Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
(конверти )
Очікувана вартість
25 140,00 UAH
UA-2019-09-12-000176-b ● 8f18108572b6458f95cd0b7ec93b81b8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 42335958 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Пилипчука, буд. 28 |
Контактна особа: |
Катерина Колєсова +380988299068 1kolesovakaterina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 25 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 251,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 штука
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(конверти ) (Джерело фінансування- Державний бюджетУкраїни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Пилипчука, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 09:24 |
Tендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 13 вересня 2019 11:57
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:00
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: На перше запитання: Умовами Тендерної документації визначено, що усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації також визначено: «У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати «або еквівалент». До розгляду допускаються аналоги, але не гіршої якості та комплектації. На друге запитання: Пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу 1 «Загальні положення» визначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Тому для участі у закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці. Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» визначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) та шляхом застосування електронного аукціону». Учасник самостійно надає тендерну пропозицію в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (у тому числі ПДВ) (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»). Також завантажується файл з тендерною пропозицією, яка подається у формі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації. Якщо ФОП є неплатником ПДВ, то система самостійно обирає найменшу цінову пропозицію, яка є остаточною та до якої не додається сума 20% ПДВ. Система не порівнює ціни всіх учасників без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОРВЕТ |
20 628,00
UAH з ПДВ
|
18 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
20 820,00
UAH з ПДВ
|
18 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
25 080,00
UAH з ПДВ
|
25 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОРВЕТ #21337459 |
Переможець |
18 099,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 22:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 17:19
|
ДУ конверти.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 16:59
|
SCAN0091.PDF | укладений |
22 жовтня 2019 16:57
|
SCAN0090.PDF | укладений |
22 жовтня 2019 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |