Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2019-09-12-000631-a ● 415abaaa0ef24ed4b6572745c8e60510
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж |
Код ЄДРПОУ: | 05416136 |
Вебсайт: | http://kmmk.net.ua |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5 |
Контактна особа: |
Шаблій Володимир Іванович 380445189429 vh07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір офісний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 пачок
Папір офісний, відповідно Технічних вимог (Додаток №1 Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 12:22 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:26
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В Т.Д Замовника відсутнє посилання на конкретну торгову марку!!!!!
2, У разі подання пропозицій платників ПДВ та ФО-П неплатників ПДВ , до ціни пропозиції учасника ФО-П неплатника ПДВ буде додаватися сума ПДВ 20%.
2, У разі подання пропозицій платників ПДВ та ФО-П неплатників ПДВ , до ціни пропозиції учасника ФО-П неплатника ПДВ буде додаватися сума ПДВ 20%.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
6 486,30
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 09:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
25 вересня 2019 14:49
|