Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
36 474,44 UAH
UA-2019-09-12-000752-b 0300e40c18664e84995b00b19885c7d9
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Міська клінічна лікарня № 2" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження замовника: 49064, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 53
Контактна особа замовника: Алла Купарєва
+380662324524
allakupareva@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 23:00
Очікувана вартість: 36 474,44 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Інші завершальні будівельні роботи: поточний ремонт теплової мережі лікарні (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту теплової мережі лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна , будинок 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплата за надані послуги проводиться по факту виконання робіт після підписання Сторонами акту здачі-прийомки виконаних робіт по формі № КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 днів за умови наявності на рахунку ЗАМОВНИКА коштів на фінансування закупівлі та відповідно до затвердженого плану фінансування, по мірі надходження бюджетних коштів. У випадку затримки оплати послуг Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник проводить оплату наданих Виконавцем послуг протягом 3 робочих днів після надходження відповідного бюджетного призначення коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАПАН" 36 474,44
UAH з ПДВ
36 474,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 15:25
РАПАН2.pdf
20 вересня 2019 14:46
ТОВРАПАН1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАПАН"
#20243408
Переможець 36 474,44
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:24

Документи

23 вересня 2019 14:24
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАПАН"
#20243408
36 474,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 14:24
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 вересня 2019 12:47
Договір_теплоізоляція_ТОВ РАПАН.pdf укладений
26 вересня 2019 12:45

Актуальні тендери

До пошуку