Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001310-b 9e08092c1ae943d3bc067a146504c015
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:21
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61124, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Грозненська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:21
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, якщо запропонований Учасником товар буде відповідати всім наведеним вимогам та характеристикам до предмету закупівлі, незалежно від торгової марки чи моделі. У Додатку 1 Інформації Замовника зазначено, що Усі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження, слід читати як «або еквівалент».
2. У Додатку 3 Інформації Замовника зазначено, що Учасник повинен вказати виробника та модель запропонованого товару, що дає можливість перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3. Усі Учасники (незалежно від того, чи є вони платниками податку на додану вартість (ПДВ), чи ні) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Пропозиція, що матиме найнижчу ціну за результатами електронного аукціону з урахуванням податків і зборів (в тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ), вважатиметься остаточною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-001310-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 16 вересня 2019 12:01
Щодо технічних вимог до інтерактивної панелі та характеристик інтерактивної панелі
Шановний Замовнику в технічних вимогах та характеристиках до інтерактивної панелі передбачено наступне: Строк служби - 50 000 годин; Час відклику 6 мс. Звертаємо Вашу увагу що дані параметри в значній мірі звужують коло потенційних учасників. Просимо Вас внести зміни в вищезазначені параметри та викласти їх в наступній редакції: Строк служби – не менше 30 000 годин; Час відклику - не більше 8 мс. Дані зміни забезпечать добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всій стадії закупівлі, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 10:42
Шановний Учасник, документація до закупівлі розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених чинним законодавством України.
В технічних вимогах та характеристиках до інтерактивної панелі передбачено наступне: Строк служби - 50 000 годин; Час відклику 6 мс., що в повній мірі є правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості відповідно до потреб Замовника.
Також, вищезазначені технічні вимоги та характеристики за своїми показниками є кращими ніж ті, що пропонуються Вами до змін.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, Вашу вимогу стосовно внесення змін в вищезазначені параметри інтерактивної панелі, як таку, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
Вимога щодо технічних вимог до інтерактивної панелі та характеристик інтерактивної панелі не задоволена

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 99 710,00
UAH з ПДВ
99 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 120 936,00
UAH з ПДВ
120 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС" 148 800,00
UAH з ПДВ
148 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 15:49
Електронний підпис
17 вересня 2019 15:49
ISO14001 Intech.pdf
17 вересня 2019 15:49
ISO9001 Intech.pdf
17 вересня 2019 15:49
Небезпечні речовини.pdf
17 вересня 2019 15:49
Висновок СЕС панель.pdf
17 вересня 2019 15:48
Статут.pdf
17 вересня 2019 15:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2019 15:48
Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2019 15:48
Витяг з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 15:48
Виписка з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 15:48
4-ОПП.pdf
17 вересня 2019 15:48
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2019 15:48
Уповноважена особа.pdf
17 вересня 2019 15:48
Технічні вимоги згода.pdf
17 вересня 2019 15:48
Таблиця відповідності.pdf
17 вересня 2019 15:48
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 15:48
Згода на обробку ПД.pdf
17 вересня 2019 15:48
Довідка ліцензування.pdf
17 вересня 2019 15:48
Довідка досвід.pdf
17 вересня 2019 15:48
Довідка довкілля.pdf
17 вересня 2019 15:48
Гарантійний лист умови.pdf
17 вересня 2019 15:48
Гарантійний лист новий.pdf
17 вересня 2019 15:48
Відомості про Учасника.pdf
17 вересня 2019 15:48
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 08:43
Електронний підпис
17 вересня 2019 08:39
25. Авторизаційний лист.pdf
17 вересня 2019 08:39
22. Статут завірений.pdf
17 вересня 2019 08:39
21. Статут.pdf
17 вересня 2019 08:39
18. Наказ про призначення.pdf
17 вересня 2019 08:39
17. Довідка стаття 17.pdf
17 вересня 2019 08:38
15. Довідка з МВС.pdf
17 вересня 2019 08:38
14. Довідка з податкової.pdf
17 вересня 2019 08:38
12. Довідка з банку2.pdf
17 вересня 2019 08:38
11. Довідка з банку1.pdf
17 вересня 2019 08:38
7. Паспорт та код.pdf
17 вересня 2019 08:38
31. Проект договору.pdf
17 вересня 2019 08:38
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 14:13
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:07
proect_dog.pdf
18 вересня 2019 14:07
tabl.pdf
18 вересня 2019 14:07
cina.pdf
18 вересня 2019 14:06
vutyg.pdf
18 вересня 2019 14:06
vusnovok_ses_2.jpg
18 вересня 2019 14:06
vusnovok_ses_1.jpg
18 вересня 2019 14:06
vupuska.pdf
18 вересня 2019 14:06
vidomosti.pdf
18 вересня 2019 14:06
vidgyk.pdf
18 вересня 2019 14:06
teh_vumogu.pdf
18 вересня 2019 14:06
svidoctvo_pdv.pdf
18 вересня 2019 14:06
statut.pdf
18 вересня 2019 14:06
st_17.pdf
18 вересня 2019 14:06
Smart_Learning_MON_list.pdf
18 вересня 2019 14:06
riseny_director.pdf
18 вересня 2019 14:06
opus_2.pdf
18 вересня 2019 14:06
opus_1.pdf
18 вересня 2019 14:06
nakaz_dіrector.pdf
18 вересня 2019 14:06
lust_zgoda.pdf
18 вересня 2019 14:06
lust_zgoda_dog.pdf
18 вересня 2019 14:06
lust_z.pdf
18 вересня 2019 14:06
lust_t.pdf
18 вересня 2019 14:06
lust_avtoruz.jpg
18 вересня 2019 14:06
dovidka_dog.pdf
18 вересня 2019 14:06
declaracia.jpg
18 вересня 2019 14:06
analog_dog.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 99 710,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:39
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 120 936,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"
#37191975
Переможець 148 800,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:10

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАТРАНССЕРВІС"
#37191975
148 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір інтерактивна панель.pdf укладений
08 жовтня 2019 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 800,00 UAH)