Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обов’язкове страхування медичних працівників та інших осіб на випадок інфікування вірусом імунодефіциту людини при виконанні ними службових обов’язків, а також на випадок настання у зв’язку з цим інвалідності або смерті від захворювань, зумовлених розвитком ВІЛ – інфекції
Очікувана вартість
273,00 UAH
UA-2019-09-11-002732-b 8fc825764a824addba6f975bfd2a82ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар’я Олександрівна Горжій

+380577029457 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Вебсайт: http://www.emd.kh.ua
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, проспект Незалежності, буд. 13
Контактна особа: Дар’я Олександрівна Горжій
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:24
Очікувана вартість: 273,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


1. Обсяг надання страхової послуги: згідно з Додатком 3 до тендерної документації
2. Кількість надання послуг – 1 послуга
3. Місце надання послуг: Україна, відповідно до документації
4. Строк надання послуг 1(один) рік: з 09.12.2019 по 08.12.2020 (включно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
обов’язкове страхування медичних працівників та інших осіб на випадок інфікування вірусом імунодефіциту людини при виконанні ними службових обов’язків, а також на випадок настання у зв’язку з цим інвалідності або смерті від захворювань, зумовлених розвитком ВІЛ – інфекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  08 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Страховий платіж сплачується Страхувальником шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Страховика не пізніше десяти банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт (надання послуг). Бюджетні зобов’язання виникають у Страхувальника при наявності бюджетних асигнувань. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:30
Додаток_4.doc
11 вересня 2019 16:30
Додаток_1.doc
11 вересня 2019 16:30
Додаток_3.doc
11 вересня 2019 16:30
Додаток_2.doc
11 вересня 2019 16:30
Тендерна_документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "НАСК "ОРАНТА" 272,85
UAH
272,85
UAH
Документи
ТДВ "МІЖНАРОДНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ" 273,00
UAH
273,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:43
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 15:43
довідка податки.pdf
19 вересня 2019 11:03
довідка є юр особою.pdf
16 вересня 2019 11:49
тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 11:49
Статут.pdf
16 вересня 2019 11:49
Протокол общих сборов.pdf
16 вересня 2019 11:49
Ліцензія ВІЛ.PDF
16 вересня 2019 11:49
додаток 3.pdf
16 вересня 2019 11:49
додаток 2.pdf
16 вересня 2019 11:49
довідка матер тех база.pdf
16 вересня 2019 11:49
довідка Зац судимість.pdf
16 вересня 2019 11:49
довідка захист довкілля.pdf
16 вересня 2019 11:49
довідка без субпідр.pdf
16 вересня 2019 11:49
довідка аналог договір.pdf
16 вересня 2019 11:49
гарантійний лист.pdf
16 вересня 2019 11:49
вдомості про участника.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 09:42
Устав.pdf
20 вересня 2019 09:42
проект договору.pdf
20 вересня 2019 09:42
Лицензия Медицина.pdf
20 вересня 2019 09:42
кінцевий бенефіціар.pdf
20 вересня 2019 09:42
заходи впливу.pdf
20 вересня 2019 09:42
захист довкілля.pdf
20 вересня 2019 09:42
довідка статистики.pdf
20 вересня 2019 09:42
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 09:42
віломості про участника.pdf
20 вересня 2019 09:42
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "НАСК "ОРАНТА"

ТДВ "МІЖНАРОДНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "НАСК "ОРАНТА"
#00034186
Переможець 272,85
UAH
04 жовтня 2019 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "НАСК "ОРАНТА"
#00034186
272,85
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 14:46
ДУ № 1.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 14:36
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:42
Договір.pdf укладений
16 жовтня 2019 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), згідно пункту 12.4. та підпункту 12.6.1. Розділу 12 Договору, Сторони домовились зменшити ціну Договору на 8,33 грн. (вісім гривень 33 копійки) без ПДВ. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна кількість застрахованих осіб за цим Договором – 1 556 (одна тисяча п’ятсот п’ятдесят шість) (згідно переліку застрахованих осіб (працівників), що є Додатком №1 до цього Договору і є його невід‘ємною частиною).». Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Загальний страховий платіж за цим Договором складає 264,52 грн. (двісті шістдесят чотири гривні, 52 копійки) без ПДВ.». Внести зміни до Додатку № 1 (Перелік застрахованих осіб (працівників)) до Договору, виклавши його в новій редакції 14. Сума договору після внесення змін. 264,52 грн. (двісті шістдесят чотири гривні, 52 копійки) без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 194/02091/19/1399399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 264,52
UAH