Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7) (папір А4).
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-09-12-000093-c e46779077b3e4fad94cd5f5bdbf58ba2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська клінічна лікарня м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 09:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 09:50
Початок аукціону: 20 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7) (папір А4).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пач
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7) (папір А4).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 09:45
Договір..docx
12 вересня 2019 09:45
оголошення ОКЛ 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 12 вересня 2019 10:46
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:30
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошені до закупівлі в додаьку №1, зазначені мінімальні характеристики даного товару, також дозволено аналог.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:55
Дата відповіді: 13 вересня 2019 12:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Згідно оголошення.
3)так.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 69 540,00
UAH з ПДВ
66 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 70 990,00
UAH з ПДВ
66 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 74 040,00
UAH з ПДВ
67 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 73 800,00
UAH з ПДВ
68 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 15:03
Документи.rar

Публічні документи

19 вересня 2019 09:39
Паспорт.pdf
19 вересня 2019 09:39
Лист про неліцензування.pdf
19 вересня 2019 09:39
ІПН.pdf
19 вересня 2019 09:39
Інформація про учасника.pdf
19 вересня 2019 09:39
Витяг з ЄДРПОУ від 18.01.2019.pdf
19 вересня 2019 09:39
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 09:39
ГОС338_Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 09:39
ГОС338_Проект Договору.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 09:37
УСТАВНЫЕ.7z
19 вересня 2019 09:37
ТХ.pdf
19 вересня 2019 09:37
Лист -договір - згода.pdf
19 вересня 2019 09:37
Додаток 2 - КП.pdf
19 вересня 2019 09:37
Відомості про Учасника.pdf
19 вересня 2019 09:37
Висновок Монди Словакия.pdf
19 вересня 2019 09:37
Smart Line B+.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 15:41
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 66 480,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

23 вересня 2019 14:01
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
66 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 14:01
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
25 вересня 2019 14:46