Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ будівництва Косівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34159750 |
Місцезнаходження: | 78600, Україна , Івано-Франківська обл., місто Косів, майдан Незалежності, 11 |
Контактна особа: |
Яремин Степан Миколайович +380347821489 budrdakosiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 5 218 467,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 092,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26092.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 17:35 |
ТЗ_реконструкцiя Обсяги виконання робіт.xlsx | |
11 вересня 2019 17:35 |
ТД_Реконструкцiя.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Оголошення_реконструкцiя.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток_5_Проект_договору_реконструкцiя.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток_3_ТЗ_реконструкцiя.docx | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток 8 Лист-згода.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток 7 відсутність підстав для відмови.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток 6 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток 4 вимоги СТАТТІ 17.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.doc | |
11 вересня 2019 17:35 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-18-000006 ● 1a279ce03d074481a8d3be7324db9cc9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2019 № 54
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-11-000902-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши зауваження Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) щодо надання документів переможцем торгів ТОВ «Зеленбудсервіс», Відділ будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області повідомляє про наступне: Щодо зауваження, яке стосується пункту 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності. Тендерна документація Учасника містила довідку про перелік обладнання, а також документи, які підтверджують кількість, власність та інформацію про їх купівлю, що дозволяє встановити термін їх експлуатації (файли «МТБ» «Довідка МТБ», «Наявність приміщення» у тендерній пропозиції Учасника). Також, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» у файлі «Пояснююча записка» міститься інформація щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту «Технічна частина» ТД. Щодо подання інформації, яка міститься у Додатку 4 тендерної документації учасник надав перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, зокрема у файлі «Довідка про відсутність підстав відмови» надана відповідна інформація. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, у пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, який є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву предмета закупівлі. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про адреси та контактні номери телефонів Замовників., проте у складі тендерної документації подані копії вказаних договорів, які містять відповідну інформацію. Крім того встановлено, що стосується Додатку 3 тендерної документації учасник надав інформацію про відсутність підстав відмлви згідно ст. 17 Закону. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено лист-згоду у формі, що відповідає формі визначеній Замовником у Додатку 8 тендерної документації Файл «Про захист персональних даних». Для додаткової перевірки статусу суб’єктів господарювання існують відкриті інтернет ресурси, до яких є вільний доступ. Тим більше відповідно до п 7 ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Розрахунок договірної остаточної ціни знаходиться у пропозиції учасника переможця. В ЗУ Про публічні закупівлі відсутні вимоги, щодо сканування і подання разом з договором розрахунку ціни, якщо він є в твердому вигляді апри підписанні договору, але на вимогу Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) будуть додатково завантажені розрахунки договірної ціни. Таким чином, зауваження уповноваженого органу є необгрунтованими, а рішення про відміну закупівлі підлягає скасуванню.
2019-10-30 17:29:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс" |
4 904 279,00
UAH з ПДВ
|
4 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОД ГРУП" |
4 899 748,00
UAH з ПДВ
|
4 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАК" |
4 814 142,00
UAH з ПДВ
|
4 814 142,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс" #37684464 |
Переможець |
4 375 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 22:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:19
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 09:30
|
4375000 (18).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (17).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (16).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (15).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (14).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (13).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (12).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (11).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (10).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (9).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (8).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (7).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (6).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (5).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (4).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (3).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (2).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
4375000 (1).PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 18:51
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 14:02
|
договір | укладений |
16 жовтня 2019 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | умови фінансування і графік фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 710-55-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до договору №710-55-19 від 15.10.2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 710-55-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 710-55-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |