Папір офісний
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2019-09-12-000631-a 415abaaa0ef24ed4b6572745c8e60510
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Вебсайт замовника: http://kmmk.net.ua
Місцезнаходження замовника: 02660, Україна, Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа замовника: Шаблій Володимир Іванович
380445189429
vh07@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Папір офісний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 пачок
Папір офісний, відповідно Технічних вимог (Додаток №1 Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 вересня 2019 12:22
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:26
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Т.Д Замовника відсутнє посилання на конкретну торгову марку!!!!!
2, У разі подання пропозицій платників ПДВ та ФО-П неплатників ПДВ , до ціни пропозиції учасника ФО-П неплатника ПДВ буде додаватися сума ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 6 486,30
UAH з ПДВ
6 486,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 15:05
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 6 486,30
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 09:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
6 486,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf проект
25 вересня 2019 14:49

Актуальні тендери

До пошуку