Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000587-a 72281de1e6af46369cebfef108c4f7e9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендер було двічі відмінено (оголошення UA-2019-07-03-001737-b; оголошення № UA-2019-07-30-000476-c) через відсутність достатньої кількості учасників. При цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:52
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Лот 2 - Плити (джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:02
UA-2019-07-30-000476-c-report.pdf
11 вересня 2019 15:02
UA-2019-07-03-001737-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРСИТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМБІНАТ БУДІНДУСТРІЇ»
#40579625
Переможець 3 299 981,38
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:52

Документи

11 вересня 2019 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРСИТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМБІНАТ БУДІНДУСТРІЇ»
#40579625
3 299 981,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2019 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:59
ДУ №3 від 31.03.2020 (1).png зміни до договору
01 квітня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 04:55
ДУ № 2 до Договору №1713_ДЗЗ-19 від 23.09.2019 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2019 04:55
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 15:35
ДУ № 1 від 12.11.2019 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 15:35
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 12:03
Договір №1713_ДЗЗ-19 від 23.09.2019.pdf укладений
24 вересня 2019 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою правильного документального оформлення поставок, Сторони дійшли згоди привести найменування Товару у відповідність до бухгалтерських документів та викласти Специфікацію у новій редакції. Замовником під час оприлюднення змін до договору обрано підставу п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" через відсутність технічної можливості обрати підставу для змін до договору, передбачену Цивільним кодексом України. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 1713/ДЗЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 1713/ДЗЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.05.2020. (Кількість товарів після внесених змін - не змінилася).
Номер договору про закупівлю: 1713/ДЗЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 137 482,71
UAH (в тому числі ПДВ 356 247,12 UAH)