ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»
SC 021:2015: 45000000-7 — Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)
Очікувана вартість
620 094 157,00 UAH
UA-2019-09-11-000942-c 56bc691b7d5649c5b412c0d226b262de
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Палац ігрових видів спорту"
Код ЄДРПОУ: 42554005
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Lviv, 1, Rynok Square
Контактна особа замовника: Садовий Іван Володимирович
+380676700255
lkppivs@gmail.com
Official name: ME Palace of game sports
National ID: 42554005
Contact point: Sadovyi Ivan
+380676700255
lkppivs@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:17
Очікувана вартість: 620 094 157,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 100 470,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24 %
Publication date: 11 вересня 2019 18:44
Enquiries until: 05 жовтня 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 620 094 157 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,24 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 100 470,79 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»(джерело фінансування-бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові)
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

SC 021:2015: 45000000-7 — Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 травня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт На підставі постанов КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» і від 27.12.2001 №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник може, але не зобов’язаний здійснити попередню оплату (перерахувати аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Обсяг оборотних активів (рядок 1195 Балансу на кінець звітного періоду) станом на 31.12.2018: 5%
Понад 200 млн. грн.: 5%
Понад 150 млн. грн. до 200 млн. грн. включно: 4%
Понад 100 млн. грн. до 150 млн. грн. включно: 3%
Понад 50 млн. грн. до 100 млн. грн. включно: 2%
Понад 30 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: 1%
До 30 млн. грн. включно: 0%
Кількість наявних кваліфікованих працівників: 5%
Понад 100 працівників: 5%
Понад 66 до 100 працівників включно: 4%
Понад 45 до 66 працівників включно: 3%
Понад 30 до 45 працівників включно: 2%
Понад 15 до 30 працівників включно: 1%
До 15 працівників включно: 0%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2019 16:25
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:38
Добрий день! Звертаємося з проханням додатково надати Підсумкову відомість ресурсів, що дасть змогу учасникам найбільш точно та об`єктивно розрахувати цінову пропозицію даного предмету закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та додано підсумкову відомість ресурсів. Підсумкову відомість ресурсів розглядати одночасно з технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), яке є свого роду доповненням до відомостей ресурсів.
Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2019 16:26
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:38
У Тендерній документації для учасника – нерезидента передбачено, що учасник-нерезидент повинен надавати документи та разом з ними переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією. Законодавством України безпосередньо не передбачено діяльність та визначення «перекладацька агенція» та\або «бюро перекладів» та\або «бюро інформації та перекладів» та\або «перекладацьке бюро», а також не визначена форма ведення господарської діяльності, наприклад ТОВ, ПП чи Фізична особа підприємець. Також законодавством та стандартами України не передбачена форма для посвідчення перекладів перекладачами, бюро перекладів та іншими суб’єктами перекладацької діяльності, тобто вимога посвідчення перекладу «належним чином» є невизначеною. Законодавством України передбачено нотаріальне посвідчення підпису перекладача. Чи Замовник прийме як належне виконання, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а перекладачем – фізичною особою, справжність підпису якого посвідчена нотаріально відповідно до правил здійснення нотаріальних дій в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник прийме як належне виконання вимог тендерної документації, у тому числі, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а перекладачем – фізичною особою, справжність підпису якого посвідчена нотаріально відповідно до правил здійснення нотаріальних дій в Україні із посвідчувальним написом, що у тому числі міститиме інформацію про те, що особу перекладача встановлено, її дієздатність та кваліфікацію перевірено.
Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2019 16:27
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:37
У Тендерній документації для учасника – нерезидента передбачено, що учасник-нерезидент повинен надавати документи та разом з ними переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією. Законодавством України безпосередньо не передбачено діяльність та визначення «перекладацька агенція» та\або «бюро перекладів» та\або «бюро інформації та перекладів» та\або «перекладацьке бюро», а також не визначена форма ведення господарської діяльності, наприклад ТОВ, ПП чи Фізична особа підприємець. Також законодавством та стандартами України не передбачена форма для посвідчення перекладів перекладачами, бюро перекладів та іншими суб’єктами перекладацької діяльності, тобто вимога посвідчення перекладу «належним чином» є невизначеною. Законодавством України передбачено нотаріальне посвідчення підпису перекладача. Чи Замовник прийме як належне виконання, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а «Українсько-польським бюро інформації та перекладів», яке провадиться Фізичною особою-підприємцем без нотаріального посвідчення підпису перекладача. Які посвідчувальні написи, підписи, печатки повинні містити переклади документів? Яким чином посвідчується переклад документу, що складається з багатьох сторінок? Чи такий документ та\або переклад має бути прошитий та\або проклеєний? Якщо так, то у який спосіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник прийме як належне виконання вимог тендерної документації, у тому числі, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а «Українсько-польським бюро інформації та перекладів», яке провадиться Фізичною особою-підприємцем за наявності нотаріального посвідчення підпису перекладача відповідно до правил здійснення нотаріальних дій в Україні із посвідчувальним написом, що у тому числі міститиме інформацію про те, що особу перекладача встановлено, її дієздатність та кваліфікацію перевірено. Документ, що складається з багатьох сторінок прошивається, пронумеровується та посвідчується одним загальним посвідчувальним написом та, відповідно, сканується у форматі pdf. та подається одним файлом у складі тендерної пропозиції учасника.
Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2019 16:28
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:35
Доброго дня. В додатку до тендерної документації №4 «Технічне завдання», починаючи з позиції «ЛК 2-1-3/с вентиляцію, кондиціювання, теплопостачання» до позиції «ЛК 5-1-1ТзОВ "ВФ" Львів-телеком" Зовнішні мережі телефонізаціЇ» обсяги робіт, які підлягають виконанню, надані тільки у вигляді переліку обладнання яке має бути змонтоване. Але при такому наданні обсягів робіт відсутня інформація щодо умов виконання робіт (висота прокладання кабелів, трубопроводів, монтажу світильників та ін.). В кошторисах умови виконання робіт корегуються коефіцієнтами до розцінок. Просимо для об’єктивного розрахунку вартості виконання робіт надати обсяги робіт у вигляді локальних кошторисів з відображенням корегуючих коефіцієнтів до розцінок без відображення вартості робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання (Додаток 4 до тендерної документації) та підсумкова відомість ресурсів (яку буде додано Замовником до тендерної документації) містять всю необхідну інформацію для формування цінової пропозиції учасника.
Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2019 16:29
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:35
Добрий день. Скажіть будь-ласка на якій стадії проектування знаходиться проектна документація (стадія «П» та\або стадія «РП»), та чи був отриманий відповідний експертний висновок?
Відповідь: Доброго дня! Договором на виконання проектних робіт передбачене двостадійне проектування: стадія «Проект» і стадія «Робоча документація». Стадія «Проект» розроблена в повному обсязі, пройшла експертизу (результатом якої є отриманий експертний звіт) і затверджена в установленому порядку. Стадія «Робоча документація» є на етапі її передачі генпроектувальником Замовнику.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000942-c.c1
Статус:
Відхилено
Дата подання: 18 вересня 2019 17:11
Вимога до Замовника
У той же час вимоги тендерної документації, а саме проект договору підряду є неконкуренційним, не відповідає ринковим умовам та загальноприйнятим практикам у будівництві, не враховує ефективного розподілу ризиків, порушує засади справедливості тому числі щодо Підрядника.

Загальні порушення Ст.203 ЦК України та 179 ГК України щодо змісту правочину.

Приписами частин 1-5 статті 203 Цивільного кодексу України унормовано, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу. Загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, справедливість, добросовісність та розумність (частина 1 статті 3 Цивільного кодексу України). Відповідно до частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до частини 7 статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

1. Відсутність відповідальності Замовника.
В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:

«7.4. У разі порушення термінів усунення недоліків Підрядник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 5 % від суми Договору. Сплата штрафу не звільняє Підрядника від обов’язку усунути недоліки робіт.

