ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Воїнський Володимир Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

05 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-09-11-000942-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КП "Палац ігрових видів спорту", 42554005, Україна, Lviv, 1, Rynok Square
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»(джерело фінансування-бюджетні кошти), 620094157UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: 56bc691b7d5649c5b412c0d226b262de, 2019-09-11
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 25 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол від 01.10.2019 № 37, тендерна пропозиція ТОВ «Галицька Будівельна Гільдія», тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН», форма протоколу розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2019, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі. Відповідно до статті 21 Закону, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також, згідно частиною 5 статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Однак, в пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що при потребі, враховуючи специфіку закупівлі, Замовник може вимагати додаткові підтверджуючі розрахунки, які Учасник повинен надати. Згідно із поясненням Замовника в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro», вимога щодо подання додаткових підтверджуючих документів стосується лише переможця торгів. Однак, відповідно до абзацу 2 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Враховуючи вищенаведене, вимога в тендерній документації щодо подання додаткових підтверджуючих документів є порушенням вимог статті 17, частини 1 статті 25 Закону. Відповідно до п. 2.15. Додатку 1 тендерної документації, Учасники повинні надати лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних службової/посадової особи Учасника/фізичної особи-Учасника, що підписала документи тендерної пропозиції (на кожну особу, якщо їх декілька). Згідно із п. 2.6. Додатку 1, Учасники повинні надати документ із переліку, який підтверджує повноваження на право підпису тендерної пропозиції та відповідно до п.1.3 та 1.5 зазначеного вище Додатка 1 інформацію в довільній формі стосовно усіх осіб, які є підписантами тендерної пропозиції. Проведеним аналізом встановлено, що учасником ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН», у складі поданої тендерної пропозиції (ЄДРПОУ 37394854) надав наступні документи, які вимагалися тендерною документацією: форму звіту № 1 «Баланс» за 2018 рік, Звіт про фінансові результати за 2018 рік, форма № 2 та інформацію щодо подання уточнених звітів за 2018 рік від 27.06.2019 № 27/06-4, які є складовими тендерної пропозиції, підписані в тому числі, головним бухгалтером Товариства Кривошея Тетяна Вікторівна, на яку не надано ані листа-згоди на обробку персональних даних, ані підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції, ані інформації, що вимагалася Замовником на виконання вимог п. 1.3. та п. 1.5 Додатка 1 тендерної документації для вказаної закупівлі. Відповідно, вимоги зазначених вище пунктів Учасником не виконано, а тендерна пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, повинна бути відхиленою. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» не відхилено, а допущено до аукціону. Слід зазначити, що причиною відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна Компанія «ПРОГРЕСТЕХБУД» як такої, що не відповідала умовам тендерної документації, було неподання в складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних головного бухгалтера та інформації на виконання вимог п. 1.3. та п. 1.5 Додатку 1 тендерної документації.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання порядку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, встановлено порушення норм частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Винницький Василь Зіновійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)