Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Набори для первинного стентування коронарних судин та пристрій для закриття місця пункції )
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000944-a 5127335e814046c5937ff71a660f1c02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Овчаренко

0617071889
+380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ОМЦССЗ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 02004870
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 78
Контактна особа: Олена Володимирівна Овчаренко
0617071889, +380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 12:06
Початок аукціону: 27 вересня 2019 12:06
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Набори для первинного стентування коронарних судин – 246 штук та пристрій для закриття місця пункції – 50 штук)

Набори для первинного стентування коронарних судин та пристрій для закриття місця пункції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
296 штуки
Набори для первинного стентування коронарних судин; пристрій для закриття місця пункції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту поставки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 17:56
ДТ 3314 интервен кардиолг ИЗМ.doc
11 вересня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:56
ДТ 3314 интервен кардиолг ИЗМ.doc
11 вересня 2019 18:02
ДТ 3314 интервен кардиолг.doc
11 вересня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 2 996 000,00
UAH з ПДВ
2 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКОР" 2 999 830,00
UAH з ПДВ
2 999 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:11
Документи переможця.pdf
25 вересня 2019 16:37
Додаток 5.pdf
25 вересня 2019 16:37
Додаток 4.pdf
25 вересня 2019 16:37
Додаток 3 частина 7.pdf
25 вересня 2019 16:37
Додаток 3 частина 6.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 3 частина 5.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 3 частина 4.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 3 частина 3.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 3 частина 2.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 3 частина 1.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 2 частина 2.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 2 частина 1.pdf
25 вересня 2019 16:36
УО.pdf
25 вересня 2019 16:36
Додаток 1.pdf
25 вересня 2019 16:36
РНД.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 15:17
УО.PDF
25 вересня 2019 15:17
РНД.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №5.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №4.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №3_4.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №3_3.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №3_2.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №3_1.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №2.PDF
25 вересня 2019 15:17
Додаток №1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДІДЕЯ

ТОВ "МЕДІКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
Переможець 2 996 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
2 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №3 Медідея.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:42
Додаткова угода №2 Медідея 96-ВТ.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 10:22
Додаткова угода №1 Медідея 96-ВТ.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 12:20
Додаткова угода №1 Медідея 96-ВТ.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 09:26
Договір Медідея 96-ВТ 3314.pdf укладений
15 жовтня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі товару та на підставі п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» і згідно п.п. 11.10.1 даного договору сторони домовились зменшити суму договору на 1 005 238,25 грн. у т.ч. ПДВ 21 376,60 грн., та викласти п. 3.1. розділу З у наступній редакції: 3.1. Сума цього Договору становить 1 990 761,75 грн. (Один мільйон дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят одна гривня 75 копійок), у тому числі ПДВ - 21 376,60 грн (Двадцять одна тисяча вісімсот вісімнадцять гривень 00 копійки) ціна Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України). 2. Внести зміни у Специфікацію (Додаток 1) до договору № 96-ВТ від 15 жовтня 2019 року, яка є невід'ємною частиною цього договору.
Номер договору про закупівлю: 96-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі товару та на підставі п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» і згідно п.п. 11.10.1 даного договору сторони домовились зменшити суму договору на 1 005 238,25 грн. у т.ч. ПДВ 65 763,25 грн., та викласти п. 3.1. розділу З у наступній редакції: 3.1. Сума цього Договору становить 1 990 761,75 грн. (Один мільйон дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят одна гривня 75 копійок), у тому числі ПДВ - 130 236,75грн (Сто тридцять тисяч двісті тридцять шість гривень 75 копійок) ціна Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України). 2. Внести зміни у Специфікацію (Додаток 1) до договору № 96-ВТ від 15 жовтня 2019 року, яка є невід'ємною частиною цього договору.
Номер договору про закупівлю: 96-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Товариство з обмеженою відповідальністю "Медідея", Сторони дійшли згоди - розділ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору та в Додатку 1 до нього "Специфікація" платіжні реквізити Постачальника викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 96-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): E зв’язку із необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі Товарів та з метою безперебійної роботи установи в цей час, керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду (надалі – «Додаткова угода») до договору на закупівлю Товару № 96-ВТ від 15 жовтня 2019 року (надалі – «Договір») про таке: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі товару на початку наступного року, а саме до 31 березня 2020 року включно.
Номер договору про закупівлю: 96-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 990 761,75
UAH (в тому числі ПДВ 130 236,75 UAH)