Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях корпусу №3 Хмельницької обласної лікарні по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
1 125 054,62 UAH
UA-2019-09-11-003027-b f418e89e77e645d8abc980b13c4bf529
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02004717
Вебсайт: http://hol.org.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 14:53
Очікувана вартість: 1 125 054,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Закупівля здійснюється за бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях корпусу №3 Хмельницької обласної лікарні по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи (надану послугу) на підставі підписаних актів за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник може відстрочити платежі на 10 календарних днів. Закупівля здійснюється за бюджетні кошти. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 11:06
Додаток_1_до_протоколу.docx
24 вересня 2019 11:06
Додаток 2.1.pdf
24 вересня 2019 11:06
ЗТД ХОЛ 3 .doc
11 вересня 2019 17:13
1.4 Додаток 4.doc
11 вересня 2019 17:13
1.3 Додаток 3.doc
11 вересня 2019 17:13
1.2 Додаток 2.doc
11 вересня 2019 17:13
1.1 Додаток 1.doc
24 вересня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 11:06
Додаток_1_до_протоколу.docx
24 вересня 2019 11:06
Додаток 2.1.pdf
24 вересня 2019 11:06
ЗТД ХОЛ 3 .doc
11 вересня 2019 17:13
Тендерная документация ХОЛ 3 .doc
11 вересня 2019 17:13
1.4 Додаток 4.doc
11 вересня 2019 17:13
1.3 Додаток 3.doc
11 вересня 2019 17:13
1.2 Додаток 2.doc
11 вересня 2019 17:13
1.1 Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-003027-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 13 вересня 2019 11:56
Дискримінаційні умови
Доброго дня!
Шановний Замовник, у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси учасника, що призвело до порушення норм законодавства.

1. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати інформаційну довідку про навність працівників відповідної кваліфікації,в якій зазначии інформацію про працівників, а саме середньо-облікова кількісь штатних працівників повинна сановти не менше 25 осіб - ця вимога є дискримінаційною, Згідно з ліцензійними умовами достаньо мати в штаті 2-ох працівників ( електромонтер ОПС, Налагоджувальник КВП та А) - , ця умова є дискримінаційною та звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
2. Ви вимагаєте надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору. В якості підтвердження виконання такого договору - надати копію аналогічного договору на суму, не меншу ніж очікувана вартісь цієї закупівлі - ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
3. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати сканований фінансовий звіт в фіскальну службуз електронним підписом та відміткою про прийняття звіту за формою № 1 або 1-м та форма №2 або 2-м за останній звінй період, чистий дохід учасника від реалізації продукції має становити не менще 15,0 млн. грн- ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
4. В складі тенндерної пропозиції Ви вимагаєте надати оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки - данний дозвіл не потрібен для виконання робіт по даному предмету закупівлі - ця умова є дискримінаційною звужує кількість потенційних учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.

Вимагаємо усунути відповідні вимоги/порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 16:46
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога. За результатом розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником були прописані саме такі вимоги з метою забезпечення якісного виконання робіт в зазначені строки та у потрібному обсязі.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. При цьому, Вами не надано пропозицій, які саме конкретно зміни потрібно внести до умов тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, викладені Вами вимоги задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-003027-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Світ безпеки, Код ЄДРПОУ:38662415
Дата подання: 13 вересня 2019 14:29
Уточнюючі дані
З метою належної підготовки тендерної пропозиції та вірного розрахунку ціни прошу Вас надати можливість ознайомитись та виготовити фотокопії специфікації обладнання і матеріалів з уточнюючими назвами та їх кількістю по об‘єктах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 16:47
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога. За результатом розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-003027-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 20 вересня 2019 17:15
На дискримінаційні умови
ТОВ "Електро Плюс!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях корпусу №3 Хмельницької обласної лікарні по вул. Пілотська, 1 в м. Хмельницькому» за оголошенням № UA-2019-09-11-003027-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "Електро Плюс!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1) У тендерній документації міститься вимога: Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/ надання послуг. Середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних робіт (інженерно-технічних працівників) — не менше 10 осіб. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2-х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, тому просимо виключити з тендерної документації вимогу, що середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних робіт (інженерно-технічних працівників) — не менше 10 осіб. 2) У тендерній документації міститься вимога: для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: сканований фінансовий звіт у фіскальну службу з електронним підписом та відміткою про прийняття звіту (форма №1 або 1-м та форма №2 або 2-м) за останній звітний період. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) має становити не менше 15,0 млн.грн. Не зрозуміло, яке відношення має чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) скаржника до предмету закупівлі. Ми не маємо чистого доходу 15,0 млн. грн. та не зобовязані його мати, щоб виконувати роботи надавати послуги, передбачені процедурою закупівлі. Для нас, як для учасника, ця вимога є дискримінаційною та повинна бути виключена з тендерної документації, оскільки ми маємо всі необхідні документи, досвід та інше, однак чистий дохід ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» складає меншу суму, тому просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу що до суми чистого доходу. 3) У тендерній документації міститься вимога: Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням інформації щодо аналогічного договору по монтажу пожежної сигналізації, який виконувався у 2017 чи 2018 році, а саме: адреса та контактні телефони Замовника; найменування об’єкту; сума договору, дата укладення та дата завершення виконання. В складі пропозиції необхідно надати лист-відгук від замовника щодо якості і своєчасності виконаних робіт відповідно до наданої копії зазначеного аналогічного договору. Сума договору, що наданий для підтвердження позитивного досвіду виконання, повинна бути не менше, ніж очікувана вартість цієї процедури закупівлі (тобто учасник в 2017 чи 2018 році виконав не менше одного договору на суму, не меншу за очікувану вартість цієї закупівлі, з обов'язковою копією такого договору) ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» може надати довідку, відгук та аналогічний договір, проте на суму, меншу, ніж очікувана вартість цієї закупівлі. Вимога з приводу суми аналогічного договору для нас, як для учасника є дискримінаційною, так як ми маємо всі необхідні документи, досвід та інше, однак сума аналогічного договору ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» складає меншу суму, ніж та, що вимагається Замовником, тому просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо суми аналогічного договору. 4. У тендерній документації міститься вимога: Всі кошториси та розрахунки повинні бути виконанні в програмному ліцензійному комплексі АВК або ін. В складі пропозиції учасник повинен надати копію ліцензії на програмний комплекс, в якому виконанні розрахунки згідно Технічного завдання. ТОВ « ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» має найманого працівника, який має ліцензію на власне ім’я на програмний комплекс, в якому будуть виконані розрахунки. Тому просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу про надання копії ліцензії, яку повинен надати учасник, на програмний комплекс. . У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження. Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовником було усунуто дискримінаційні вимоги в ТД шляхом внесення змін
Дата: 24 вересня 2019 18:26
Рішення від 24.09.2019 №13495.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:52