7.6. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного терміну, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими іншими особами; неналежного ремонту об’єкта, який здійснено самим Замовником або залученими ним третіми особами. В інших випадках Підрядник зобов’язується усунути недоліки робіт за власний кошт у терміни, погоджені з замовником. Терміни усунення недоліків мають враховувати технологічні можливості Підрядника. Підрядник зобов’язується також сплатити штраф у розмірі 10 відсотків від суми Договору.

8.8. За порушення строків введення в дію об’єкту з вини Підрядника, останній сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,2 % за кожен день затримки, від договірної ціни.»

При цьому відсутня будь яка відповідальність Замовника за порушення оплати та виконання грошових зобовязань.
Також вважаємо вищевказаний розмір відповідальності неспівмірним з можливими порушеннями, внаслідок чого порушуються засади цивільного законодавства України щодо добросовісності, розумності та справедливості.
Враховуючи вищенаведене проект договору не відповідає вимогам Ст.203 ЦК України та відповідно Ст.179 ГК України.

2.
В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«5.1.8. Щоденно надавати Замовнику письмову інформацію про стан виконання робіт на об’єкті.
Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану будівництва, виявлення проблем, прийняття Замовником необхідних для їх усунення заходів.»
Відсутні предметні підстави, щоб Підрядник кожного дня передавав письмову інформацію Замовнику про стан виконання робіт на обєкті. Відповідно до порядку ведення будівельних робіт кожного дня робиться запис у Журналі будівельних робіт щодо стану виконання робіт на обєкті, під яким підписується виконроб та технічний нагляд, який представляє інтереси Замовника.

3.
В проекті Договору підряду передбачені зобов’язання підрядника щодо забезпечення :
«5.1.18. Надати забезпечення виконання договору про закупівлю: 2,5 відсотків від вартості договору, що становить ¬____ Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник вимагає забезпечення виконання договору у розмірі 2,5% а одночасно не дає гарантії, що комплект проектної документації стадії «Р» необхідний для початку робіт буде готовий на момент підписання договору, тим самим зявляєтьсся ризик, що з огляду на відсутність документів Підрядник не матиме можливості розпочати будівництво відразу після підписання Договору. Очікування на комплект проектної документації стадії «Р» може тривати невизначений час. А одночасно Підрядник вже матиме витрати забезпечення виконання договору – що є несправедливим положенням. Просимо усунути п.5.1.18 або додати до нього, що забезпечення виконання договору Підрядник повинен надати у момент передачі йому комплекту проектної документації стадії «П» та «Р» та передачі Замовником будівельного майданчика.

4.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація щодо забезпечення договору та розірвання договору:
«9.4. Розірвання Договору можливе за згодою сторін. У такому випадку забезпечення виконання Договору повертається Підряднику.»
При цьому не вказано що відбувається з забезпеченням виконання Договору якщо розірвання Договру відбудеться без згоди сторін, наприклад в односторонньому порядку.
У п. 9.3 написано, що Замовник має право розірвати договір в односторонньому порядку, у той же час якщо Підрядник не надасть на це згоди, то за змістом п.9.4. Підрядник втрачає забезпечення викнання Договору. Просимо додати запис про те, що якщо розірвання договору є одностороннім але не з вини Підрядника, забезпечення виконання Договору повертається Замовнику у повному обсязі.
5.
В проекті Договору підряду передбачені ситуація щодо розірвання договору Замовником:
«9.3. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку при таких обставинах:
а) відсутність у Замовника коштів для фінансування будівництва Об’єкту;
б) виявлення недоцільності або неможливості інвестування коштів у Об’єкт, у тому числі через обставини непереборної сили, за рішенням контролюючих органів;
в) прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва.
г) істотного порушення Підрядником своїх зобов’язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені календарним графіком виконання робіт терміном більше, ніж на 30 календарних днів.
д) неодноразових порушеннях вимог будівельних норм і правил, вимог ПКД;
е) банкрутство Підрядника.
є) якщо роботи вчасно не розпочаті з вини Підрядника.
ж) інших обставинах, визначених Замовником достатніми і об’єктивними.
з) відмова від Договору згідно п. 5.4.8. Договору»
При цьому можливість розірвання договору Підрядником не передбачена.

6.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація відмови від договору Замовником, а саме що Замовник має право:
«5.4.8. Відмовитися від договору підряду в будь-який час до закінчення виконання робіт, оплативши Підряднику виконану частину робіт, передбачених Договором.»
При цьому можливість відмови від договору Підрядником не передбачена.

7.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація призупинення виконання робіт Замовником:
«9.7. Замовник має право призупинити виконання робіт за умови відсутності коштів для фінансування будівництва Об’єкта у поточному році.»
При цьому питання охорони будмайданчика та\або консервації незавершеного будівництва повернення будівельного майданчика Замовнику не визначаються умовами договору.
Просимо внести зміни до договору, якими передбачити, що витрати охорони будмайданчика та\або консервації незавершеного будівництва та повернення будівельного майданчика сплачуються Замовником.
8.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання Договору в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Підрядником:
«9.10. У разі розірвання цього Договору в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Підрядником його умов, вартість матеріалів та ресурсів, що були використані при виконанні робіт, не відшкодовуються, а виконані роботи не підлягають оплаті, окрім тих, що виконані належним чином.»
При цьому відсутня класифікація чи поділ порушень та відсутня залежність використання матерівалів та ресурсів від результату оспорюваних робіт.

9.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація форс-мажорних обставин:
«10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання умов Договору, якщо це стало наслідком дії форс-мажорних обставин, до яких відносяться: стихійні явища, пожежі, військові дії, масові безпорядки, дії органів державної влади чи управління, їх структурних підрозділів та органів місцевого самоврядування, а також інших незалежних від сторін обставин, які безпосередньо впливають на виконання умов Договору.»
При цьому до форм мажорних обставин необгрунтовано віднесено дії органів органів місцевого самоврядування, що є засновником Замовника.

10.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«12.3. Договір може бути розірваний за згодою Сторін. Розірвання Договору за вимогою однієї з сторін проводиться у разі письмового попередження іншої сторони за 30 днів.»
При цьому не вказано чи розірвання Договору може бути одностороннім?
Просимо уточнити про яке розірвання йдеться чи «за згодою сторін» чи «за вимогою однієї із сторін» в т.ч. в односторонньому порядку?


11.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«8.1. Підрядник до передачі закінчених робіт Замовнику матеріально відповідає за збереження незавершеного будівництва, наслідки пошкодження або руйнування з власної вини і не може вимагати від Замовника оплати за виконані, але знищені (пошкоджені) роботи.»
Також в п.6.3. зазначено:
«6.3. Підрядник забезпечує охорону (огородження, освітлення тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору та контролюючих органів до прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником.»

При цьому не вказано що відбувається при достроковому розірванні договору адже таке розірвання означає час до передачі закінченийх робіт а при цьому Підроядник не може нести відповаідальність за вищевказане збереження та забезпечення.

12.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.17. При наявності суттєвих недоліків на одному з етапів робіт, які ведуть до неможливості виконання робіт, визначених Договором згідно з вимогами діючого законодавства, будівельних норм, стандартів, інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, проектно-кошторисної, технічної та іншої документації, Замовник має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку без оплати виконаних Підрядником робіт.»
При цьому відсутня будь-яка вказівка про причинно-наслідковий зв'язок недоліків та відмови від оплати «виконаних Підрядником робіт».

13.
В проекті Договору підряду передбачені ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.5. Загальновиробничі витрати визначаються на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій підрядній організації за попередній звітний період (рік), та завантаженості будівельної організації, погоджуються із Замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.»
При цьому у проекті договору відстутня вказівка про те, як такі загальновиробничі витрати впливають на розрахунки між сторонами.

14.
В п.5.1.3 необгрунтовано віднесено вплив погоди (наприклад температурних режимів щодо бетону та ін.) до форс-мажорних обставин:
«Вплив погоди на хід виконання робіт, якщо його не можна віднести до обставин непереборної сили, не розглядається як об'єктивна обставина для збільшення строків виконання робіт.
У той же час в п.3.3. вказано, що:
Наявність і тривалість обставин непереборної сили підтверджується відповідним документом Торгово-промислової палати України або її регіональних відділень.
Але ж Торгово-промислової палати України або її регіональних відділень не виконує функцій Гідрометеоцентру та не підтверджує погодні умови, а лише стихійні лиха та інші форс-мажорні обставини.
При цьому у проекті договору відсутній порядок уточнення твердої договірної ціни. Та з огляду на інфляцію в Україні така умова договору не відповідає засадам добросовісності, розумності та справедливості та

15.
В п. 9.3. необгрунтовано вказано, що Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку при таких обставинах:
----
ж) інших обставинах, визначених Замовником достатніми і об’єктивними.

Надання такої причини встановлює правову невизначеність та суперечить принципу справедливості.
Просимо усунути пп.ж) п.9.3 Договору.


Враховуючи вищенаведене вважаємо умови наданого в Тендерній документації проекту договору такими, що порушує права Учасника щодо засад добросовісності, розумності та справедливості, у проекті договору має місце несправедливий розподіл ризиків, коли один з учасників будівництва має необґрунтовану перевагу над іншим всупереч міжнародним стандартам та звичаям (в т.ч. FIDIC).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2019 14:48
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Замовник разом із оголошенням про проведення процедури закупівлі також оприлюднює тендерну документацію на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно положень ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проект договору, що оприлюднений Замовником як Додаток 2 до тендерної документації на цю закупівлю, розроблений Замовником з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПКМУ №668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (при цьому, враховуючи усі істотні умови договору, які, згідно цієї постанови, повинні бути включені до договору), норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У зазначеній Вами вимозі, порушення, яке Ви вбачаєте у діях Замовника є безпідставним та необґрунтованим, адже, проект договору розроблений Замовником згідно усіх норм чинного законодавства України. Відповідно до абз. 3 п.1 ПКМУ №668 від 01.08.2005 договори підряду в капітальному будівництві за участю іноземних суб'єктів господарювання укладаються і виконуються в порядку, передбаченому Цивільним та Господарським кодексами України, а також Загальними умовами (ПКМУ №668 від 01.08.2005), іншими актами законодавства. На проект договору, наданий Замовником на цю закупівлю, не поширюються норми FIDIC,оскільки закупівля здійснюється в рамках чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не задовольняє Вашу вимогу. Потенційні сторони договору за результатами цієї закупівлі, як Замовник, так і Учасник є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Проект договору розробляється Замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000942-c.b2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІР-ЗАХІДБУД", Код ЄДРПОУ:34814293
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:57
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт - ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій поданих з метою участі у процедурі на закупівлю робіт «ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»     SC 021:2015: 45000000-7 — Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)» (UA-2019-09-11-000942-c) оприлюдненого на веб – порталі Уповноваженого органу 25.10.2019 (далі – протокол розгляду) тендерну пропозицію Скаржника відхиллено з нижченаведених підстав: наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону України"Про публічні закупівлі" (далі Закон);учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.  Скаржник вважає, що указане рішення прийняте Замовником з порушенням статей 3, 16, 17, частини сьомої статті 28, 30 Закону виходячи з нижченаведеного. 1. Щодо твердження Змовника про невідповідність Скаржника кваліфікаційним вимогам встановленим, у статті 16 Закону. У протоколі розгляду вказано: «Згідно п.2.11. Додатка 1 тендерної документації на цю закупівлю наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: Учасник серед іншого повинен надати сканкопії оригіналу (ів) договору (ів), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) із усіма додатками та додатковими угодами до нього (них); сканкопії оригіналів підписаних замовником Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та сканкопії оригіналів підписаних замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Окрім цього, інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена Учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані Учасником в складі тендерної пропозиції, інформація щодо обсягу виконаних робіт по видах робіт, що відображена Учасником в Довідці, повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані Учасником в складі тендерної пропозиції. У складі поданої тендерної пропозиції Учасник ПП «ВІР-ЗАХІДБУД», (ЄДРПОУ 34814293) надав довідку про наявність досвіду №137 від 15.10.2019, в якій серед інших зазначив договір № 10-03/2017 від 10.03.2017 та суму його виконання, яка перевищує суму самого договору, що підтверджується актами форми КБ-3 форми КБ-2в з однієї сторони та сканкопією договору з усіма додатковими угодами з іншої. З цього випливає, що Учасник не додав додаткової угоди до зазначеного договору про збільшення його вартості. Відповідно, вимоги зазначеного вище пункту Учасником не виконано, а тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та тендерною документацією на цю закупівлю».  Доцільно вказати, що Замовник зробив припущення про наявність додаткової угоди щодо збільшення суми договору, яку Скаржник не надав, у складі тендерної пропозиції. Слід звернути увагу, що у протоколі розгляду вимоги тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційній вимозі «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» викладено частково. При цьому, у пункті 2.11. пункту 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» (ділі – пункт 2) Додатку 1 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати: Довідку про наявність досвіду згідно форми наведеній у тендерній документації *Під аналогічним договором в цій тендерній документації слід розуміти один чи декілька договорів, який (які) включає (-ють) основні види виконаних робіт (відповідно до Технічного завдання – Додаток 4) згідно переліку зазначеного нижче, а саме: - Загальнобудівельні роботи загальною площею, не менше, ніж 18 тис. м2.