Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001103-a ● 45a43633faa14e26bb33d94f45b46837
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕВЕРИНІВСЬКА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 05484570 |
Місцезнаходження: | 23126, Україна , Вінницька обл., Жмеринський район, село Северинівка, вул. САНАТОРСЬКА, буд.1 |
Контактна особа: |
Крук Віталій 380989533306 sanatoriy_sever@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23126, Україна, Вінницька область, с. Северинівка, Санаторська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 15:01 |
№ 52 від 12,09,19 картопля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-12-001103-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Корнієнко П.П., Код ЄДРПОУ:3261407112
Дата подання: 26 вересня 2019 16:46
Вимога по процедурі закупівлі
Вимога по процедурі закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2019 16:51
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 8.1. Учасник, якого, визначено переможцем закупівлі надає Замовнику в термін 2 дні на його адресу в паперовому вигляді завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та власною печаткою Учасника* (з відміткою «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ») копії наступних документів для укладання договору про закупівлю:
- копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам Учасника відповідно до пункту 6 цієї документації.
- для підтвердження особи уповноваженої на підписання договору по результатам конкурсних торгів, така особа під час підписання договору повинна надати паспорт.
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю товару в гривнях ( з ПДВ/ БЕЗ ПДВ), та загальної вартості пропозиції в гривнях (з ПДВ/ БЕЗ ПДВ), у відповідності до наданої пропозиції електронного реверсного аукціону (оригінал з цінами після аукціону), в тому числі згідно пункту 8.2. оригінал гарантійного листа виробника (або представництва/філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі у відповідності до якості, строків придатності та термінів постачання.
2. Відповідно до пункту 6 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, Переможець закупівлі ua-2019-0-12-001103-a ФОП Коваль Артем Миколайович надав в електронному (сканованому) вигляді довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, яка знаходиться в складі його пропозиції у розділі «установчі документи».
* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
1. Відповідно до пункту 8.1. Учасник, якого, визначено переможцем закупівлі надає Замовнику в термін 2 дні на його адресу в паперовому вигляді завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та власною печаткою Учасника* (з відміткою «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ») копії наступних документів для укладання договору про закупівлю:
- копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам Учасника відповідно до пункту 6 цієї документації.
- для підтвердження особи уповноваженої на підписання договору по результатам конкурсних торгів, така особа під час підписання договору повинна надати паспорт.
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю товару в гривнях ( з ПДВ/ БЕЗ ПДВ), та загальної вартості пропозиції в гривнях (з ПДВ/ БЕЗ ПДВ), у відповідності до наданої пропозиції електронного реверсного аукціону (оригінал з цінами після аукціону), в тому числі згідно пункту 8.2. оригінал гарантійного листа виробника (або представництва/філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі у відповідності до якості, строків придатності та термінів постачання.
2. Відповідно до пункту 6 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, Переможець закупівлі ua-2019-0-12-001103-a ФОП Коваль Артем Миколайович надав в електронному (сканованому) вигляді довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, яка знаходиться в складі його пропозиції у розділі «установчі документи».
* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" |
48 800,00
UAH з ПДВ
|
48 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІЗЯН НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" |
54 900,00
UAH з ПДВ
|
54 900,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Корнієнко П.П. |
55 200,00
UAH з ПДВ
|
55 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" #3241617193 |
Переможець |
48 800,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 17:01
|
додаткова угода № 1 до договору № 195.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 17:00
|
договір № 195 картопля.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |