Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Північної) у промзоні "Сигнівка"
Очікувана вартість
33 458 516,00 UAH
UA-2019-09-11-000970-a cfadd9c92eea4c5abe3c5874463e4a27
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження замовника: 79035, Україна, Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа замовника: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:23
Очікувана вартість: 33 458 516,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Північної) у промзоні "Сигнівка"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Північної) у промзоні "Сигнівка". Джерело фінансування - кошти підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Данила Апостола (від будинку №9-А до вул. Північна) у промзоні "Сигнівка"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування - кошти підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата скасування
23 вересня 2019 14:31
Причина скасування
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Актуальні тендери

До пошуку