Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 118+835 – км 123+773, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 118+835 - km 123+773, Transcarpathian region
Очікувана вартість
113 800 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001132-a a7d263c5aa364f6ca09685d294e560e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv-sad-carpati@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv-sad-carpati@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv-sad-carpati@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 08:30
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 11:23
Очікувана вартість: 113 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 550000 UAH
Publication date: 12 вересня 2019 15:06
Enquiries until: 05 жовтня 2019 08:30
Complaints submission until: до 11 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2019 08:30

Information

Estimated total value: 113 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 455 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)
DK 021:2015 (45233142-6 Repair of the roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 118+835 – км 123+773, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance
N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv
on the section km 118+835 - km 123+773, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 11 листопада 2019 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний та місцеві бюджети Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:08
ТД Н-09 118+835-123+773.doc
12 вересня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:08
ТД Н-09 118+835-123+773.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000034 ● 925896029a5e472a9f7fb913b1a8afc7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2021 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.03.2021 № 181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-12-001132-a, 12.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України №003100-18/866-2021 від 25.01.2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-30 18:37:15

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 118+835 – км 123+773, Закарпатська область» (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) за номером UA-2019-09-12-001132-a, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (88000, Україна, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул.Собранецька, 39, далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійської мови, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Так, Замовником у Додатку 1 тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією та документами.
Зокрема на підтвердження наявності власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для надання послуг згідно предмету закупівлі учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3); в підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ); в підтвердження наявності в учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію договору оренди/надання послуг тощо, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, оригінал листа (ів) - підтвердження від власника (ів) асфальтобетонного заводу; у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом.
Учасниками ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ПБС» у складі своїх тендерних пропозицій надано довідки, в яких зазначено, що готові асфальтобетонні суміші будуть придбаватися у ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» з асфальтобетонного заводу марки «КДМ 2067», розташованого в Закарпатській області, Хустський район, с.Рокосово відповідно до договорів поставки від 11.09.2019 №11/09 (з ТОВ «Ростдорстрой») та від 28.03.2018 №01-03/08 (з ТОВ «ПБС»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ПБС» було надано атестат виробництва ДП «Дорожній контроль якості» від 30.09.2019, виданий для ТОВ «ПБС» (атестат засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ «КДМ 2067» та дійсний до 29.09.2020), а не для ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН»?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-02 16:17:01

Пояснення на запит

Пояснення на запит.
На Ваше запитання, чому у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ПБС» було надано атестат виробництва ДП «Дорожній контроль якості» від 30.09.2019, виданий для ТОВ «ПБС» (атестат засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ «КДМ 2067» та дійсний до 29.09.2020), а не для ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Додатку 1 зазначено, що у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом.
Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної документації надав Договір Поставки № 01-03/08 від 28.03.2018 року, укладеного між ТОВ «ПБС» та ТОВ «Віта Контракшн», згідно якого останній зобов’язується надати у власність покупця Асфальтобетонну суміш, ЩМА-15, ЩМА-20 та іншу продукцію власного виробництва. Також завантажено лист ТОВ ««Віта Контракшн» №10/2095 від 08.10.2019 року, згідно якого останній гарантує постачання асфальтобетонних сумішей у потрібній кількості та протягом всього строку надання послуг згідно предмеиа закупівлі.
Для підтвердження того, що постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом, Учасником додатково завантажено Договір №1 Оренди обладнання від 15.10.2018 року, згідно якого ТОВ «Західдорінвест» надав ТОВ «ПБС» в оренду установку асфальтозмішувальну АБЗ «КДМ 2067», що згодом було передане по Договору №09/01/10 Суборенди обладнання від 09.01.2019 року ТОВ «Віта Контракшн».
Тобто, виходячи з вище наведеного, зрозуміло, що атестат виробництва надано саме Орендарю установки асфальтозмішувальної АБЗ «КДМ 2067» ТОВ «ПБС».
Слід зазначити, що вимогами тендерної документації не передбачено надання Атестату виробництва саме Постачальником асфальтобетонних сумішей, а тому умови тендерної документації Учасником закупівлі ТОВ «ПБС» виконані у повному обсязі, так як фактично наявний Атестат виробництва на АБЗ «КДМ 2067».
Також повідомляємо, що Учасник закупівлі ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надав аналогічні договори на підтвердження поставки асфальтобетонних сумішей, чим виконав умови тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2019
UA-2019-09-12-001132-aa7d263c5aa364f6ca09685d294e560e6
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лігаспецбуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 15:21
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:21
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:21
Документи переможця.pdf
16 грудня 2019 15:21
ПБС.zip
16 грудня 2019 15:21
банкрутство.pdf
16 грудня 2019 15:20
Пастернак О.С..zip
11 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:24
hare.zip
11 жовтня 2019 11:24
Gmail (4).zip
11 жовтня 2019 11:24
Технічна частина.pdf
11 жовтня 2019 11:24
Техпаспорти 114 (1).pdf
11 жовтня 2019 11:24
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 11:24
Досвід - Вiдгук_19.pdf

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
12 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
12 жовтня 2019 15:42
транспортна схема.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Статут.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Скан витягу ПДВ.pdf
12 жовтня 2019 15:42
Проект договору.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Паспорт директора.pdf
12 жовтня 2019 15:42
Лист-згода з істотними.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Лист зобовязання.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Лист від ДерждорНДІ.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Копії тех паспортів.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Інформаційна довідка.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Договір Лабораторія.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Договір з Держдорнді.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Договір з Бізань Плюс.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Довідка про санкції.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Довідка про АБЗ.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Гарантійний лист 2.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Гарантійний лист 1.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Відгук.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Атестат АБЗ.pdf
12 жовтня 2019 15:41
АБЗ Договір суборенди.PDF
12 жовтня 2019 15:41
АБЗ Договір оренди.PDF
12 жовтня 2019 15:41
15742 Ростдорстрой p7s.zip

Документи

Публічні документи

14 жовтня 2019 21:09
Електронний підпис
14 жовтня 2019 21:09
Електронний підпис
14 жовтня 2019 21:05
15790 ШБУ-77 p7s.rar
14 жовтня 2019 21:05
43 Технічне завдання.pdf
14 жовтня 2019 21:05
38 Копія Статуту.pdf
14 жовтня 2019 21:05
36 Лист-відгук 11.pdf
14 жовтня 2019 21:05
36 Договір 11.pdf
14 жовтня 2019 21:05
30 Витяг Мужієво.pdf
14 жовтня 2019 21:05
29 Транспортна схема.pdf
14 жовтня 2019 21:05
26 Атестат виробництва.pdf
14 жовтня 2019 21:05
24 Договір АБЗ.pdf
14 жовтня 2019 21:05
19 ПАСПОРТ ДС-168637У.pdf
14 жовтня 2019 21:04
16 Договір оренди САТ.pdf
14 жовтня 2019 21:04
12 Договір оренди офіса.pdf
14 жовтня 2019 21:04
10 Лист зобовязання.pdf
14 жовтня 2019 21:04
7 Ліцензія.pdf
14 жовтня 2019 21:04
6 Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 07:56
Лаборатор1я.pdf
15 жовтня 2019 07:56
Статут.pdf
15 жовтня 2019 07:56
Дов1дка_прац1вники.pdf
15 жовтня 2019 07:56
Дов1дка_обладнання.pdf
15 жовтня 2019 07:55
стаття17.pdf
15 жовтня 2019 07:55
реєстр.pdf
15 жовтня 2019 07:55
Лист_зобовязання.pdf
15 жовтня 2019 07:55
Дов1дка_субп1дрядник.pdf
15 жовтня 2019 07:55
Тех_завдання.pdf

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 08:28
Електронний підпис
15 жовтня 2019 08:07
Електронний підпис
15 жовтня 2019 08:05
Електронний підпис
15 жовтня 2019 08:04
130_dod1_ch2.pdf
15 жовтня 2019 08:04
179-11_16_ч2.pdf
15 жовтня 2019 08:04
vytiag_2409.pdf
15 жовтня 2019 08:04
teh_pasporty_2006.pdf
15 жовтня 2019 08:04
СТАТУТ.pdf
15 жовтня 2019 08:04
ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 08:04
Ліцензія Онур.pdf
15 жовтня 2019 08:04
179-11_16_ч1.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_reestr.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_povnovazhennia.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_inshe.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_dod7.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_dod5.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_dod3.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_dod2.pdf
15 жовтня 2019 08:04
130_dod1_ch1.pdf
15 жовтня 2019 08:04
11833-153 ОНУР К.І. p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лігаспецбуд"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 103 985 000,00
UAH з ПДВ
103 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 106 500 000,00
UAH з ПДВ
103 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 108 500 000,00
UAH з ПДВ
108 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 15:21
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:21
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:21
Документи переможця.pdf
16 грудня 2019 15:21
ПБС.zip
16 грудня 2019 15:21
банкрутство.pdf
16 грудня 2019 15:20
Пастернак О.С..zip
11 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:26
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:24
hare.zip
11 жовтня 2019 11:24
Gmail (4).zip
11 жовтня 2019 11:24
Технічна частина.pdf
11 жовтня 2019 11:24
Техпаспорти 114 (1).pdf
11 жовтня 2019 11:24
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 11:24
Досвід - Вiдгук_19.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
12 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
12 жовтня 2019 15:42
транспортна схема.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Статут.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Скан витягу ПДВ.pdf
12 жовтня 2019 15:42
Проект договору.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Паспорт директора.pdf
12 жовтня 2019 15:42
Лист-згода з істотними.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Лист зобовязання.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
12 жовтня 2019 15:42
Лист від ДерждорНДІ.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Копії тех паспортів.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Інформаційна довідка.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Договір Лабораторія.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Договір з Держдорнді.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Договір з Бізань Плюс.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Довідка про санкції.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Довідка про АБЗ.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Гарантійний лист 2.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Гарантійний лист 1.PDF
12 жовтня 2019 15:41
Відгук.pdf
12 жовтня 2019 15:41
Атестат АБЗ.pdf
12 жовтня 2019 15:41
АБЗ Договір суборенди.PDF
12 жовтня 2019 15:41
АБЗ Договір оренди.PDF
12 жовтня 2019 15:41
15742 Ростдорстрой p7s.zip

Публічні документи

14 жовтня 2019 21:09
Електронний підпис
14 жовтня 2019 21:09
Електронний підпис
14 жовтня 2019 21:05
15790 ШБУ-77 p7s.rar
14 жовтня 2019 21:05
43 Технічне завдання.pdf
14 жовтня 2019 21:05
38 Копія Статуту.pdf
14 жовтня 2019 21:05
36 Лист-відгук 11.pdf
14 жовтня 2019 21:05
36 Договір 11.pdf
14 жовтня 2019 21:05
30 Витяг Мужієво.pdf
14 жовтня 2019 21:05
29 Транспортна схема.pdf
14 жовтня 2019 21:05
26 Атестат виробництва.pdf
14 жовтня 2019 21:05
24 Договір АБЗ.pdf
14 жовтня 2019 21:05
19 ПАСПОРТ ДС-168637У.pdf
14 жовтня 2019 21:04
16 Договір оренди САТ.pdf
14 жовтня 2019 21:04
12 Договір оренди офіса.pdf
14 жовтня 2019 21:04
10 Лист зобовязання.pdf
14 жовтня 2019 21:04
7 Ліцензія.pdf
14 жовтня 2019 21:04
6 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 103 490 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
103 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:52
Дод.угода №38-13.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 13:58
д.у.№38.12 від 31.03.23.pdf зміни до договору
31 березня 2023 13:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:56
Дод.угода №38-11.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:55
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:23
Дод.угода №38-10.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 13:32
Дод.угода №38-9.pdf зміни до договору
30 березня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 15:42
Додаткова угода 38-8.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 14:40
Дод.угода №38-7.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 16:35
Дод.угода №38-6.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:23
Дод.угода №38-5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:02
Дод.угода №38-4.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 09:34
Дод.угода №38-3.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:57
Дод.угода №38-2.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:41
Дод.угода 38-1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:01
Договір №38.pdf укладений
26 грудня 2019 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 30.06.2021 року, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, термін надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: №38/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML