Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 118+835 - km 123+773, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv-sad-carpati@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv-sad-carpati@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 08:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 08:30 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 113 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 455 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 550000 UAH |
Publication date: | 12 вересня 2019 15:06 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2019 08:30 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2019 08:30 |
Information
Estimated total value: | 113 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 455 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,40 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv
on the section km 118+835 - km 123+773, Transcarpathian region
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - державний та місцеві бюджети | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 15:08 |
ТД Н-09 118+835-123+773.doc |
12 вересня 2019 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2019 15:08 |
ТД Н-09 118+835-123+773.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000034 ● 925896029a5e472a9f7fb913b1a8afc7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-12-001132-a, 12.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України №003100-18/866-2021 від 25.01.2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-30 18:37:15
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 118+835 – км 123+773, Закарпатська область» (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) за номером UA-2019-09-12-001132-a, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (88000, Україна, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул.Собранецька, 39, далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійської мови, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Так, Замовником у Додатку 1 тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією та документами.
Зокрема на підтвердження наявності власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для надання послуг згідно предмету закупівлі учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3); в підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ); в підтвердження наявності в учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію договору оренди/надання послуг тощо, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, оригінал листа (ів) - підтвердження від власника (ів) асфальтобетонного заводу; у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом.
Учасниками ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ПБС» у складі своїх тендерних пропозицій надано довідки, в яких зазначено, що готові асфальтобетонні суміші будуть придбаватися у ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» з асфальтобетонного заводу марки «КДМ 2067», розташованого в Закарпатській області, Хустський район, с.Рокосово відповідно до договорів поставки від 11.09.2019 №11/09 (з ТОВ «Ростдорстрой») та від 28.03.2018 №01-03/08 (з ТОВ «ПБС»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ПБС» було надано атестат виробництва ДП «Дорожній контроль якості» від 30.09.2019, виданий для ТОВ «ПБС» (атестат засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ «КДМ 2067» та дійсний до 29.09.2020), а не для ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН»?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 16:17:01
Пояснення на запит
Пояснення на запит.
На Ваше запитання, чому у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ПБС» було надано атестат виробництва ДП «Дорожній контроль якості» від 30.09.2019, виданий для ТОВ «ПБС» (атестат засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ «КДМ 2067» та дійсний до 29.09.2020), а не для ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Додатку 1 зазначено, що у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом.
Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної документації надав Договір Поставки № 01-03/08 від 28.03.2018 року, укладеного між ТОВ «ПБС» та ТОВ «Віта Контракшн», згідно якого останній зобов’язується надати у власність покупця Асфальтобетонну суміш, ЩМА-15, ЩМА-20 та іншу продукцію власного виробництва. Також завантажено лист ТОВ ««Віта Контракшн» №10/2095 від 08.10.2019 року, згідно якого останній гарантує постачання асфальтобетонних сумішей у потрібній кількості та протягом всього строку надання послуг згідно предмеиа закупівлі.
Для підтвердження того, що постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом, Учасником додатково завантажено Договір №1 Оренди обладнання від 15.10.2018 року, згідно якого ТОВ «Західдорінвест» надав ТОВ «ПБС» в оренду установку асфальтозмішувальну АБЗ «КДМ 2067», що згодом було передане по Договору №09/01/10 Суборенди обладнання від 09.01.2019 року ТОВ «Віта Контракшн».
Тобто, виходячи з вище наведеного, зрозуміло, що атестат виробництва надано саме Орендарю установки асфальтозмішувальної АБЗ «КДМ 2067» ТОВ «ПБС».
Слід зазначити, що вимогами тендерної документації не передбачено надання Атестату виробництва саме Постачальником асфальтобетонних сумішей, а тому умови тендерної документації Учасником закупівлі ТОВ «ПБС» виконані у повному обсязі, так як фактично наявний Атестат виробництва на АБЗ «КДМ 2067».
Також повідомляємо, що Учасник закупівлі ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надав аналогічні договори на підтвердження поставки асфальтобетонних сумішей, чим виконав умови тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лігаспецбуд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
103 985 000,00
UAH з ПДВ
|
103 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
106 500 000,00
UAH з ПДВ
|
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
108 500 000,00
UAH з ПДВ
|
108 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
103 490 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:52
|
Дод.угода №38-13.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 13:58
|
д.у.№38.12 від 31.03.23.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:56
|
Дод.угода №38-11.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 11:23
|
Дод.угода №38-10.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 13:32
|
Дод.угода №38-9.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 15:42
|
Додаткова угода 38-8.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 14:40
|
Дод.угода №38-7.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 16:35
|
Дод.угода №38-6.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:23
|
Дод.угода №38-5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:02
|
Дод.угода №38-4.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 09:34
|
Дод.угода №38-3.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 12:57
|
Дод.угода №38-2.pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:41
|
Дод.угода 38-1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 12:01
|
Договір №38.pdf | укладений |
26 грудня 2019 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 30.06.2021 року, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, термін надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №38/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |