Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
1964 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000589-a ● ce48ced2a2fa4c86961558d0a52c8e53
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31025659 |
Вебсайт: | http://zhitlo-service.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б |
Контактна особа: |
Грабовський Олег Анатолійович +380442814417 postach.kpjs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2850 шт
Поліпропіленові мішки для технічної солі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, м. Київ, Київ, згідно з Оголошенням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поліпропіленові мішки для технічної солі | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 15:03 |
Додаток 4.docx |
11 вересня 2019 15:03 |
Додаток 3 Проект договору (товар).doc |
11 вересня 2019 15:03 |
Додаток 1-2 (шаблон товар).docx |
11 вересня 2019 15:03 |
Оголошення (шаблон товари).doc |
11 вересня 2019 15:03 |
Свідоцтво платника ПДВ.pdf |
11 вересня 2019 15:03 |
ЄДР юр та фіз осіб.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дебют-центр #39421842 |
Переможець |
13 851,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
07 жовтня 2019 14:38
|