Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
966 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000739-c ● f8b4f21929f648ffb1be44bc17302a53
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 13358826 |
Місцезнаходження: | 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в |
Контактна особа: |
Голодюк Наталія Василівна +380332787357 gu@vl.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 16:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 16:22 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 966 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональний ком'ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43026, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Кравчука, 22в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 16:17 |
ТД Персональні компютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:12
Дата відповіді: 13 вересня 2019 16:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на ваші питання: 1) прив’язаності до певної торгової марки немає, головна умова – відповідність товару характеристикам, які зазначені у вимогах до предмета закупівлі (додаток 1)
2)Учасник у складі тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації повинен надати відповідні документи, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу,доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
3)Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції зазначені в розділі V тендерної документації. Згідно ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
2)Учасник у складі тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації повинен надати відповідні документи, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу,доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
3)Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції зазначені в розділі V тендерної документації. Згідно ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Вертекс IT |
767 340,00
UAH з ПДВ
|
767 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
787 500,00
UAH з ПДВ
|
787 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
866 376,00
UAH з ПДВ
|
866 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Вертекс IT #41894854 |
Переможець |
767 340,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 23:08
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 10:08
|
договір | укладений |
23 жовтня 2019 10:05
|