Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі за адресою: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87 (дах, утеплення та ремонт будівлі)
Очікувана вартість
12 433 159,40 UAH
UA-2019-09-11-000927-a 48e31ca8514d46e9a122761637ac3d39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Любов Павлівна

+380965142797 kpkomunalnyky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальники
Код ЄДРПОУ: 03336387
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., хмельницький, Львівське шосе 10/1
Контактна особа: Кондратюк Любов Павлівна
+380965142797
kpkomunalnyky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:48
Очікувана вартість: 12 433 159,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 331,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі за адресою: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87 (дах, утеплення та ремонт будівлі) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 50 календарних днів Аванс 50 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
ОБСЯГ ВИКОНАНИХ (РЕАЛІЗОВАНИХ) УЧАСНИКОМ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ: 20%
Понад 20 млн. гривень: 20%
Понад 15 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: 15%
Понад 10 млн. грн. до 15 млн. грн. включно: 10%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 5%
Понад 3 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: 2%
До 3 млн. грн. включно: 0%
НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКОВАНИХ ПРАЦІВНИКІВ: 10%
Понад 30 працівників: 10%
Від 25 до 30 працівників включно: 5%
Від 15 до 25 працівників включно: 3%
До 15 працівників: 0%
17 вересня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 11:00
Таблиця_змiн_Кап_ремон_Грушевського.doc
17 вересня 2019 11:00
1.4._Додаток_4_Субпiдрядники_Капремонт_Грушевс_кого зміни.doc
11 вересня 2019 17:33
1.4. Додаток 4 Субпідрядники Капремонт Грушевського.doc
17 вересня 2019 11:00
1.3._Додаток_3_Проект_договору_Капремонт_Грушевс_кого зміни.doc
11 вересня 2019 17:33
1.3. Додаток 3 Проект договору Капремонт Грушевського.doc
17 вересня 2019 11:00
1.2._Додаток_2_Технiчне_завдання_Капремонт_Грушевс_кого зміни.doc
11 вересня 2019 17:33
1.2. Додаток 2 Технічне завдання Капремонт Грушевського.doc
17 вересня 2019 11:00
1.1._Додаток_1_Пропозицiя_Капремонт_Грушевського зміни.doc
11 вересня 2019 17:33
1.1. Додаток 1 Пропозиція Капремонт Грушевського.doc
17 вересня 2019 11:00
ЗТД_Капремонт_Грушевс_17.09.19.doc
11 вересня 2019 17:33
ТД Капремонт Грушевського.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заробітня плата
Дата подання: 12 вересня 2019 10:46
Дата відповіді: 17 вересня 2019 09:14
Доброго дня. Хотів запитати яку мінімальну заробітню плату потрібно вказувати в кошторисних розрахунках і дійсно якого законодавчого акту.
Відповідь: Доброго дня!!! За результатами розгляду Вашого питання тендерний комітет Комунального підприємства «Комунальники» повідомляє наступне.
Згідно до п.п. 3.6.4.1. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації «Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 20.02.2017 № 33, зареєстрованим у Мін'юсті 28.02.2017 за № 273/30141).». Тобто Підрядник здійснює розрахунок самостійно, враховуючи вимоги Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати.
Також повідомляємо Вас, що під час здійснення розрахунку розміру кошторисної заробітної плати в проектно-кошторисній документації стосовно об’єкту Капітальний ремонт будівлі за адресою: м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87 (дах, утеплення та ремонт будівлі) (код ДК 021:2015 – «45453000-7» (Капітальний ремонт і реставрація)) проектантом дотримувалися норми Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 20.02.2017 № 33, зареєстрованим у Мін'юсті 28.02.2017 за № 273/30141).»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 12 412 165,02
UAH з ПДВ
12 412 165,02
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 688 515.51 Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " 12 433 159,40
UAH з ПДВ
12 433 159,40
UAH з ПДВ
1.3285714286 9 358 292.02 Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:01
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:56
довідки ДФС та МВС.PDF
27 вересня 2019 13:22
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:17
субпідрядники.rar
27 вересня 2019 13:17
кошторисна частина.rar
27 вересня 2019 13:17
банківські документи.rar

Публічні документи

23 вересня 2019 11:12
локальний кошторис.pdf
23 вересня 2019 11:12
Договірна ціна.pdf
23 вересня 2019 11:12
Довідки.pdf
23 вересня 2019 11:12
32. Лист відгук.pdf
23 вересня 2019 11:12
15. Ліцензія (pdf.io) (33).pdf
23 вересня 2019 11:12
8. Витяг платника ПДВ.pdf
23 вересня 2019 11:12
3. Протокол (pdf.io) (30).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"

ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
Переможець 12 412 165,02
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 14:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" #37411921

№ рішення у справі

72/61-р/к

Дата рішення у справі

01.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
12 412 165,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:12
img826.jpg зміни до договору
28 грудня 2021 16:10
img825.jpg зміни до договору
28 грудня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 10:20
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
29 червня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:03
ДУ 6.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:46
ДУ 5.rar зміни до договору
09 жовтня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 11:31
ДУ 4.zip зміни до договору
13 липня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 11:25
ДУ.rar зміни до договору
09 липня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:36
ДУ 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:40
ДУ 1.jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 11:15
Договір укладений
17 жовтня 2019 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення положень договору без зміни його істотних умов
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 291
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 291
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 291
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону до 19.04.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 291
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 314 820,36
UAH (в тому числі ПДВ 2 052 470,06 UAH)