Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонтно - реставраційні роботи на фасадах будівлі -пам’ятки Анатомічного корпусу Одеського національного медичного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський №3, з заміною покрівельного покриття. Коригування проекту (Державний бюджет (спеціальний фонд)
Очікувана вартість
13 694 088,00 UAH
UA-2019-09-11-000723-c 183c78d3f7694972ba9ef7919cd1e96d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Валентина Миколаївна

+380487123150 tender@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Вакуленко Валентина Миколаївна
+380487123150
tender@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:58
Очікувана вартість: 13 694 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 470,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонтно - реставраційні роботи на фасадах будівлі -пам’ятки Анатомічного корпусу Одеського національного медичного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський №3, з заміною покрівельного покриття. Коригування проекту (Державний бюджет (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, м.Одеса, пров. Валіховський №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:51
ТД фасад Анатомка.doc
11 вересня 2019 15:51
6 ДС фасад Анатомка.docx
11 вересня 2019 15:51
5ДЦ фасад Анатомка.rtf
11 вересня 2019 15:51
4 КК Фасад Анатомка.doc
11 вересня 2019 15:51
3 ТП фасад Анатомка.doc
11 вересня 2019 15:51
2 ПД фасад Анатомка.docx
11 вересня 2019 15:51
1 ТЗ фасад Анатомка.docx
11 вересня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:51
ТД фасад Анатомка.doc
11 вересня 2019 15:51
6 ДС фасад Анатомка.docx
11 вересня 2019 15:51
5ДЦ фасад Анатомка.rtf
11 вересня 2019 15:51
4 КК Фасад Анатомка.doc
11 вересня 2019 15:51
3 ТП фасад Анатомка.doc
11 вересня 2019 15:51
2 ПД фасад Анатомка.docx
11 вересня 2019 15:51
1 ТЗ фасад Анатомка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000041 ● 55055ff001bb4a078503e6f7eac6b239
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019 09:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 Одеса № 366

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 21.10.2019



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-09-11-000723-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 16:19:53

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2019 № 366 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», яка проводиться Одеським національним медичним університетом (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-11-000723-c).
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-11-000723-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність вимог ТД, що зазначені у пункті 2 (Інша інформація) Розділу (Оцінка тендерної пропозиції) ТД, а саме: учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою «Прозоро», як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону надає Замовнику через авторизований електронний майданчик в Системі «Прозоро» скановані копії заповнених та підписаних всіх форм визначених в додатку 5 до тендерної документації (Документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Розрахунок ціни пропозиції), скориговані відповідно до остаточної пропозиції учасника за результатами аукціону, вимогам норм статтей 17, 21, 25, 28 Закону, так як переможець процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 Додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження наявності персоналу у Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам», а саме: підсобний робітник – Заліпаєв Аурел Васильович та маляр - Заліпаєв Аурел Васильович. Крім того, згідно штатного розпису учасника ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» з 01.09.2019, який затверджено рішенням від 30.08.2019 та надано у складі тендерної пропозиції, кількість штатних одиниць щодо посад маляр – 7, штукатур – 6, тоді як у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» від 23.09.2019 № 09/23-16, яку надано у складі тендерної пропозиції, кількість осіб за посадами маляр - 9, штукатур – 5.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником відповідності вимог ТД вимогам Закону та обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 184) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 07.10.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-25 14:23:57

Відповідь від 25.10.2019р

Тендерний комітет уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонтно - реставраційні роботи на фасадах будівлі -пам’ятки Анатомічного корпусу Одеського національного медичного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, пров. Валіховський №3, з заміною покрівельного покриття. Коригування проекту (Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015) (Державний бюджет (спеціальний фонд) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2019-09-11-000723-c ) та відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
По-перше, вимога про надання учасником, протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону через електронну систему закупівель сканованих копій заповнених та підписаних всіх форм визначених в додатку 5 до тендерної документації, обумовлена законними підставами, визначеними частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року , а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» та з метою забезпечення права на перевірку складових частин договірної ціни. Надання зазначених документів одночасно передбачено у складі тендерної пропозиції до розкриття тендерної пропозиції. Ця вимога розміщена на сторінці 12 тендерної документації де визначено: «Учасник надає розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконані відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва. Замовник має право на перевірку складових частин договірної ціни». Слід зауважити, що не надання зазначених документів не є підставою для відхилення пропозицій. Ці документи надаються виключно інформативно. Враховуючи вище наведене, Замовник діяв виключно в рамках чинного законодавста та з дотриманням принципів здійснення закупівель.
По-друге, відповідно до вимог частини 2 Додатку 4 до ТД Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути підтверджена Довідкою за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов'язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, не повинна бути меншою 21 осіб, з яких 16 робочих спеціальностей. До довідки обов’язково надається копія штатного розпису та наявність персоналу підтверджується копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за липень або серпень 2019 року.
На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" у складі своєї пропозиції надав довідку за наведеною формою від 23.09.2019 № 09/23-16 на сторінках 76-79 відповідно до якої, кількість його працівників складає 35 осіб з яких 24 – робочих спеціальностей, що є більш ніж 16. та повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність зазначеного персоналу підтвердив копією Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за серпень 2019 року (стр.81-83 ТП) та на сторінці 80 ТП надав копію штатного розпису. На сторінці 82 (друга сторінка вище зазначеної таблиці) пункт 26 міститься інформація про працівника Заліпаєв Аурел Васильович та на сторінках 102-105 ТП розміщено трудовий договір від 18.02.2018 №2-1/2019 ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" та Заліпаєва Аурел Васильовича. Наведені документи повністю підтверджують кваліфікацію учасника, щодо наявності працівників та відповідають вимогам ТД.
Підсумовуючи викладене замовник об'єктивно та неупереджено провів оцінку тендерної пропозиції та обґрунтовано визнав учасника переможцем.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано

2019-11-13 14:49:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-06-10 14:51:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 10 588 000,00
UAH з ПДВ
10 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579" 12 439 802,66
UAH з ПДВ
10 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 12 993 687,69
UAH з ПДВ
10 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ" 13 694 072,40
UAH з ПДВ
10 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" 12 450 000,00
UAH з ПДВ
12 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 17:11
довідка4.pdf
09 жовтня 2019 17:10
довідка2.pdf
09 жовтня 2019 17:10
довідка1.pdf
09 жовтня 2019 17:09
супровідний лист1.pdf
09 жовтня 2019 12:16
супровідний лист.pdf
09 жовтня 2019 12:15
Довідка УМВС.pdf
03 жовтня 2019 14:39
кошторис_н3.pdf
03 жовтня 2019 14:38
кошторис_н2.pdf
03 жовтня 2019 14:37
кошторис_н1.pdf
27 вересня 2019 17:50
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:46
ДЦ з додатками3.pdf
27 вересня 2019 17:46
проект договору.pdf
27 вересня 2019 17:46
Додаток4.pdf
27 вересня 2019 17:46
Додаток5.pdf
27 вересня 2019 17:46
Дозвіл.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка кваліфікація 4.pdf
27 вересня 2019 17:46
технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка кваліфікація 2.pdf
27 вересня 2019 17:46
Реєстр.pdf
27 вересня 2019 17:46
відповідність ст.17.pdf
27 вересня 2019 17:46
ДЦ з додатками1.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка кваліфікація 3.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка кваліфікація 1.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка досвід1.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка субпідрядники.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка досвід.PDF
27 вересня 2019 17:46
тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка обладнення 2.pdf
27 вересня 2019 17:46
свідоцтво платника ПДВ.pdf
27 вересня 2019 17:46
довідка обладнання 1.pdf
27 вересня 2019 17:46
ліцензія.pdf
27 вересня 2019 17:46
ДЦ з додатками2.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 12:53
13 Ліцензія 2019.zip
26 вересня 2019 12:53
13 Гарантия 13316.zip
26 вересня 2019 12:53
12 Листи _537-554.pdf
26 вересня 2019 12:53
10-2досвід Анатомка 244-443.zip
26 вересня 2019 12:53
10 КК лист досвід _143-144.pdf
26 вересня 2019 12:53
7до дод 5ДЦ вся .pdf
26 вересня 2019 12:53
6Додат 6 субпідряд.pdf
26 вересня 2019 12:53
5Додат 5 ДЦ.pdf
26 вересня 2019 12:53
4Додат 4 КК.pdf
26 вересня 2019 12:53
3Додат 3 Тенд пропоз.pdf
26 вересня 2019 12:53
2Додат 2 ПроектДоговора.pdf
26 вересня 2019 12:53
1Додат 1 ТехЗадание.pdf
26 вересня 2019 12:53
01Реєстр .pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 17:48
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:45
ИВР_Мед.унив._2019цвет..pdf
27 вересня 2019 17:45
ТЗ ч-1.pdf
27 вересня 2019 17:45
ЛС_Мед.унив._2019_1цвет..pdf
27 вересня 2019 17:45
ЛС_Мед.унив._2019_2цвет..pdf
27 вересня 2019 17:45
ТЗ ч-2.pdf
27 вересня 2019 17:45
_6500000.zip
27 вересня 2019 17:45
лицензия.pdf
27 вересня 2019 17:45
527.imd
27 вересня 2019 17:45
Довідка208.pdf
27 вересня 2019 17:45
Рішення 618.pdf
27 вересня 2019 17:45
Довідка203.pdf
27 вересня 2019 17:45
Статут_2018_0207.pdf
27 вересня 2019 17:45
Таблиця6.pdf
27 вересня 2019 17:45
Довідка197.pdf
27 вересня 2019 17:44
Лист-згода220_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ДЦ_ЧРСК_УДЦР_2019_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ДЦ_ВД_Мед.унив._2019_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Лист-довідка217_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка199.pdf
27 вересня 2019 17:44
ПЗ_ВД_Мед.унив._2019_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Лист-згода221_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ДЦ_ЧРСК_Пушкінс. 2018цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Лист-згода202.pdf
27 вересня 2019 17:44
КР№П147_Мед.унив._2019_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка206.pdf
27 вересня 2019 17:44
витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка201.pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка222.1_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка200.pdf
27 вересня 2019 17:44
виписка.pdf
27 вересня 2019 17:44
Рішення 718.pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка205.pdf
27 вересня 2019 17:44
Директор копия.pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ211_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка213_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка210_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Відгук330.09_.цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка217.1_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Відгук250.11_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ204.pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка218_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка215_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ222_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ207.pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка217_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Довідка219_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ216_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ214_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Витяг повний 26092019.pdf
27 вересня 2019 17:44
ГЛ209_цвет..pdf
27 вересня 2019 17:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 17:27
Підписаний_gar7635.pdf
27 вересня 2019 17:27
Підписаний_Лицензия.pdf
26 вересня 2019 14:41
r_2_ДЦ_ССР.rtf
26 вересня 2019 14:41
r_2_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
26 вересня 2019 14:41
r_2_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 вересня 2019 14:41
r_2_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
26 вересня 2019 14:41
r_2_ДЦ_ДЦ.rtf
26 вересня 2019 14:41
Валиховский 3.imd
26 вересня 2019 14:41
Техника копии паспортов.rar
26 вересня 2019 14:41
Статут ПП Алмаз_2010.pdf
26 вересня 2019 14:41
Справка об откр сч.pdf
26 вересня 2019 14:41
паспорт ФДС.pdf
26 вересня 2019 14:41
Лицензия Алмаз.pdf
26 вересня 2019 14:41
директор приказ Алмаз.pdf
26 вересня 2019 14:41
алмаз устав лицевая.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 13:48
Створення РБД.pdf
27 вересня 2019 13:48
Статут. докум.pdf
27 вересня 2019 13:48
список акціонерів.pdf
27 вересня 2019 13:48
Договірна ціна.pdf
27 вересня 2019 13:48
19 лист щодо гарантії.pdf
27 вересня 2019 13:48
16 стаття 17 Закону.pdf
27 вересня 2019 13:48
11 захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 13:48
8 працівники.pdf
27 вересня 2019 13:48
7 обладнання.pdf
27 вересня 2019 13:48
5 договір.pdf
27 вересня 2019 13:48
4 технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 13:48
2 тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 13:48
1 перелік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №579"

ТОВ "Веста Девелоп"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛМАЗ"

ПрАТ РБД "Одесголовпостач"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
Переможець 10 488 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
10 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 14:46
додаткова угода укладений
13 листопада 2019 14:44
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 17:57
Договір укладений
25 жовтня 2019 17:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: взаємна згода сторін