Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інженерні та будівельні роботи» з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» за об’єктом - «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу освіти «Первомайський навчально-виховний комплекс «заклад загальної середньої освіти I-III ступенів – дошкільний заклад освіти» Іларіонівської селищної ради по вулиці Центральній, 18 в селищі Первомайське Синельниківського району Дніпропетровської області». Коригування 2" (Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети)
Очікувана вартість
8 012 593,52 UAH
UA-2019-09-12-000708-b 30cf95647cdc4cbd9c5524d9b12f66e9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Іванівна Штанько

+380974201198 ludmilashtanko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Іларіонівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41832379
Місцезнаходження: 52520, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, вул. Робоча, буд. 19
Контактна особа: Людмила Іванівна Штанько
+380974201198
ludmilashtanko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На підставі пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIIІ (далі - Закон): необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали непередбачені та необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з попереднім виконавцем цих робіт

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 11:33
Оскарження наміру укласти договір: 23 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Інженерні та будівельні роботи» з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» за об’єктом - «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу освіти «Первомайський навчально-виховний комплекс «заклад загальної середньої освіти I-III ступенів – дошкільний заклад освіти» Іларіонівської селищної ради по вулиці Центральній, 18 в селищі Первомайське Синельниківського району Дніпропетровської області». Коригування 2" (Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська область, селище Первомайське, Центральна 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості обсягу робіт, передбачених на 2019 рік Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

12 вересня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 11:28
проект договору.docx
12 вересня 2019 11:28
протокол переговорів (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЄВРОКРОВЛЯ"
#33384123
Переможець 8 012 593,52
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 11:33

Документи

12 вересня 2019 11:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 11:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЄВРОКРОВЛЯ"
#33384123
8 012 593,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 11:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:00
Дод.угода № 2 до дог.№ 19-74П.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:59
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 11:08
дод уг №1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 11:06
протокол переговорів.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:59
додаток 2.pdf укладений
25 вересня 2019 16:56
ДОГОВОР2.pdf укладений
25 вересня 2019 16:56
додаток 1 (1).pdf укладений
25 вересня 2019 16:56
додаток 1.pdf укладений
25 вересня 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-74П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 19-74П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML