Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по збиранню, перевезенню та утилізації промислових відходів 3-го та 4-го класу небезпеки
Очікувана вартість
283 340,76 UAH
UA-2019-09-11-000697-a dde1ef41652148fda2b4cb6fce5720fc
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 283 340,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 вересня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:45
ТД_641-19_Послуги по збиранню, перевезенню та утилізації промислових відходів 3-.doc
11 вересня 2019 15:45
Проект договору.doc
11 вересня 2019 15:45
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000697-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 28 жовтня 2019 18:17
вимога
на рішення кваліфікаційної ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій № 72-25-1/10/19 від 18.10.2019 р.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 41 802,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 390,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги по збиранню, перевезенню та утилізації промислових відходів 3-го та 4-го класу небезпеки (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 38 040,00
UAH з ПДВ
38 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 16:39
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:25
5. протокол №30 від 04.04.2018.pdf
27 вересня 2019 14:25
4. протокол №38 від 18.09.2019.pdf
27 вересня 2019 14:25
16. проект договору.pdf
27 вересня 2019 14:25
13. Витяг з ЄДР від 25.09.2019.pdf
27 вересня 2019 14:25
11. Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
27 вересня 2019 14:25
10. Витяг ПДВ оригінал.pdf
27 вересня 2019 14:24
5. протокол №30 від 04.04.2018.pdf
27 вересня 2019 14:24
4. протокол №38 від 18.09.2019.pdf
27 вересня 2019 14:24
16. проект договору.pdf
27 вересня 2019 14:24
13. Витяг з ЄДР від 25.09.2019.pdf
27 вересня 2019 14:24
11. Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
27 вересня 2019 14:24
10. Витяг ПДВ оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій