Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010801 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2 |
Контактна особа: |
Вакуленко Валентина Миколаївна +380487123150 tender@onmedu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 13 694 088,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 470,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 15:51 |
ТД фасад Анатомка.doc | |
11 вересня 2019 15:51 |
6 ДС фасад Анатомка.docx | |
11 вересня 2019 15:51 |
5ДЦ фасад Анатомка.rtf | |
11 вересня 2019 15:51 |
4 КК Фасад Анатомка.doc | |
11 вересня 2019 15:51 |
3 ТП фасад Анатомка.doc | |
11 вересня 2019 15:51 |
2 ПД фасад Анатомка.docx | |
11 вересня 2019 15:51 |
1 ТЗ фасад Анатомка.docx |
11 вересня 2019 17:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
ТД фасад Анатомка.doc
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
6 ДС фасад Анатомка.docx
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
5ДЦ фасад Анатомка.rtf
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
4 КК Фасад Анатомка.doc
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
3 ТП фасад Анатомка.doc
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
2 ПД фасад Анатомка.docx
|
|||
11 вересня 2019 15:51 |
1 ТЗ фасад Анатомка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000041 ● 55055ff001bb4a078503e6f7eac6b239
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 09:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 Одеса № 366
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 21.10.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-09-11-000723-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 16:19:53
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2019 № 366 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», яка проводиться Одеським національним медичним університетом (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-11-000723-c).
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-11-000723-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність вимог ТД, що зазначені у пункті 2 (Інша інформація) Розділу (Оцінка тендерної пропозиції) ТД, а саме: учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою «Прозоро», як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону надає Замовнику через авторизований електронний майданчик в Системі «Прозоро» скановані копії заповнених та підписаних всіх форм визначених в додатку 5 до тендерної документації (Документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Розрахунок ціни пропозиції), скориговані відповідно до остаточної пропозиції учасника за результатами аукціону, вимогам норм статтей 17, 21, 25, 28 Закону, так як переможець процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 Додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження наявності персоналу у Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам», а саме: підсобний робітник – Заліпаєв Аурел Васильович та маляр - Заліпаєв Аурел Васильович. Крім того, згідно штатного розпису учасника ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» з 01.09.2019, який затверджено рішенням від 30.08.2019 та надано у складі тендерної пропозиції, кількість штатних одиниць щодо посад маляр – 7, штукатур – 6, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» від 23.09.2019 № 09/23-16, яку надано у складі тендерної пропозиції, кількість осіб за посадами маляр - 9, штукатур – 5.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником відповідності вимог ТД вимогам Закону та обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 184) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 07.10.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-25 14:23:57
Відповідь від 25.10.2019р
Тендерний комітет уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонтно - реставраційні роботи на фасадах будівлі -пам’ятки Анатомічного корпусу Одеського національного медичного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський №3, з заміною покрівельного покриття. Коригування проекту (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015) (Державний бюджет (спеціальний фонд) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2019-09-11-000723-c ) та відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
По-перше, вимога про надання учасником, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону через електронну систему закупівель сканованих копій заповнених та підписаних всіх форм визначених в додатку 5 до тендерної документації, обумовлена законними підставами, визначеними частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року , а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» та з метою забезпечення права на перевірку складових частин договірної ціни. Надання зазначених документів одночасно передбачено у складі тендерної пропозиції до розкриття тендерної пропозиції. Ця вимога розміщена на сторінці 12 тендерної документації де визначено: «Учасник надає розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконані відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва. Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни». Слід зауважити, що не надання зазначених документів не є підставою для відхилення пропозицій. Ці документи надаються виключно інформативно. Враховуючи вище наведене, Замовник діяв виключно в рамках чинного законодавста та з дотриманням принципів здійснення закупівель.
По-друге, відповідно до вимог частини 2 Додатку 4 до ТД Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути підтверджена Довідкою за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов'язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, не повинна бути меншою 21 осіб, з яких 16 робочих спеціальностей. До довідки обов’язково надається копія штатного розпису та наявність персоналу підтверджується копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за липень або серпень 2019 року.
На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" у складі своєї пропозиції надав довідку за наведеною формою від 23.09.2019 № 09/23-16 на сторінках 76-79 відповідно до якої, кількість його працівників складає 35 осіб з яких 24 – робочих спеціальностей, що є більш ніж 16. та повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність зазначеного персоналу підтвердив копією Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за серпень 2019 року (стр.81-83 ТП) та на сторінці 80 ТП надав копію штатного розпису. На сторінці 82 (друга сторінка вище зазначеної таблиці) пункт 26 міститься інформація про працівника Заліпаєв Аурел Васильович та на сторінках 102-105 ТП розміщено трудовий договір від 18.02.2018 №2-1/2019 ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" та Заліпаєва Аурел Васильовича. Наведені документи повністю підтверджують кваліфікацію учасника, щодо наявності працівників та відповідають вимогам ТД.
Підсумовуючи викладене замовник об'єктивно та неупереджено провів оцінку тендерної пропозиції та обґрунтовано визнав учасника переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2019-11-13 14:49:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-06-10 14:51:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 16:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
10 588 000,00
UAH з ПДВ
|
10 488 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579" |
12 439 802,66
UAH з ПДВ
|
10 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
12 993 687,69
UAH з ПДВ
|
10 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ" |
13 694 072,40
UAH з ПДВ
|
10 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" |
12 450 000,00
UAH з ПДВ
|
12 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #32894665 |
Переможець |
10 488 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 14:46
|
додаткова угода | укладений |
13 листопада 2019 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 17:57
|
Договір | укладений |
25 жовтня 2019 17:54
|