Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000000 000000000000 000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 14:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
27 вересня 2019 15:20 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2019 14:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2019 14:22 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2019 13:58 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
11 вересня 2019 13:37 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-31-000011 ● 81b9cf29b39b4e5fbdb901b7163c3642
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2019
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-09-11-000438-c від 11.09.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит надаємо наступні пояснення : закупівля природного газу для військової частини 1495 Житомирського прикордонного загону на період з 15.10.2019 по 31.12.2019 – є нагальною потребою з метою недопущення зривів опалювального періоду, рішенням тендерного комітету було обрано предметом закупівлі 021:2015: 09123000-7 – Природний газ. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги… При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсяг, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». При написанні Тендерної документації, було використано досвід системи Prozorro , де більш 80% закупівлі природного газу здійснюється за предметом ДК 021:2015:09123000-7 – Природний газ Ретельно проаналізувавши нормативні документи з питань публічних закупівель, були виявлені недоліки: • в частині визначення предмета закупівлі • в частині укладання договору про закупівлю На вимогу усунення цих недоліків, було прийнято рішення про підписання з ТОВ «Житомиргаз збутом» Додаткових угод до Договорів №41АР107-548-19/348-19, №41АР107-549-19/349-19, №41АР107-547-19/350-19, №41АР107-550-19/351-19 від 29 жовтня 2019 року, в яких зазначено: 1. Внести зміни шляхом доповнення та уточнення коду предмету закупівлі в пункті 1. розділу 1 Договору та викласти його в наступній редакції: 1. Постачальник зобов’язується поставити споживачеві товар за визначеним предметом закупівлі природний газ за ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) для категорії споживання, належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а замовник порядку, передбачених договором. 2. Внести зміни шляхом доповнення та уточнення строків поставки в пункті 1.6 розділу 1 Договору та викласти його в наступній редакції: 1.6. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Якість Газу, що передається Споживачу на межі балансової належності, має відповідати ГОСТ 5542-87 «Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості. Строк поставки з 15.10.2019 по 31.12.2019. 3. Внести зміни шляхом доповнення та уточнення про порядок внесення змін в розділі ІХ. (Строк дії Договору та інші умови) Договору та викласти його в наступній редакції: 9.1. Цей Договір набуває чинності з 15.10.2019року і діє в частини постачання газу з газової доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» в інформаційній платформі оператора ГТС до 31 грудня 2019 року, а в частині проведення розрахунків до їх повного здійснення. 9.2. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуваннями фактичного обсягу видатків замовника. 9.3. Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти або показників Platts у разі встановлення в договорі про порядок закупівлю порядку зміни ціни залежно від такого курсу або таких показників, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів які застосовуються в договорі про закупівлю. 9.3.1. узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 9.3.2. зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. 9.4. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 9.5. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконаних робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія Договору поставки природного газу може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 9.6. Припинення чи розірвання Договору можливе за взаємною згодою Сторін шляхом підписання додаткової угоди до Договору або за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін на підставі та в порядку встановленим чинним законодавством України та Договором. 9.7. Усі зміни та доповнення до Договору оформлюються письмово, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками (за наявності). 9.8. Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну про зміну своїх керівників, банківських реквізитів, місцезнаходження, номерів телефонів, факсів у 5-денний строк з дня виникнення відповідних змін. Інформацію про виникнення відповідних змін Сторони направляють рекомендованим листом з повідомленням за підписом керівника та скріплюють печаткою (за наявності). 9.9. Постачальник має статус платника податку на прибуток на загальних умовах. Споживач є не прибутковою організацією. 9.10. Спірні питання між Сторонами щодо виконання умов Договору мають вирішуватися шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку. 9.11. Сторони домовились, що строк позовної давності, у тому числі щодо стягнення основної заборгованості, пені, штрафів і інфляційних нарахувань, відсотків річних, компенсацій встановлюється тривалістю у 3 (три) роки. 9.12. Цей Договір укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з них зберігається у Постачальника, другий у Споживача. Також, 14 листопада 2019 року оголошено Відкриті торги на закупівлю Природного газу на 2020 рік, де предмет договору – за ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо. Ретельно проаналізував запит державної аудиторської служби та нормативні документи з питань публічних закупівель, ми зрозуміли свої недоліки, та зобовязуємося в майбутнім бути більш уважними до норм та рекомендаццій уповноважених органів з питань публічних закупівель при виборі предмета закупівлі. з повагою, тендерний комітет.
2019-11-28 17:04:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 0000000000000 |
Опис предмету закупівлі: |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 13:36 |
000000000000000 |
11 вересня 2019 13:36 |
000000000000000 |
11 вересня 2019 13:36 |
000000000000000 |
11 вересня 2019 13:36 |
000000000000000 |
11 вересня 2019 13:36 |
00000000000000 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:38
|
000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:39
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 10:59
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 14:58
|
000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 16:08
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
13 квітня 2020 17:00
|
00000000 | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:05
|
00000000000000000000000000000 | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:05
|
00000000 | зміни до договору |
28 листопада 2019 13:38
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
28 листопада 2019 13:37
|
00000000 | зміни до договору |
04 листопада 2019 16:31
|
0000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 листопада 2019 16:30
|
00000000 | укладений |
29 жовтня 2019 19:19
|
00000000000000000000000000000000000 | укладений |
29 жовтня 2019 19:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |