Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури і туризму Корюківської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147440 |
Місцезнаходження: | 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 60 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Чорний +380465721674,+380465721469 koradm-ok@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 16:20 |
Очікувана вартість: | 475 650,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
11 вересня 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 15:19 |
ТД_2019_останній.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-24-000011 ● f6c4c8c0705d44c2b7f8ebbca19930b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 57
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.09.2019 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-09-11-002155-b 11.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з неможливістю усунення порушення вимог законодавства, відхиляємо закупівлю відповідно до висновку Держаудитслужби.
2019-09-26 16:19:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-09-26 16:44:42
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 03410000-7 "Деревина" |
Опис предмету закупівлі: |
Перелюбська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 157 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 787,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 вересня 2019 16:37 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю усунення порушення вимог законодавства, відхиляємо закупівлю відповідно до висновку Держаудитслужби. |
26 вересня 2019 16:37
|
Електронний підпис |