- Монтаж металевого та залізобетонного каркасу будівлі; Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:- сканкопією оригіналу (ів) договору (ів), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) із усіма додатками та додатковими угодами до нього (них); - сканкопіями оригіналів підписаних замовником Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопіями оригіналів підписаних замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопією оригіналу (ів) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків) від кожного замовника, інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації (за наявності такого) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмета договору,  номера та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити зазначену інформацію. - сканкопією експертного звіту. **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. ***Учасники обов’язково вказують в Довідці обсяг основних видів виконаних робіт згідно зазначеного вище переліку на цю закупівлю в рамках одного чи декількох договорів.  Інформація щодо обсягу виконаних робіт по видах робіт, що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані учасником в складі тендерної пропозиції. Слід звернути увагу, що в тендерній документації однозначно вказано, що під аналогічним договором в цій тендерній документації слід розуміти один чи декілька договорів. Водночас, тендерна документація не містить вимоги щодо надання в складі тендерних пропозицій сканкопії оригіналу (ів) договору (ів) за всіма договорами вказаними у довіці, а лише зазначено, що сканкопії подаються по договору інформація по якому (яких) відображена в Довідці. У складі тендерної пропозиції Скаржника надано довідку від 15.10.2019 № 137 (далі Довідка), яка містить інформацію про виконання трьох договорів, а саме: - від 01.11.2017 № 1 укладений з ТзОВ «СМАРТКОР» із наданням повного пакету документів (сканкопією оригіналу договору, довідкою про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), сканкопією оригіналу позитивного листа-відгуку); - від 15.05.2015 № 05-15-15 укладеного з ТзОВ «Українські юридичні технології» із наданням повного пакету документів (сканкопією оригіналу договору, довідкою про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), сканкопією оригіналу позитивного листа-відгуку). - від 10.03.2017 № 103-03/2017 укладеного з ТзОВ «Технобуд» із наданням повного пакету документів (сканкопією оригіналу договору, довідкою про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), сканкопією оригіналу позитивного листа-відгуку). При цьому, додаткова угода про відсутність якої вказано у протоколі не укладалась сторонами договору від 10.03.2017 № 103-03/2017 , а інформація щодо суми виконання договору, що відображена Скаржником у Довідці, повністю відповідає довідкам про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) поданих учасником в складі тендерної пропозиції. Таким чином, Скаржником повністю підтверджено наявність досвіду виконання декількох договорів, а замовник не мав правових підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам.  2. Щодо твердження Замовника про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. У протоколі розгляду вказано:  «Згідно п.1.8. Додатка 1 тендерної документації на цю закупівлю Учасники повинні надати інформацію в довільній формі щодо того чи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня / наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" про учасника (надається учасниками юридичними особами, фізичними особами–підприємцями, громадськими формуваннями). На виконання цієї вимоги у складі поданої тендерної пропозиції Учасник ПП «ВІР-ЗАХІДБУД», (ЄДРПОУ 34814293) надав довідку № 132 від 15.10.2019, у якій серед іншого зазначає про відсутність про Учасника такої інформації у зазначеному вище реєстрі. Однак, перейшовши на сайт https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch у відкритому доступі можна знайти зазначену вище інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" про Учасника ПП «ВІР-ЗАХІДБУД», (ЄДРПОУ 34814293). Отже, Учасник надав недостовірну інформацію. Відповідно до ч.7 ст. 28 Закону у випадку зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Разом з цим, згідно частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Виходячи із змісту даної норми для відхилення тендерної пропозиції учасника законодавець вимагає наявність двох ознак: - факт зазначенні недостовірної інформації;- інформація повинна бути суттєвою при визначенні результатів. При цьому на виконання вимоги встановленій у пункті 2.7. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Скаржника, надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі Витяг), що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника, а саме фізичні особи Дропи Ігоря Юрійовича.  Крім того, відповідно до частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема як інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається, у зв’язку з чим у довідці від 15.10.2019             № 132 вказано, що інформація відсутня. Враховуючи вищевказане, Замовником порушено вимоги частини сьомої статті 28 Закону, оскільки: - відсутній факт подання недостовірної інформації, а наявне протиріччя в документах (між довідкою та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), що обумовлене суперечностями в законі та фактичним вмістом Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником (перейшовши на сайт https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch у відкритому доступі можна знайти зазначену вище інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань") та отримав інформацію про відсутність підстав для відмови від участі визначених статтею 17 Закону. - відсутній будь-який суттєвий вплив на визначення результатів. Враховуючи вищевказане, Замовником неправомірно відхиллено тендерну пропозицію Скаржника, у зв’язку з відсутність факту подання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:  Враховуючи вищезазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника прийнято з порушенням статей 3, 16, 17, частини сьомої статті 28, 30 Закону, що призвело до порушення права Скаржника на подальшу участь у торгах, у зв’язку з чим просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду;2. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, зобов’язати Замовника допустити до аукціону тендерну пропозицію Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2019 20:45
рішення від 04.11.2019 № 15853 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 20:44

