Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (буряк, капуста, морква, цибуля ріпчаста)
Очікувана вартість
187 829,00 UAH
UA-2019-09-12-001051-a 8fe0d52d3a1143bb93fec81cefb28504
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:38
Очікувана вартість: 187 829,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 939,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому на очікувану вартість на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5456 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти м. Фастова та Фастівський навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6301 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти м. Фастова та Фастівський навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4265 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти м. Фастова та Фастівський навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4374 кілограми
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти м. Фастова та Фастівський навчально-реабілітаційний центр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету (загальний та спеціальний фонди) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 14:55
Додаток-6 лист-згода.docx
12 вересня 2019 14:55
Додаток-5 загальні відомості.docx
12 вересня 2019 14:54
Додаток-4 тендерна пропозиція.doc
12 вересня 2019 14:53
Додаток-3 проект договору.docx
12 вересня 2019 14:53
Додаток-2 технічні умови.doc
12 вересня 2019 14:53
Додаток-1 ст.16,17.docx
12 вересня 2019 14:50
ТД.docx
12 вересня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 14:55
Додаток-6 лист-згода.docx
12 вересня 2019 14:55
Додаток-5 загальні відомості.docx
12 вересня 2019 14:54
Додаток-4 тендерна пропозиція.doc
12 вересня 2019 14:53
Додаток-3 проект договору.docx
12 вересня 2019 14:53
Додаток-2 технічні умови.doc
12 вересня 2019 14:53
Додаток-1 ст.16,17.docx
12 вересня 2019 14:50
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001051-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2298607029
Дата подання: 09 жовтня 2019 20:15
Скарга про неправомірні рішення замовника
Скарга про неправомірні рішення замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2019 15:29
При повторному детальному розгляді пропозиції ТОВ «Руол-Стандарт», яка була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі та вимогам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відсутні підстави для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо зауважень ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна, тендерним комітетом було вирішено:
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або копій документів з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання) ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)). Отже документи, а саме експертний висновок №003016 п/19 від 20.09.2019 р. ЦВ держлабораторії держпродслужби м. Києва та якісне посвідчення від виробника ФГ «Союз ТТТ» №107-19 від 16.09.2019 р. були надані учасником ТОВ «Руол Стандарт» у відповідності до вимог тендерної документації.
2. Відповідно до умов тендерної документації п.п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід розділу 1. «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати: довідку в довільній формі про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору; копії оригіналів документів, які підтверджують трудові відносини між учасником та найманими працівниками, які будуть залучені до виконання поставки предмету закупівлі, а саме: копії трудових договорів, укладені з працівниками або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу таких працівників та копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу даних працівників. Копії особистих медичних книжок водіїв з відмітками результатів проходження медичного огляду, дійсні на момент проведення торгів. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника, або у перевізника (водії).
Отже, виходячи з вищезазначеного замовником не було встановлено обмежень щодо кількості працівників відповідної кваліфікації необхідної для здійснення постачання товарів для закладів освіти міста. Учасник ТОВ «Руол Стандарт» надав всі вищезазначені документи, які підтверджують наявність кваліфікованих працівників щодо постачання товару, крім водія-експедитора Коваль Віталія Павловича, а саме невідповідність запису у трудовій книжці наказу про прийняття на роботу, вважаємо, що ТОВ «Руол Стандарт» не підтвердив наявність тільки щодо даного працівника. Беручи до уваги те, що згідно довідки про працівників наданою ТОВ «Руол Стандарт» у складі своєї тендерної пропозиції вих. № 135/09 від 23 вересня 2019 р. дане підприємство має в своєму складі достатню кількість працівників для належного виконання умов договору.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Руол Стандарт» є такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради від 11.10.19.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 162 913,51
UAH з ПДВ
135 961,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна 171 286,35
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Самохвал Богдан Юрійович 165 244,30
UAH з ПДВ
164 305,15
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович 187 643,20
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:02
public_doc_(3).p7s
03 жовтня 2019 15:01
public_doc_(2).pdf
03 жовтня 2019 15:01
Довідка МВС.PDF
26 вересня 2019 17:06
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:04
Інформаційна довідка.pdf
26 вересня 2019 17:04
2_1Якісне посвідч.овочі.PDF
26 вересня 2019 17:04
2 Експ.висновок овочі.PDF
26 вересня 2019 17:04
Лист скасув. СЕС.PDF
26 вересня 2019 17:04
Лист гарантія поставка.pdf
26 вересня 2019 17:04
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.PDF
26 вересня 2019 17:04
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.pdf
26 вересня 2019 17:04
Наказ Ходорорвський.pdf
26 вересня 2019 17:04
Наказ Столяр.pdf
26 вересня 2019 17:04
Наказ Назаренко.pdf
26 вересня 2019 17:04
Наказ Манзук.pdf
26 вересня 2019 17:04
Наказ Коваль.pdf
26 вересня 2019 17:04
Наказ Білугін.pdf
26 вересня 2019 17:04
6-1 Акти дезінф.авто.PDF
26 вересня 2019 17:04
3-1 Акти сан.обр.склад.PDF
26 вересня 2019 17:04
15 Водійські посвідчення.pdf
26 вересня 2019 17:04
13 Медичні книги працівн..pdf
26 вересня 2019 17:03
12 Довідка працівники.pdf
26 вересня 2019 17:03
1 Довідка МТБ.pdf
26 вересня 2019 17:03
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
26 вересня 2019 17:03
7 Довідка 4-ОПП.PDF
26 вересня 2019 17:03
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2019 17:03
5 Довідка ПДВ.PDF
26 вересня 2019 17:03
4 Св-во про держ.р.pdf
26 вересня 2019 17:03
3 Витяг-09.09.19 р..PDF
26 вересня 2019 17:03
2 Виписка.PDF
26 вересня 2019 17:03
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 22:32
Електронний підпис
26 вересня 2019 22:23
ОвочіФастів2019.7z

Публічні документи

27 вересня 2019 12:37
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:36
овочі .rar

Публічні документи

26 вересня 2019 18:08
Електронний підпис
26 вересня 2019 18:06
Додаток 5.pdf
26 вересня 2019 18:06
Додаток 4.pdf
26 вересня 2019 18:06
Додаток 3.pdf
26 вересня 2019 18:06
Додаток 2.pdf
26 вересня 2019 18:06
Додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна

ФОП Самохвал Богдан Юрійович

ФОП Гримашевич Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 135 961,14
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
135 961,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 19:36
д.у. №3 від 28.02.20.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 19:35
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 13:34
д.у. №2 від 21.01.20.pdf зміни до договору
21 січня 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:20
Дод.у.№1 від 28.12.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:11
дог.№495 від 15.10.16.pdf укладений
16 жовтня 2019 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовились внести наступні зміни до договору № 495 від 15.10.2019 року та уклали дану Додаткову угоду до Договору в зв’язку з його пролонгацією до 29 лютого 2020 року згідно додаткової угоди №1 від 28.12.2019 р. на підставі ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі та у зв'язку із цим зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 143 534,46
UAH (в тому числі ПДВ 23 922,41 UAH)