Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильник побутовий
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001891-b dfddf8332d964ca3aafa4c7d46e0a8e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Григоренко Ольга Миколаївна

+380432439101 gnizdechko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГНІЗДЕЧКО" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20097071
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 110
Контактна особа: Григоренко Ольга Миколаївна
+380432439101
gnizdechko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 14:40
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Холодильник побутовий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Холодильник побутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 14:44
оголошення холодильник.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:13
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!

- Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпррентувати як з виразом «або еквавілент»*.
У випадку надання учасником еквіваленту (аналогу), технічні та якісні характеристики товару повинні дорівнювати або бути кращими.
- Учасник має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.

Для того, щоб встановити чи товар відповідає технічним характеристика необхідна точна марка. Якщо учасник не вкаже в пропозиції марку, така пропозиція буде дискваліфікована.

Всі учасники, незалежно від форми господарювання в т.ч. ФО-П неплатники ПДВ, допускаються до участі в закупівлі. До остаточної суми пропозиції ФО-П неплатника ПДВ 20 % ПДВ додаватися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 6 430,00
UAH з ПДВ
6 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 12:32
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:28
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2019 12:28
Технічне завдання.pdf
17 вересня 2019 12:28
сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 6 430,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 12:09

Документи

19 вересня 2019 12:09
Протокол 88.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
6 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2019 12:09
Протокол 88.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 154.PDF укладений
01 жовтня 2019 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 430,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 071,67 UAH)