Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Косівська ЦРЛ" Івано-Франківської області (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
5 218 467,40 UAH
UA-2019-09-11-000902-c b4465b70f27842f5b8b2e0f0f861982c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремин Степан Миколайович

+380347821489 budrdakosiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ будівництва Косівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 34159750
Місцезнаходження: 78600, Україна , Івано-Франківська обл., місто Косів, майдан Незалежності, 11
Контактна особа: Яремин Степан Миколайович
+380347821489
budrdakosiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:04
Очікувана вартість: 5 218 467,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 092,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26092.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Косівська ЦРЛ" Івано-Франківської області (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, провулок Шевченка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000006 ● 1a279ce03d074481a8d3be7324db9cc9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.10.2019 № 54

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-11-000902-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши зауваження Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) щодо надання документів переможцем торгів ТОВ «Зеленбудсервіс», Відділ будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області повідомляє про наступне: Щодо зауваження, яке стосується пункту 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності. Тендерна документація Учасника містила довідку про перелік обладнання, а також документи, які підтверджують кількість, власність та інформацію про їх купівлю, що дозволяє встановити термін їх експлуатації (файли «МТБ» «Довідка МТБ», «Наявність приміщення» у тендерній пропозиції Учасника). Також, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» у файлі «Пояснююча записка» міститься інформація щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту «Технічна частина» ТД. Щодо подання інформації, яка міститься у Додатку 4 тендерної документації учасник надав перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, зокрема у файлі «Довідка про відсутність підстав відмови» надана відповідна інформація. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, у пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, який є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву предмета закупівлі. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про адреси та контактні номери телефонів Замовників., проте у складі тендерної документації подані копії вказаних договорів, які містять відповідну інформацію. Крім того встановлено, що стосується Додатку 3 тендерної документації учасник надав інформацію про відсутність підстав відмлви згідно ст. 17 Закону. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено лист-згоду у формі, що відповідає формі визначеній Замовником у Додатку 8 тендерної документації Файл «Про захист персональних даних». Для додаткової перевірки статусу суб’єктів господарювання існують відкриті інтернет ресурси, до яких є вільний доступ. Тим більше відповідно до п 7 ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Розрахунок договірної остаточної ціни знаходиться у пропозиції учасника переможця. В ЗУ Про публічні закупівлі відсутні вимоги, щодо сканування і подання разом з договором розрахунку ціни, якщо він є в твердому вигляді апри підписанні договору, але на вимогу Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) будуть додатково завантажені розрахунки договірної ціни. Таким чином, зауваження уповноваженого органу є необгрунтованими, а рішення про відміну закупівлі підлягає скасуванню.

2019-10-30 17:29:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс" 4 904 279,00
UAH з ПДВ
4 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОД ГРУП" 4 899 748,00
UAH з ПДВ
4 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАК" 4 814 142,00
UAH з ПДВ
4 814 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2019 11:47
Електронний підпис
05 жовтня 2019 11:45
кошторис.rar
05 жовтня 2019 11:39
кошторис.rar
05 жовтня 2019 11:39
4375000 (16).PDF
05 жовтня 2019 11:39
4375000 (14).PDF
05 жовтня 2019 11:39
4375000 (11).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (12).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (18).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (17).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (15).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (10).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (9).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (8).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (13).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (4).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (6).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (2).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (7).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (5).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (3).PDF
05 жовтня 2019 11:38
4375000 (1).PDF
05 жовтня 2019 11:36
Довідка відс.заборг..PDF
05 жовтня 2019 11:36
Довідка МВС.PDF
01 жовтня 2019 10:30
Електронний підпис
01 жовтня 2019 10:21
кошторис.rar
01 жовтня 2019 10:06
ВР 6 4375000,00.PDF
01 жовтня 2019 10:06
ВР 5 4375000,00.PDF
01 жовтня 2019 10:06
Розр. в-ст експл. 4375000,00.PDF
01 жовтня 2019 10:06
ВР 2 4375000,00.PDF
01 жовтня 2019 10:06
ВР 3 4375000,00.PDF
01 жовтня 2019 10:06
ВР 4 4375000,00.PDF
30 вересня 2019 21:01
ЛК 4375000,000005.PDF
30 вересня 2019 21:01
ЛК 4375000,00.PDF
30 вересня 2019 21:01
ЛК 4375000,000003.PDF
30 вересня 2019 21:01
ЛК 4375000,000004.PDF
30 вересня 2019 21:01
ЛК 4375000,000001.PDF
30 вересня 2019 21:01
ЛК 4375000,000002.PDF
30 вересня 2019 21:01
ВР 4375000,00.PDF
30 вересня 2019 18:15
Розрахунок ЗП 4375000,00.PDF
30 вересня 2019 18:15
Договірна ціна 4375000,00.PDF
30 вересня 2019 17:41
Проект договору 4375000,00.PDF
27 вересня 2019 09:34
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:19
Дефектний акт.PDF
27 вересня 2019 09:19
Лист.PDF
27 вересня 2019 09:19
Згода.PDF
27 вересня 2019 09:19
Банковская гарантия.7z
27 вересня 2019 09:19
Проект договору.PDF
27 вересня 2019 09:19
ВР фасад терап.корпус.PDF
27 вересня 2019 09:19
Розрахунок ЗП.PDF
27 вересня 2019 09:19
Розрахунок прибутку.PDF
27 вересня 2019 09:19
Пояснювальна записка.PDF
27 вересня 2019 09:19
Договірна ціна.PDF
27 вересня 2019 09:19
ВР даху адмін. корпусу.PDF
27 вересня 2019 09:19
Акт обстеження.PDF
27 вересня 2019 09:19
Статут ТОВ Зелбудсервіс.PDF
27 вересня 2019 09:19
Витяг ТОВ Зелбудсервіс.PDF
27 вересня 2019 09:19
Відомості про учасника.PDF
27 вересня 2019 09:19
Про захист довкілля.PDF
27 вересня 2019 09:19
Лист-санкція.PDF
27 вересня 2019 09:19
Лист ДСТУ,ДБН.PDF
27 вересня 2019 09:19
Дозвіл ТОВ Зелбудсервіс.PDF
27 вересня 2019 09:19
Лист - зміна ціни ТП.PDF
27 вересня 2019 09:19
Довіка уповн. підпис. ТП.PDF
27 вересня 2019 09:19
Працівники.PDF
27 вересня 2019 09:19
МТБ.PDF
27 вересня 2019 09:19
Наявність приміщення.PDF
27 вересня 2019 09:19
довідка МТБ.PDF
27 вересня 2019 09:19
Відгук і договір ОПАС.PDF

Публічні документи

27 вересня 2019 12:56
_Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 12:55
_Статут НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
27 вересня 2019 12:55
МТБ.pdf
27 вересня 2019 12:55
косів црл_ зведений.zip
27 вересня 2019 12:55
_ст 17.pdf
27 вересня 2019 12:55
_протокол (2).PDF
27 вересня 2019 12:55
ГАРАНТІЯ_495.2019-НГЕ_25.09.2019.7z
27 вересня 2019 12:55
_наказ.PDF
27 вересня 2019 12:55
Re_ косів црл_ дц.zip
27 вересня 2019 12:55
Re_2__ косів црл_ звв.zip
27 вересня 2019 12:55
_Ліцензія нова.PDF
27 вересня 2019 12:55
_лист гарантія Рос.pdf
27 вересня 2019 12:55
_копія виписки.pdf
27 вересня 2019 12:55
_дозвіл.pdf
27 вересня 2019 12:55
_Договірна ціна.pdf
27 вересня 2019 12:55
_договір оренди.pdf
27 вересня 2019 12:55
_довідка штат 83.pdf
27 вересня 2019 12:55
_договір оренди офіс (2).pdf
27 вересня 2019 12:55
_довідка техніка 81.pdf
27 вересня 2019 12:55
_довідка субпідряд.pdf
27 вересня 2019 12:55
_довідка МТБ 80.pdf
27 вересня 2019 12:55
_Довідка досвід.pdf
27 вересня 2019 12:55
_Витяг 1005653957 (1).pdf
27 вересня 2019 12:55
_антикорупц програма.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 09:57
Пояснювальна записка.xlsx
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 37.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 36.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 35.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 34.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 33.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 32.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 31.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 30.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 29.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 27.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 28.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 26.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 25.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 24.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 23.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 22.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 21.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 20.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 7.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 6.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 5.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 4.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 3.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 2.jpg
25 вересня 2019 09:57
тендер косів 1.jpg
25 вересня 2019 09:57
косів црл тендер 003.jpg
25 вересня 2019 09:57
косів црл тендер 002.jpg
25 вересня 2019 09:57
косів црл тендер 001.jpg
25 вересня 2019 09:57
косів црл тендер.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс"

ТОВ "КОД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс"
#37684464
Переможець 4 375 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 22:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 22:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелбудсервіс"
#37684464
4 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:19
ДУ 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 09:30
4375000 (18).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (17).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (16).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (15).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (14).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (13).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (12).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (11).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (10).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (9).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (8).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (7).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (6).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (5).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (4).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (3).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (2).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
4375000 (1).PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 18:51
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 18:49
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 14:02
договір укладений
16 жовтня 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): умови фінансування і графік фінансування
Номер договору про закупівлю: 710-55-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору №710-55-19 від 15.10.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 710-55-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 710-55-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML