Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

відріз марлевий 10м (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" -34655 - марля, неткана), бинт марлевий медичний нестерильний 7х14 (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" - 48126 - рулон марлевий, нестерильний), вата медична нестерильна 100г (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" -58232 - рулон ватний, нестерильний)
Очікувана вартість
96 500,00 UAH
UA-2019-09-12-000171-c ac0379717bb7411bb525762e58b8adc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Людмила

+380683969348 CRB_LUDA1962@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Карпенко Людмила
+380683969348
CRB_LUDA1962@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:57
Очікувана вартість: 96 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Відріз марлевий медичний, бинт марлевий медичний, медична вата
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
відріз марлевий 10м (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" -34655 - марля, неткана) ( кошти медичної субвенції, кошти національної служби здоров"я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Миколи Амосова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 шт
вата медична нестерильна 100г (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" -58232 - рулон ватний, нестерильний) . (кошти медична субвенція, кошти національної служби здоров"я України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Миколи Амосова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2200 шт
бинт марлевий медичний нестерильний 7х14 (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" - 48126 - рулон марлевий, нестерильний) ( кошти медичної субвенції, кошти національної служби здоров"я України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Миколи Амосова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 12:23
Додаток 5.doc
12 вересня 2019 12:23
тендерна документація 12.09. 2019 Microsoft Word.doc
12 вересня 2019 12:23
Додаток 6.doc
12 вересня 2019 12:23
Додаток 2.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 4.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 3.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 1.doc
12 вересня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 12:23
Додаток 5.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 5.doc
12 вересня 2019 12:23
тендерна документація 12.09. 2019 Microsoft Word.doc
12 вересня 2019 10:29
тендерна документація 12.09. 2019 Microsoft Word.doc
12 вересня 2019 12:23
Додаток 6.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 6.doc
12 вересня 2019 12:23
Додаток 2.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 2.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 4.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 3.doc
12 вересня 2019 10:29
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо довідок переможця
Дата подання: 12 вересня 2019 12:53
Дата відповіді: 17 вересня 2019 09:01
З 22 вересня 2017 року Довідка про відсутність судимості надається онлайн. На офіційному сайті Міністерства внутрішніх справ України за посиланням можна перевірити легітимність довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. За допомогою сервісу можна перевірити довідки, видані після 1 лютого 2017 року. Довідка про відсутність заборгованості видається органами доходів і зборів у паперовому або електронному вигляді. Щоб покращити сервісне обслуговування платників, спростити їх взаємодію з контролюючими органами та пришвидшити процес видачі довідки, було доопрацьовано сервіс “Електронний кабінет платника” (https://cabinet.sfs.gov.ua). Використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП), користувач може надіслати заяву та отримати довідку в електронному вигляді, яка буде підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу. Державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук довідки можу здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”. Згідно ЗА К О НУ У К Р А Ї Н И «Про електронні документи та електронний документообіг» : Стаття 8. Правовий статус електронного документа та його копії Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація – «відріз марлевий 10м (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" -34655 - марля, неткана), бинт марлевий медичний нестерильний 7х14 (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" - 48126 - рулон марлевий, нестерильний), вата медична нестерильна 100г (код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" -58232 - рулон ватний, нестерильний) – код національного класифікатора України ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» –33140000-3 Медичні матеріали - розроблена на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2019 року «Про затвердження примірної тендерної документації», Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-V III (із змінами та доповненнями), (надалі - Закон ) та нормативних актів України.
Вимоги до тендерної документації визначені у ст. 22 Закону: тендерна документація повинна містити «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» (п.2 ч. 1 ст. 22 Закону).
Ч 3 ст. 17 Закону передбачено, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.»
Тендерна пропозиція учасника на дотримання вимог тендерної документації перевіряється відповідно до ст. 17 Закону.
Якщо учасник не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув ( абз. 2 п.2 ч.1 ст.30 та ч. 3 ст.32 Закону)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 63 303,00
UAH з ПДВ
63 254,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 64 842,00
UAH з ПДВ
63 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита» 64 339,10
UAH з ПДВ
64 339,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:35
Електронний підпис
08 жовтня 2019 10:34
Довідка МВД (1).PDF
08 жовтня 2019 10:34
довідки переможця.pdf
30 вересня 2019 14:22
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:34
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:33
товар.rar
23 вересня 2019 15:33
аналогічні договори.rar
23 вересня 2019 15:33
16 стаття.rar
23 вересня 2019 15:33
Стаття 17.pdf
23 вересня 2019 15:33
Уставні Дуомед Україна.pdf
23 вересня 2019 15:33
проект договору.pdf
23 вересня 2019 15:33
медико технічні вимоги.pdf
23 вересня 2019 15:33
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 12:39
Електронний підпис
20 вересня 2019 12:38
28 - Документи на товар.pdf
20 вересня 2019 12:38
27 - тех.частина-довідки.pdf
20 вересня 2019 12:38
26 - Договори оренди.pdf
20 вересня 2019 12:38
25 - Аналогічні договора.pdf
20 вересня 2019 12:38
1-24 - Пропозиція, довідки.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 11:56
ЦП.PDF
16 вересня 2019 11:56
статут протокол наказ.pdf
16 вересня 2019 11:56
статут 2018.pdf
16 вересня 2019 11:56
про працівників.PDF
16 вересня 2019 11:56
про МОЗ.PDF
16 вересня 2019 11:56
про мат тех базу.PDF
16 вересня 2019 11:56
про аналогічний договір.PDF
16 вересня 2019 11:56
паспорт вата зиг заг.PDF
16 вересня 2019 11:56
паспорт 10 м.PDF
16 вересня 2019 11:56
паспорт 7_14.PDF
16 вересня 2019 11:56
офис.pdf
16 вересня 2019 11:56
обл до 2020.PDF
16 вересня 2019 11:56
обладнанння (15).PDF
16 вересня 2019 11:56
обладнанння (14).PDF
16 вересня 2019 11:56
обладнанння (13).PDF
16 вересня 2019 11:56
обладнанння (12).PDF
16 вересня 2019 11:56
обладнанння (11).PDF
16 вересня 2019 11:56
обладнанння (10).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (9).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (8).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (7).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (6).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (5).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (4).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (3).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (2).PDF
16 вересня 2019 11:55
обладнанння (1).PDF
16 вересня 2019 11:55
мироновка до 2020.PDF
16 вересня 2019 11:55
медико-техн.PDF
16 вересня 2019 11:55
ин тайм (3).PDF
16 вересня 2019 11:55
ин тайм (2).PDF
16 вересня 2019 11:55
ин тайм (1).PDF
16 вересня 2019 11:55
декл_нестерилка_(3).PDF
16 вересня 2019 11:55
декл_нестерилка_(2).PDF
16 вересня 2019 11:55
декл_нестерилка_(1).PDF
16 вересня 2019 11:55
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
63 254,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:07
41 ВТ19.PDF укладений
18 жовтня 2019 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 63 254,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 138,11 UAH)