Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1964 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000589-a ce48ced2a2fa4c86961558d0a52c8e53
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грабовський Олег Анатолійович

+380442814417 postach.kpjs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Вебсайт: http://zhitlo-service.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б
Контактна особа: Грабовський Олег Анатолійович
+380442814417
postach.kpjs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:23
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2850 шт
Поліпропіленові мішки для технічної солі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, Київ, згідно з Оголошенням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поліпропіленові мішки для технічної солі Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:03
Додаток 4.docx
11 вересня 2019 15:03
Додаток 3 Проект договору (товар).doc
11 вересня 2019 15:03
Додаток 1-2 (шаблон товар).docx
11 вересня 2019 15:03
Оголошення (шаблон товари).doc
11 вересня 2019 15:03
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
11 вересня 2019 15:03
ЄДР юр та фіз осіб.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 13 851,00
UAH з ПДВ
13 851,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 14 478,00
UAH з ПДВ
14 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 16:29
цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 16:29
проект договору.pdf
16 вересня 2019 16:29
правочин и3 кварьал.pdf
16 вересня 2019 16:29
ДЦ_довідка Пумб IBAN.PDF
16 вересня 2019 16:29
ДЦ_довідка АВАЛЬ IBAN.PDF
16 вересня 2019 16:29
ДЦ_Витяг_13.08.19.pdf
16 вересня 2019 16:29
ДЦ_ Витяг ПДВ_21.01.2016.PDF
16 вересня 2019 16:29
Додаток 4.pdf
16 вересня 2019 16:29
довідкаи банку 16.09..pdf
16 вересня 2019 16:29
v2_1_105х55 (80 гр).pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 15:11
Сканировать1 — копия.PDF
18 вересня 2019 15:11
Pasport 1ST.PDF
18 вересня 2019 15:11
ID KOD.PDF
18 вересня 2019 15:11
Гарантія на документи.pdf
18 вересня 2019 15:11
Витяг розширений.pdf
18 вересня 2019 15:11
Vipiska.PDF
18 вересня 2019 15:11
Pasport 2ST.PDF
18 вересня 2019 15:11
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
18 вересня 2019 15:11
Pasport 12-13ST.PDF
18 вересня 2019 15:11
ДОВІДКА документи.pdf
18 вересня 2019 15:11
Vityag.PDF
18 вересня 2019 15:11
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
18 вересня 2019 15:11
Dovidka SCHET.PDF
18 вересня 2019 15:11
Vipiska2.PDF
18 вересня 2019 15:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 13 851,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:47

Документи

19 вересня 2019 15:47
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
13 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2019 15:47
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 жовтня 2019 14:38