Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Влаштування додаткової системи відкачування протіків води з кришки турбіни для забезпечення захисту турбінного залу від затоплення при пошкодженні вузлів турбіни (ГА № 1-6) по філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго".
Очікувана вартість
12 432 945,00 UAH
UA-2019-09-11-000781-a 07642f99ed1546f2947aef98cb560cc6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:41
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:41
Очікувана вартість: 12 432 945,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Влаштування додаткової системи відкачування протіків води з кришки турбіни для забезпечення захисту турбінного залу від затоплення при пошкодженні вузлів турбіни (ГА № 1-6) філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».

План закупiвель № UA-P-2019-04-19-001694-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015, код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Влаштування додаткової системи відкачування протіків води з кришки турбіни для забезпечення захисту турбінного залу від затоплення при пошкодженні вузлів турбіни (ГА № 1-6) філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». (10². Власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі 25% від вартості обладнання протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж. В якості забезпечення Підрядник надає Замовнику на паперовому носії належним чином оформлену безумовну і безвідкличну банківську гарантію на авансовий платіж в сумі, яка дорівнює авансовому платежу. Підрядник виписує та надсилає Замовнику рахунок-фактуру та банківську гарантію на авансовий платіж протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання письмового Повідомлення Замовника про готовність до виконання Договору. Авансовий платіж може бути перерахований в залежності від наявності реального фінансування Замовника. У разі неперерахування авансового платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів, Замовник зобов'язаний негайно повернути Підряднику банківську гарантію на авансовий платіж. У разі ненадання Підрядником банківської гарантії на авансовий платіж розрахунки здійснюються без сплати авансових платежів після поставки обладнання та виконання робіт. Остаточний розрахунок за виконані роботи та поставлене обладнання Замовник здійснює поетапно: Перший етап – у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та у розмірі (75 мінус аванс) відсотків від ціни поставленого обладнання здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:21
Додаток №1.doc
11 вересня 2019 16:21
Додаток №2.doc
11 вересня 2019 16:21
Додаток №3.doc
11 вересня 2019 16:20
Додаток №4.doc
11 вересня 2019 16:20
Додаток №5.doc
11 вересня 2019 16:20
Додаток №6.doc
11 вересня 2019 16:20
Додаток №7.pdf
11 вересня 2019 16:20
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕЙД ЛТД" 12 411 823,90
UAH з ПДВ
12 411 823,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФАЗА ПЛЮС 12 432 945,00
UAH з ПДВ
12 432 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 08:35
проект договору.pdf
01 жовтня 2019 08:35
комерційна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 08:35
Guarantee_19-37GR0004.rar
01 жовтня 2019 08:35
5_Договірна ціна.rar

Публічні документи

30 вересня 2019 19:39
Щодо субпідрядника.pdf
30 вересня 2019 19:39
Щодо працівників.pdf
30 вересня 2019 19:39
Статут_Фазаплюс_2017.pdf
30 вересня 2019 19:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 вересня 2019 19:39
Протокол.pdf
30 вересня 2019 19:39
Наказ.pdf
30 вересня 2019 19:39
Комерційна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 19:39
інформ. довідка .pdf
30 вересня 2019 19:39
Досвід робіт.pdf
30 вересня 2019 19:39
Дозвіл Держпраці 2.pdf
30 вересня 2019 19:39
Дозвіл Держпраці 1.pdf
30 вересня 2019 19:39
витяг 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕЙД ЛТД"

ТОВ ФАЗА ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕЙД ЛТД"
#21416762
Відхилено 12 411 823,90
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:24
ТОВ ФАЗА ПЛЮС
#37951848
Відхилено 12 432 945,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:22

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2019 11:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі