Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання(монітори)(кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-09-11-002628-b ● 0e4ff6a626c9439d89efb97603067cff
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вугледарський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 22026879 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька обл., м. Вугледар, вул. Шахтарська, 16-А |
Контактна особа: |
Лідія Коломоєць +380953935064 ugledarcz@donocz.pp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 16:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2019 16:25 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комп'ютерне обладнання (монітори)(кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Шахтарська, 16 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 11:46 |
propoziciya.doc | |
11 вересня 2019 16:15 |
spec.doc | |
11 вересня 2019 16:15 |
contract.doc | |
11 вересня 2019 16:15 |
ogoloshennya.doc |
12 вересня 2019 11:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2019 11:46 |
propoziciya.doc
|
|||
11 вересня 2019 16:15 |
spec.doc
|
|||
11 вересня 2019 16:15 |
contract.doc
|
|||
11 вересня 2019 16:15 |
ogoloshennya.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:03
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Ні, не допускаємо. Пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам, вказаним замовником в тендерній документації.
- Так, Фоп допускаємо. Буде оцінюватись запропонована остаточна ціна Фоп та ціна з ПДВ, запропонована платником ПДВ, тобто ціна до сплати.
- Так, Фоп допускаємо. Буде оцінюватись запропонована остаточна ціна Фоп та ціна з ПДВ, запропонована платником ПДВ, тобто ціна до сплати.
Запитання
Дата подання: 12 вересня 2019 11:49
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, будемо. - 2. Так, будемо. Пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам, вказаним замовником в тендерній документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
4 999,92
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 10:47
|
договор монитор0001.jpg | укладений |
20 вересня 2019 10:45
|
договор монитор0003.jpg | укладений |
20 вересня 2019 10:45
|
договор монитор0004.jpg | укладений |
20 вересня 2019 10:45
|
договор монитор0005.jpg | укладений |
20 вересня 2019 10:45
|
договор монитор0002.jpg | укладений |
20 вересня 2019 10:45
|