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 11:57
СКАРГА.pdf
30 жовтня 2019 11:57
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
UA-2019-09-11-000942-c56bc691b7d5649c5b412c0d226b262de
Найменування замовника: КП "Палац ігрових видів спорту"
Код ЄДРПОУ: 42554005
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Lviv, 1, Rynok Square
Учасник Документи Рішення
ТОВ ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГІЛЬДІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІР-ЗАХІДБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:21
sign.p7s
15 жовтня 2019 12:12
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 12:12
Про санкції.pdf
15 жовтня 2019 12:12
Заяви 1.1--2.18.rar
15 жовтня 2019 12:12
Додаток 6.pdf
15 жовтня 2019 12:12
Додаток 2.pdf
15 жовтня 2019 12:11
Гарантійні 120 днів.pdf
15 жовтня 2019 12:11
Фінансовий звіт.rar
15 жовтня 2019 12:11
Технічні вимоги 2.rar
15 жовтня 2019 12:11
Технічні вимоги 1.rar
15 жовтня 2019 12:11
статутні.rar
15 жовтня 2019 12:11
Наявність техніки.rar
15 жовтня 2019 12:11
Наявність досвіду 2.11..pdf
15 жовтня 2019 12:11
Лист-відгук.pdf
15 жовтня 2019 12:11
Акти за 2019 рік.rar
15 жовтня 2019 12:11
Акти за 2018 рік 4част.rar
15 жовтня 2019 12:11
Акти за 2018 рік 3част.rar
15 жовтня 2019 12:11
Акти за 2018 рік 2част.rar
15 жовтня 2019 12:11
Акти за 2018 рік 1част.rar
15 жовтня 2019 12:11
Акти за 2017 рік.rar