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 17:14
Скарга

Документи подані замовником

24 вересня 2019 16:55
Пояснення

Документи Органу Оскарження

25 вересня 2019 11:52
Рішення від 24.09.2019 №13495.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Центр "Інновації та технології" 1 116 905,63
UAH з ПДВ
1 116 905,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 1 119 855,00
UAH з ПДВ
1 119 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОПОЖЕЖСЕРВІС" 1 120 500,00
UAH з ПДВ
1 120 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" 1 121 241,00
UAH з ПДВ
1 121 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:34
Довідка з МВСУ.pdf
01 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис
01 жовтня 2019 13:14
50. Ліцензія пожежна.pdf
01 жовтня 2019 13:14
88. Проект договору 7.pdf
01 жовтня 2019 13:14
87. Проект договору 6.pdf
01 жовтня 2019 13:14
85. Проект договору 4.pdf
01 жовтня 2019 13:14
86. Проект договору 5.pdf
01 жовтня 2019 13:14
83. Проект договору 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
84. Проект договору 3.pdf
01 жовтня 2019 13:14
82. Проект договору 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
77. Локальний кошторис 4.pdf
01 жовтня 2019 13:14
78. Ліцензія АВК.pdf
01 жовтня 2019 13:14
76. Локальний кошторис 3.pdf
01 жовтня 2019 13:14
75. Локальний кошторис 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
47. Статут 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
56. Договірна ціна 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
57. Договірна ціна 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
55. Квитанція №2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
54. Фінансовий звіт 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
53. Фінансовий звіт 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
52. Ліцензія будів 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
51. Ліцензія будів.1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
45. Договір досвід 3.pdf
01 жовтня 2019 13:14
46. Договір досвід 4.pdf
01 жовтня 2019 13:14
44. Договір досвід 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
43. Договір досвід 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
38. Фінансовий звіт 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
40. Квитанція №2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
39. Фінансовий звіт 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
15. Протокол №4.pdf
01 жовтня 2019 13:14
10. Технічне завдання 7.pdf
01 жовтня 2019 13:14
11. Технічне завдання 8.pdf
01 жовтня 2019 13:14
9. Технічне завдання 6.pdf
01 жовтня 2019 13:14
8. Технічне завдання 5.pdf
01 жовтня 2019 13:14
7. Технічне завдання 4.pdf
01 жовтня 2019 13:14
6. Технічне завдання 3.pdf
01 жовтня 2019 13:14
5. Технічне завдання 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
4. Технічне завдання 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
1. Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 13:14
74. Локальний кошторис 1.pdf
01 жовтня 2019 13:14
72. Локальний кошторис 5.pdf
01 жовтня 2019 13:14
73. Локальний кошторис 6.pdf
01 жовтня 2019 13:14
69. Локальний кошторис 2.pdf
01 жовтня 2019 13:14
71. Локальний кошторис 4.pdf
01 жовтня 2019 13:14
70. Локальний кошторис 3.pdf
01 жовтня 2019 13:14
68. Локальний кошторис 1.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 14:52
Витяг ПДВ Интер.pdf
23 вересня 2019 14:52
Витяг ЄДРПОУ 03.09.2019.rtf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2019 11:37
Витяг Європожежсервіс.jpg

Публічні документи

30 вересня 2019 16:58
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:57
Тендерна пропозиція.PDF
30 вересня 2019 16:57
Статут СТГ.PDF
30 вересня 2019 16:57
Свід ПДВ СТГ.PDF
30 вересня 2019 16:57
Свід ДРЮО СТГ.PDF
30 вересня 2019 16:57
Протокол засновників.PDF
30 вересня 2019 16:57
Наказ на директора.PDF
30 вересня 2019 16:57
Ліцензія пож СТГ.PDF
30 вересня 2019 16:57
Лист-згода перс дані.PDF
30 вересня 2019 16:57
Заг інформ.PDF
30 вересня 2019 16:57
Довіреність підписанта.PDF
30 вересня 2019 16:57
Довідка субпідряд.PDF
30 вересня 2019 16:57
Довідка ст 17 Закона.PDF
30 вересня 2019 16:57
Довідка працівники.PDF
30 вересня 2019 16:57
Довідка МТБ.PDF
30 вересня 2019 16:57
Довідка аналог дог.PDF
30 вересня 2019 16:57
Гарант дист договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Центр "Інновації та технології"

ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

ПП "ЄВРОПОЖЕЖСЕРВІС"

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Центр "Інновації та технології"
#30145503
Переможець 1 116 905,63
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Центр "Інновації та технології"
#30145503
1 116 905,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:15
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 17:29
додатки укладений
18 жовтня 2019 17:27
договір укладений
18 жовтня 2019 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 116 905,63
UAH (в тому числі ПДВ 186 150,94 UAH)