Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна композиційна
Очікувана вартість
3 442 776,48 UAH
UA-2019-09-11-000593-c 95411414ea154813b7263dd5e5fe3dcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 442 776,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 416,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103283 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів – 4 680 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4680 шт
Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 14:56
ТД__649-19_Колодка гальмівна композиційна.doc
11 вересня 2019 14:56
Оголошення_.doc
11 вересня 2019 14:56
договір.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000593-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:45
Просимо зобов'язати Замовника скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НДМЗ»
Просимо зобов'язати Замовника скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НДМЗ»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 11:31
рішення від 16.10.2019 № 14794 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 11:31
рішення від 28.10.2019 № 15508 .pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 21:32

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 10:45
2019-10-09 ПК Скарга АМКУ.docx
11 жовтня 2019 10:45
2019-10-09 ПК Скарга АМКУ.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Кресленик С.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Оплата_0593.pdf
11 жовтня 2019 10:45
Протокол відхилення.docx
11 жовтня 2019 10:45
сертификат С.jpg
11 жовтня 2019 10:45
ТУ С 27 с печатью .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ" 2 339 064,00
UAH з ПДВ
2 339 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 3 442 776,48
UAH з ПДВ
3 442 776,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київгума" 3 442 776,48
UAH з ПДВ
3 442 776,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:09
ТУ С 27 с печатью .pdf
24 вересня 2019 16:09
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
24 вересня 2019 16:09
сертификат С.jpg
24 вересня 2019 16:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 вересня 2019 16:09
Протокол.PDF
24 вересня 2019 16:09
протокол наказ.PDF
24 вересня 2019 16:09
Пропозиція С.pdf
24 вересня 2019 16:09
лист-відгук.jpg
24 вересня 2019 16:09
Кресленик С.pdf
24 вересня 2019 16:09
Етикетка С Зразок.PDF
24 вересня 2019 16:09
Договір поставки ПЗЗ.pdf
24 вересня 2019 16:09
Довідка технічна.pdf
24 вересня 2019 16:09
Довідка про працівників.pdf
24 вересня 2019 16:09
Дані про товар С.pdf
24 вересня 2019 16:08
Дані про підприємтсво.pdf
24 вересня 2019 16:08
гарантійний лист про ік.pdf
24 вересня 2019 16:08
Витяг.pdf
24 вересня 2019 16:08
БГ 008_665ГР.rar
24 вересня 2019 16:08
атестат акредитації .jpg
24 вересня 2019 16:08
Акт.PDF

Публічні документи

24 вересня 2019 15:37
Лист НБУ по ліцензії (4).pdf
24 вересня 2019 15:37
протокол зборів 593.pdf
24 вересня 2019 15:37
дані на товар.pdf
24 вересня 2019 15:37
захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 15:37
серт.якості 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:37
власник креслення.pdf
24 вересня 2019 15:37
кресленик 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:37
власник ТУ.pdf
24 вересня 2019 15:37
ТУ на 2ТР-155 с изм.1_2.pdf
24 вересня 2019 15:37
серт.відпов. 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:37
відгук.pdf
24 вересня 2019 15:37
досвід - договір зразок.pdf
24 вересня 2019 15:37
витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2019 15:37
лист-згода Єфіменко.pdf
24 вересня 2019 15:37
лист-згода Савчук.pdf
24 вересня 2019 15:37
документи на Савчука.pdf
24 вересня 2019 15:37
картка підприємства.pdf
24 вересня 2019 15:37
ПРОПОЗИЦІЯ 593.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:24
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 14:24
ТУ.pdf
25 вересня 2019 14:24
Статут ТОВ Київгума.pdf
25 вересня 2019 14:24
Ст.17.pdf
25 вересня 2019 14:24
Лист представника.pdf
25 вересня 2019 14:24
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2019 14:24
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДМЗ"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "Київгума"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
Відхилено 2 339 064,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 08:04
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 3 442 776,48
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 08:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 08:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
3 442 776,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:26
Звіт Дог. Трібо 19839.docx укладений
30 квітня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:21
Повідомлення про внесення змін 19839 Трібо (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 10:21
19839 Трібо.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:41
19839 Трібо 07.11.2019.pdf укладений
08 листопада 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 573 183,05 грн. (п’ятсот сімдесят три тисячі сто вісімдесят три грн. 05 коп.), ПДВ - 20% - 114 636,61 грн. (сто чотирнадцять тисяч шістсот тридцять шість грн. 61 коп.), разом з ПДВ - 687 819,66 грн. (шістсот вісімдесят сім тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 66 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 687 819,66 грн. 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 3 442 163,45 грн. (три мільйона чотириста сорок дві тисячі сто шістдесят три грн. 45 коп.), крім того ПДВ 20% - 688 432,69 грн. (шістсот вісімдесят вісім тисяч чотириста тридцять дві грн. 69 коп.), що разом становить 4 130 596,14 грн. (чотири мільйона сто тридцять тисяч п’ятсот дев’яносто шість грн. 14 коп.). 4. Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами».
Номер договору про закупівлю: № УЗ/ЦЛ-19839/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19839/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 123 239,78
UAH (в тому числі ПДВ 687 206,63 UAH)