Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000392-c 4cecb0b1b4794080b731ce96405b4cf9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машковець Світлана Петрівна

0979724800 KATP1728EKON@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Код ЄДРПОУ: 03361833
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Контактна особа: Машковець Світлана Петрівна
0979724800
KATP1728EKON@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 14:13
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 од.
Оцинковані контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів, сітка 1,1 куб.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська обл., Рівне, Курчатова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
53 од.
Оцинковані контейнери для твердих побутових відходів 1,1 куб.м з плоскою пластиковою кришкою (кришка в кришці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська обл., Рівне, Курчатова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Сторонами здійснюються в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на протязі 14 банківських днів з дня отримання товару Замовником згідно видаткової накладної. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:37
ТД Контейнери (зі змінами).doc
18 жовтня 2019 15:37
Зміни до тендерної документації 18.10.19.doc
12 вересня 2019 12:58
ТД Контейнери.doc
18 жовтня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:37
ТД Контейнери (зі змінами).doc
18 жовтня 2019 15:37
Зміни до тендерної документації 18.10.19.doc
12 вересня 2019 12:58
ТД Контейнери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 16 вересня 2019 17:58
Дата відповіді: 19 вересня 2019 17:26
Технічний опис предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку, а саме СЗАО "Завод Сантэкс", дистриб'ютором якої є ТОВ "РЕНТОК ГРУП", що свідчить про дискримінацію інших учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію згідно з предметом закупівлі.
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. У Тендерній документації технічні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні вимоги, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогами щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації, безпекою для обслуговуючого персоналу. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби замовника. Крім того, перед оголошенням процедури закупівлі Замовник аналізував пропозиції учасників в аналогічних закупівлях та має підстави стверджувати, що найменше троє виробників (як українські, так і іноземні) мають можливість запропонувати товар, який за технічними показниками відповідає вимогам Замовника. Водночас, умовами тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару.
Технічні характеристики товару
Дата подання: 17 вересня 2019 13:26
Дата відповіді: 19 вересня 2019 18:07
Просимо усунути дискримінаційні вимоги щодо технічного опису продукції.
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У Вашому зверненні відсутні посилання на порушення під час проведення процедури закупівлі. Не обгрунтовано, у чому полягає порушення саме Ваших прав, тому Ваша вимога не може бути задоволена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-000392-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 16 вересня 2019 19:22
Внесення змін до тендерної документації
Технічні вимоги згідно предмету закупівлі суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника.
Технічний опис предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку, а саме СЗАО "Завод Сантэкс", дистриб'ютором якої є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНТОК ГРУП".
Досягти потрібного функціоналу продукції можливо й іншими способами, а не лише через застосування описаної ним конструкції. Просимо внести зміни до тендерної документації для розширення всіх можливих потенційних учасників та виробників, економії державних коштів та прибрати дискримінаційні вимоги щодо інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2019 17:52
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогою щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації, безпекою для обслуговуючого персоналу. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби Замовника. Крім того, перед оголошенням процедури закупівлі Замовник аналізував пропозиції учасників в аналогічних закупівлях та має підстави стверджувати, що найменше троє виробників (як українські, так і іноземні) мають можливість запропонувати товар, який за технічними показниками відповідає вимогам Замовника. Також, умовами тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-12-000392-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 20 вересня 2019 19:28
Скарга щодо встановлення Замовником (Комунальним автотранспортним підприємством 1728) дискримінаційних вимог в процесі проведення закупівлі UA-2019-09-12-000392-c
На підставі наведених фактів в Скарзі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5,23, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 4 до тендерної документації, та привести у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника викласти технічні вимоги до предмету закупівлі згідно стандарту EN 840-3, стандарту EN 840-2. Додатки: 1. Платіжне доручення № 1297 від 20.09.2019. 2. Копія Рішення АМКУ № 2679-р/пк-пз від 11.03.2019. 3. Копія Рішення АМКУ № 8733 від 02.07.2019. 4. Порівняльна таблиця вимог Замовника та стандарту EN 840-3, стандарту EN 840-2, ДСТУ 8476:2015. 5. ДСТУ 8476:2015. 6. Стандарт EN 840-3. 7. Переклад стандарту EN 840-3. 8. Переклад стандарту EN 840-2.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 11:14
Рішення від 24.09.2019 №13541+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:14
Рішення від 11.10.2019 №14633.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг від 11.10.2019 № 14633-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 18 жовтня 2019 15:44

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 19:27
5. ДСТУ 8476-2015.pdf
20 вересня 2019 19:27
6. Стандарт EN 840-3.pdf
20 вересня 2019 19:28
8. Переклад Стандарту 840-2.pdf
07 жовтня 2019 19:27
3. Сертифікат.pdf

Документи подані замовником

02 жовтня 2019 17:38
Пояснення до скарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 809 880,00
UAH з ПДВ
805 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" 809 930,00
UAH з ПДВ
805 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 21:06
Електронний підпис
04 листопада 2019 21:04
Довідка МВС.pdf
29 жовтня 2019 19:49
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
28 жовтня 2019 09:38
Електронний підпис
28 жовтня 2019 09:34
Підписаний_G0919-7148-GL_tender.pdf
28 жовтня 2019 09:34
24. проект договору.pdf
27 вересня 2019 12:47
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:44
Підписаний_GarLIST 7148.pdf
27 вересня 2019 12:44
34. Реєстр документів.pdf
27 вересня 2019 12:44
29. лист-пояснення.pdf
27 вересня 2019 12:44
24. проект договору.pdf
27 вересня 2019 12:44
23. Статут.pdf
27 вересня 2019 12:44
12. Відгук - СКПКПО.pdf
27 вересня 2019 12:44
8. Наказ Шершун.pdf
27 вересня 2019 12:44
5. Договір перевезення.pdf
27 вересня 2019 12:44
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 10:35
Статут.pdf
27 вересня 2019 10:35
Протокол.pdf
27 вересня 2019 10:35
проект договору.pdf
27 вересня 2019 10:35
Наказ.pdf
27 вересня 2019 10:35
лист санкції.pdf
27 вересня 2019 10:35
досвід поставок.pdf
27 вересня 2019 10:35
довідка щодо печатки.pdf
27 вересня 2019 10:35
Довідка податки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 805 700,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
805 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 11:00
Договір 13112019.PDF укладений
13 листопада 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 805 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 283,33 UAH)