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:25
sign.p7s
15 жовтня 2019 13:59
sign.p7s
15 жовтня 2019 13:57
Експертний звіт.pdf

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:24
Dovidka pro nazvu.zip
15 жовтня 2019 17:24
Bankivska Licenzia.zip
15 жовтня 2019 17:24
201920_19_61_3_3_100_470.79.zip
15 жовтня 2019 17:24
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
15 жовтня 2019 17:24
Dovirenist_Savchenko.zip
15 жовтня 2019 17:24
11 А ліцензія БУДТРАНС.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ТЕКТУМ-БУД ст.9 ЗУ ЄДР.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ТЕКТУМ-БУД ліцензія.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Лист згода з проектом.pdf
15 жовтня 2019 17:24
код опису.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Витяг з ЄДР від 12.10.2019.pdf
15 жовтня 2019 17:24
10. Ліцензія.pdf
15 жовтня 2019 17:24
6 Витяг ПДВ оригінал.pdf
15 жовтня 2019 17:24
5Свідоцтво про ДР.pdf
15 жовтня 2019 17:24
4БНаказ Яремчук.pdf
15 жовтня 2019 17:24
3.Статут завірений.pdf
15 жовтня 2019 17:24
2016 рік 40 корпус.pdf
15 жовтня 2019 17:24
2015 рік 40 корпус.pdf
15 жовтня 2019 17:24
2014 рік 40 корпус.pdf
15 жовтня 2019 17:24
2013 рік 40 корпус.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ОБЄДНАНИЙ 2019.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ОБЄДНАНИЙ 2018 рік.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ОБЄДНАНИЙ 2017.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ОБЄДНАНИЙ 2016.pdf
15 жовтня 2019 17:24
оригінал договору 40.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Додаток до договору 40.pdf
15 жовтня 2019 17:24
додаток 3 до договору 40.pdf
15 жовтня 2019 17:24
додаток 2 до договору 40.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Додаток 1 до договору 40.pdf
15 жовтня 2019 17:24
ОРИГІНАЛ ДОГОВОРУ 41К.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Додаток до договору 41.pdf
15 жовтня 2019 17:24
додаток 1 до договору 41.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Технічне завдання.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Відомість ресурсів.pdf
15 жовтня 2019 17:24
Відгуки.pdf
15 жовтня 2019 17:24
бухгалтерська довідка.pdf
15 жовтня 2019 17:24
9 В Ekspertyza 41 korp.pdf
15 жовтня 2019 17:24
7C Договір оренди крану.pdf
15 жовтня 2019 17:24
7B Договір ЕКСКАВАТОРИ.pdf
15 жовтня 2019 17:24
7A Договір Cамоскид.pdf
15 жовтня 2019 17:24
7 D Договір склади.pdf

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:40
Фінансовий звіт 2018.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Лист-відгукУЮТ.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Лист-відгукТехнобуд.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Згода ТЕРМОБУД-КИЇВ.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Експертний звіт.pdf
15 жовтня 2019 17:40
ДУ_2_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
ДУ_1_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Договір_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
ВИТЯГ.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Виписка 2015.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_7_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_6_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_5_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_4_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_3_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_2_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
Акт_1_УЮТ_Наукова.pdf
15 жовтня 2019 17:40
15768 ВІР Західбуд p7s.rar
15 жовтня 2019 17:40
19._Лист_про_влк._ПДВ.docx.pdf
15 жовтня 2019 17:40
13. Дозвіл.pdf
15 жовтня 2019 17:40
12. Ліцензія з додатком.pdf
15 жовтня 2019 17:40
4 ліцензія ДСНС.PDF
15 жовтня 2019 17:40
2._Загал_нi_вiдомостi.docx.pdf

Актуальні тендери

До пошуку