Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високовольтні електронагрівачі
Очікувана вартість
3 553 680,00 UAH
UA-2019-09-11-000745-c a84954cb64f34d9ca8058cccf8e528ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 15:02
Очікувана вартість: 3 553 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 526,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106610 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Елемент нагрівальний високовольтний – 1300 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 шт
Елемент нагрівальний високовольтний (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:06
ТД_663-19_нова редакція.doc
23 жовтня 2019 09:40
ТД_663-19_з закр.даними.doc
23 жовтня 2019 09:40
Перелік змін.docx
23 жовтня 2019 09:40
Договір.docx
11 вересня 2019 16:02
Оголошення_.doc
23 жовтня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:06
ТД_663-19_нова редакція.doc
23 жовтня 2019 09:40
ТД_663-19_нова редакція.doc
11 вересня 2019 16:02
ТД_663-19_Високовольтні електронагрівачі.doc
23 жовтня 2019 09:40
ТД_663-19_з закр.даними.doc
23 жовтня 2019 09:40
Перелік змін.docx
23 жовтня 2019 09:40
Договір.docx
11 вересня 2019 16:02
договір.docx
11 вересня 2019 16:02
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 12 вересня 2019 14:52
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 09:40
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та зазначити точну марку нержавіючої сталі корпусу ВВЕН-2/0.5. Так як під поняттям--Корозійно стійка сталь – харчова нержавійка, може підходити декілька марок, які дуже сильно відрязняються за ціною та сильно впливають на собівартість готового виробу.
Відповідь: Будуть внесені зміни в тендерну документацію

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000745-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:37017486
Дата подання: 20 вересня 2019 17:19
Тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також суперечать принципам здійснення закупівель.
1. Тендерна документації підготовлена для перемоги конкретного учасника, який має змогу запропонувати продукцію, яку виготовляє лише один виробник, представлений на ринку. 2. Оскаржувані технічні вимоги обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній процедурі закупівель. 3. Вказані вимоги щодо матеріалу та габаритних розмірів предмету закупівлі не мають визначального технічного значення та встановлені для можливості перемоги у процедурі закупівлі лише одного учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 11:09
рішення від 24.09.2019 № 13550+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:09
рішення від 10.10..2019 №14594 .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 22:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації, затвердити тендерну документацію в новій редакції та оприлюднити: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з виготовлення технічного паспорту на об'єкт нерухомості для отримання документації на право власності), оголошення UA-2019-10-04-000610-c
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2019 09:46
Номер скарги: UA-2019-09-11-000745-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 24 листопада 2019 22:09
НЕ ПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
НЕ ПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.11.2091 № 17455 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 19:58

Документи подані скаржником

24 листопада 2019 22:09
Документ.pdf
24 листопада 2019 23:32
Платежка ввен.pdf
25 листопада 2019 11:35
Скарга АМКУ ВВЕН.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" 3 357 120,00
UAH з ПДВ
3 357 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне підприємство «ЕНЕРГІЯ» 3 542 526,00
UAH з ПДВ
3 542 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" 3 552 900,00
UAH з ПДВ
3 552 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 3 553 680,00
UAH з ПДВ
3 553 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 3 553 680,00
UAH з ПДВ
3 553 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:44
Квалификация 745.pdf
30 жовтня 2019 17:44
ПД318.pdf
30 жовтня 2019 17:44
Ценовая_745.pdf
30 жовтня 2019 17:44
Техническая часть 745.pdf
30 жовтня 2019 17:44
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
30 жовтня 2019 17:44
Ценовая_745 ЕЦП.pdf.p7s
30 жовтня 2019 17:44
Ценовая_745 ЕЦП.pdf
30 жовтня 2019 17:44
ПД318 ЕЦП.pdf.p7s
30 жовтня 2019 17:44
ПД318 ЕЦП.pdf
30 жовтня 2019 17:44
Квалификация 745 ЕЦП.rar.p7s
30 жовтня 2019 17:44
Квалификация 745 ЕЦП.rar

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:03
цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 15:03
дані на товар.pdf
30 жовтня 2019 15:03
Технічні умови.pdf
30 жовтня 2019 15:02
зразок паспорта.pdf
30 жовтня 2019 15:02
креслення виробника.pdf
30 жовтня 2019 15:02
лист згода керівника.pdf
30 жовтня 2019 15:02
лист відгук.pdf
30 жовтня 2019 15:02
договір аналогічний.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:32
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:18
21 ДСТУ.pdf
30 жовтня 2019 16:18
18 Декларація — 2019.pdf
30 жовтня 2019 16:18
17 проект договору.pdf
30 жовтня 2019 16:18
14 дані на товар.pdf
30 жовтня 2019 16:18
13 Витяг з ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 16:18
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:17
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:16
Додаток 2. п.4.3.3. Відгук.pdf
30 жовтня 2019 17:16
Додаток 2. п.1.2. Статут.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:27
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:27
4.3.3. Лист-відгук.pdf
30 жовтня 2019 17:27
4.3.2. Копія договору.pdf
30 жовтня 2019 17:27
ТУ_2.zip
30 жовтня 2019 17:27
ТУ_1.zip
30 жовтня 2019 17:27
дод.1.2.3. Сертифікат.pdf
30 жовтня 2019 17:27
дод.1.2.3. Паспорт.pdf
30 жовтня 2019 17:27
Банківська_гарантія.rar
30 жовтня 2019 17:27
7.2.Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 17:27
3.1.Довідка ст.17.pdf
30 жовтня 2019 17:27
2.1.Витяг платника ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 17:27
1.2.1.Рішення+наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"

МПП «ЕНЕРГІЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"
#40526699
Відхилено 3 357 120,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:21
Мале Приватне підприємство «ЕНЕРГІЯ»
#20600943
Відхилено 3 542 526,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
Відхилено 3 552 900,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:23
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
Переможець 3 553 680,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:24

Документи

14 листопада 2019 10:21
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:21
Протокол1.docx
14 листопада 2019 10:21
відхилення1.docx
05 листопада 2019 16:06
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:06
Протокол перенос.docx

Документи

14 листопада 2019 10:22
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:21
Протокол2.docx
14 листопада 2019 10:21
відхилення2.docx
14 листопада 2019 10:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2019 10:23
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:22
Протокол3.docx
14 листопада 2019 10:22
відхилення3.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
3 553 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 14:55
Звіт 19933.rtf укладений
03 лютого 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:56
19933 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:56
Пов 19933 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:09
19933 ВВЕН 04.12.2019.pdf укладений
04 грудня 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 592 280,00 грн. (п’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті вісімдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 118 456,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят шість гривні 00 коп.), що разом становить 710736,00 грн. (сімсот десять тисяч сімсот тридцять шість гривень 00 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 592 280,00 грн. (п’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті вісімдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 118 456,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят шість гривні 00 коп.), що разом становить 710736,00 грн. (сімсот десять тисяч сімсот тридцять шість гривень 00 коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 3 553 680,00 грн. (три мільйона п’ятсот п’ятдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 00 коп.)., крім того ПДВ 20% - 710736,00 (сімсот десять тисяч сімсот тридцять шість гривень 00 коп.), що разом становить 4 264 416,00 грн. (чотири мільйона двісті шістдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять гривень 00 коп.) Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19933/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 4 264 416,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19933/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19933/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 264 416,00
UAH (в тому числі ПДВ 710 736,00 UAH)