Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул.Заклинських в м.Івано-Франківськ
Очікувана вартість
787 275,00 UAH
UA-2019-09-11-002107-b 2c3beaea2313406ab2e704198c8c657b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Оксана Андріївна

+380342753058 Dyrekciyazamovnyka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Дирекція замовника
Код ЄДРПОУ: 36321958
Місцезнаходження: 76026, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Гетьмана Мазепи, 185
Контактна особа: Гуменюк Оксана Андріївна
+380342753058
Dyrekciyazamovnyka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 15:17
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 15:17
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:01
Очікувана вартість: 787 275,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 936,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул.Заклинських в м.Івано-Франківськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Заклинських, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул.Заклинських в м.Івано-Франківськ Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:12
Додаток 2 Проект Договору.doc
11 вересня 2019 15:12
Додаток_1_(технiчне_завдання).docx
11 вересня 2019 15:12
ТД Поточний ремонт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000018 ● 5e23f54e7070435aa6a50a5702914705
  • Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.09.2019 №48

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.09.2019 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-09-11-002107-b 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-19 15:10:46

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул. Заклинських в м. Івано-Франківськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-11-002107-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чим керувався замовник при визначенні предмету закупівлі «Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул. Заклинських в м. Івано-Франківськ» за показником другого знаку (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-23 11:20:26

Пояснення з приводу проведення моніторингу закупівлі "Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул.Заклинських в м.Івано-Франківську"

Замовник (КП «Дирекція замовника») при визначені предмету закупівлі «Поточний ремонт фасаду будинку № 8 по вул. Заклинських в м.Івано-Франківську» за показником другого знака (ДК 021:2015 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт) керувався Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 р. «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», п. 2 розділу II вимагається, а саме: «Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.»
У вказаному пункті 2 розділу II Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 р. «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», не передбачено за якою конкретною цифрою Єдиного закупівельного словника треба визначати предмет закупівлі поточний ремонт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2019-09-26 14:28:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2019-09-26 16:24:05

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 вересня 2019 14:36
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 вересня 2019 14:36
протокол