Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001787-b c8614464a1cf4ab995d33aa85b5654e0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хоменко Яна Олександрівна

380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Хоменко Яна Олександрівна
380443667613
yana.homenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення науково-проектної документації на реставрацію з пристосуванням з облаштуванням горищного простору під мансардний поверх будівлі на вул. Фролівській, 1/6, літ. Аˈ у Подільському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт здійснюється у національній грошовій одиниці/національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до Календарного плану виконання робіт на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт, який повинен повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду Робіт відповідно до законодавства України, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 12:33
Технічний паспорт.pdf
11 вересня 2019 14:33
Документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 11 вересня 2019 15:11
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:25
Замовник не має права вимагати від Виконавця проекту проходження експертизи саме в державній експертизі.Це дискримінація експертних організацій. Якщо Проектувальник оплачує вартість експертизи, то він має повне право, в рамках нормативно-правових актів обирати експертну організацію так, як є наприклад організації, які не є платниками ПДВ, отже вартість ескпертизи буде на 20% дешевше від тих, які є платниками ПДВ. Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зі змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/ Враховуючи вищеописане, просимо внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до Документації:
В п. «Додаткові вимоги» зазначено, що «Переможець за дорученням Замовника проводить державну експертизу науково-проектної та кошторисної документації, (вартість якої не входить в ціну договору). Витрати на зняття зауважень проведеної експертизи проектно-кошторисної документації бере на себе Переможець. Кошторис за Договором підлягає зміні на підставі висновків державної експертизи та за погодженням Сторін.» Безпосередньо замовником державної експертизи науково-проектної та кошторисної документації буде Замовник, а в свою чергу витрати та зняття зауважень проведеної експертизи науково- проектно кошторисної документації бере на себе Переможець.
Документація
Дата подання: 11 вересня 2019 17:31
Дата відповіді: 12 вересня 2019 13:43
Просимо завантажити документацію у форматі doc/docx
Відповідь: Шановний учаснику!
З урахуванням вимог наказу державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі. Замовником використано один з рекомендованих форматів. Оскільки Замовником не використовуються паролі до зазначеної Документації вважаємо, що будь-яких обмежень для Учасника, з боку Замовника не встановлено
Будівельний об"єм
Дата подання: 13 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 13 вересня 2019 12:35
Надайте, будь ласка, будівельний об"єм будівлі по вул. Фролівська 1/6 літ. А для складання кошторису
Відповідь: Шановний учасник! На Веше прохання додано технічний паспорт
Аналогічний договір
Дата подання: 13 вересня 2019 14:17
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:18
Доброго дня Замовник вимагає: :3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовників (їх найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати**: сканований договір, що наведений в довідці (має передаватися в PDFформаті, сканований з оригіналу документу в кольоровому зображенні); акт наданих послуг по вищенаведеному договору з підписами та печатками обох сторін (за наявності печаток та у випадку їх використання в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору на об’єктах зі статусом пам’ятки архітектури місцевого та/або національного значення. * Під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір, предметом якого по коду класифікатору ДК 021:2015 (CPV) є надання послуг з проектування аналогічних об’єктів. Отже, аналогічний договір це договір на розробку проектно-кошторисної документації де об'єкт є пам'яткою архітектури місцевого та/або національного значення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір аналогічний за предметом закупівлі
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПАН ПРОЕКТ 1 449 209,00
UAH з ПДВ
1 449 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 14:16
22 Ліцензія ПАН ПРОЕКТ.pdf
19 вересня 2019 14:16
21 Календарний план.pdf
19 вересня 2019 12:24
3.9.1 Маляревська диплом.pdf
19 вересня 2019 12:24
3.8.1 Ткачова диплом.pdf
19 вересня 2019 12:24
3.6.1 Кириллова диплом.pdf
19 вересня 2019 12:24
3.4.1 Левадна диплом.pdf
19 вересня 2019 12:24
3.3.1 Покрищенко диплом.pdf
19 вересня 2019 12:24
3.2.1 Петровський диплом.pdf
18 вересня 2019 14:45
20 Статут.pdf
18 вересня 2019 14:45
18 Довідка про програми.pdf
18 вересня 2019 14:45
15 Лист-згода.pdf
18 вересня 2019 14:44
10 Виписка з держреєсту.pdf
18 вересня 2019 14:44
9 Довідка з держ реєстру.pdf
18 вересня 2019 14:44
8 Додаток 6.pdf
18 вересня 2019 14:44
7 Додаток 5.pdf
18 вересня 2019 14:44
6 Додаток 4.pdf
18 вересня 2019 14:44
5 Додаток 3.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.9 договір _16-10-2018.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.8 Договір _36-ПВР-22-26.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.7 Договір 1-2018.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.6 Договір _15-06-2016.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.5 Договір _79.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.4 Договір _19-04-2016.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.3 Договір _66.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.2 Договір _30-03-2015.pdf
18 вересня 2019 14:44
4.1 Договір _28.pdf
18 вересня 2019 14:44
4 Довідка про досвід.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.10 Титаренко.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.9 Маляревська.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.8 Ткачова.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.7 Разенкова.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.6 Кириллова.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.5 Савельєва.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.4 Левадна.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.3 Покрищенко.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.2 Петровський.pdf
18 вересня 2019 14:44
3.1 Штатний розклад.pdf
18 вересня 2019 14:44
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПАН ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПАН ПРОЕКТ
#38006014
Рішення скасоване 1 449 209,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:07
ТОВ ПАН ПРОЕКТ
#38006014
Відхилено 1 449 209,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:11

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій