Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок, монітор та принтер.
Очікувана вартість
23 300,00 UAH
UA-2019-09-11-000864-a 6ba868467d874c10ac1a24d3087087c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Валерійович Швалюк

0958795222
0981757068
pharm_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011261
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Чуднівська 99, Житомир, Житомирська область, Україна, 10005
Контактна особа: Ярослав Валерійович Швалюк
0958795222, 0981757068
pharm_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 23 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Технічні вимоги до товарів що закуповуються, проект договору, а також форма пропозиції міститься в документації допорогової закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Системний блок з комплектуючими: SSD накопичувач Samsung 970 EVO Plus 250 GB (MZ-V7S250BW) ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ), жорсткий диск 3.5 2TB SEAGATE (ST2000NM0008) ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ), відеокарта MSI GEFORCE GTX1050 TI 4096MB AERO ITX OC (GTX 1050 TI AERO ITX 4G OCV1) ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ), процесор Intel Core i5-8400 (CM8068403358811) ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ), материнська плата GIGABYTE H310M A ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ), модуль пам’яті для комп’ютера DDR4 8GB 2400 MHz eXceleram (E40824A) ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик)– 2 шт., корпус Vinga CS110B ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ) комплект (клавіатура + миша) REAL-EL COMFORT 9010 KIT WIRELESS BLACK ( або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик ) монітор PHILIPS 243V7QDAB/00 (або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик) лазерний принтер KYOCERA FS-1060DN (1102M33RUV) (або еквівалент не нижчих технічних та якісних характеристик)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, буд. 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:38
Змінена документація закупівлі комп'ютерне обладнання від 13.09.2019.doc
13 вересня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:38
Змінена документація закупівлі комп'ютерне обладнання від 13.09.2019.doc
11 вересня 2019 16:48
Документація закупівлі комп'ютерне обладнання від 11.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:57
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші питання повідомляємо наступне. 1). На торги допускаються товари еквіваленти (аналоги) за умови, що вони не нижчих технічних та якісних характеристик товарів визначених в документації допорогової закупівлі (п. 7, 7.1. документації допорогової закупівлі). 2). Ваше зауваження стосовно зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях Замовником враховано, та змінена документація допорогових торгів містить дану вимогу зокрема в п. 7.1. та п. 19.2. допорогової документації. 3). Жодних обмежень стосовно участі у закупівлі лише платників ПДВ чи лише неплатників ПДВ Замовником не встановлено. До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі. Ціна ФОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна, так як і ціна будь-якого іншого учасника без віднімання чи додавання ПДВ. Також зверніть увагу на те, що Замовником завантажена змінена документація допорогової закупівлі від 13.09.2019 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 22 999,00
UAH з ПДВ
22 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 13:45
СЕС.pdf
30 вересня 2019 13:45
Статут.pdf
30 вересня 2019 13:45
Реквізити.pdf
30 вересня 2019 13:45
Приказ Мищенко.PDF
30 вересня 2019 13:45
ПДВ Компаком.PDF
30 вересня 2019 13:45
Мищенко поспорт.pdf
30 вересня 2019 13:45
довідки банк.pdf
30 вересня 2019 13:45
Витяг.rtf
17 вересня 2019 14:17
Пропозиція - 22999.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 22 999,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
22 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 14:01
Договір № 58-19 від 10.10.2019.pdf укладений
10 жовтня 2019 14:00