Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 2)
Очікувана вартість
2 735 981,67 UAH
UA-2019-09-11-000244-a 3c1577f6ccdb4023894446b74adafa28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіжаєва Анастасія Анатоліївна

+38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 2 735 981,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 679,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13679 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, Гефта,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30 відсотків від ціни цього Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата здійснюється після затвердження фінансового плану Замовника на поточний період (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899), після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. №995) та за наявності витрат на фінансування Робіт, що є предметом цього Договору, у затвердженому фінансовому плані Замовника. Виконавець протягом строку дії договору, з дня надходження коштів (авансу) підтверджує їх використання згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3). Погашення (зарахування) авансу здійснюються при проміжних оплатах за виконані роботи, пропорційно вартості виконаних робіт згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за призначенням (за формою КБ-3). Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем роботи, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості виконаних робіт в межах строку дії Договору. Приймання та оплата виконаних робіт здійснюється після затвердження фінансового плану Замовника на поточний період (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899), після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. №995) та за наявності витрат на фінансування Робіт, що є предметом цього Договору, у затвердженому фінансовому плані Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:01
вимоги до учасників в новій редакції.pdf
11 вересня 2019 11:29
проект договору частина 1.pdf
11 вересня 2019 11:29
технічні вимоги.pdf
11 вересня 2019 11:29
проект договору частина 2.pdf
11 вересня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:01
вимоги до учасників в новій редакції.pdf
11 вересня 2019 11:29
вимоги до учасників.pdf
11 вересня 2019 11:29
проект договору частина 1.pdf
11 вересня 2019 11:29
технічні вимоги.pdf
11 вересня 2019 11:29
проект договору частина 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 2 661 515,67
UAH
2 661 515,67
UAH
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:55
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 14:55
Кошторис ч2.pdf
20 вересня 2019 14:55
Кошторис ч1.pdf
18 вересня 2019 17:51
Довідка працівники.pdf
18 вересня 2019 17:51
Довідка МТБ.pdf
17 вересня 2019 17:01
Рішення учасника.pdf
17 вересня 2019 17:01
Наказ_директор.pdf
17 вересня 2019 17:01
Ліцензія.pdf
17 вересня 2019 17:01
Ліцензія завірена копія.zip
17 вересня 2019 17:01
Лист щодо договору УЗ.pdf
17 вересня 2019 17:01
Лист обробка даних.pdf
17 вересня 2019 17:01
Дозволи_Держпраці.pdf
17 вересня 2019 17:01
гарантия 13127.zip
17 вересня 2019 17:01
26.Довідка довкілля.pdf
17 вересня 2019 17:01
18. .Договір Крок вперед 31.pdf
17 вересня 2019 17:01
15.Договір_1084_.pdf
17 вересня 2019 17:01
14.Довідка досвід.pdf
17 вересня 2019 17:01
12 Довідка працівники.pdf
17 вересня 2019 17:01
7.Договір оренди Кварц.pdf
17 вересня 2019 17:01
2. Виписка ОЗ.pdf
17 вересня 2019 17:01
1.Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Переможець 2 661 515,67
UAH
08 жовтня 2019 17:03

Документи

08 жовтня 2019 17:03
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
2 661 515,67
UAH
Документи

Документи

08 жовтня 2019 17:03
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2023 09:25
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 17:40
2690-В-ОДФ-19_3_додаткова угода.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:05
2690-В-ОДФ-19_2 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:03
2690-В-ОДФ-19_1 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 10:12
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:49
2690-В-ОДФ-19.pdf укладений
17 жовтня 2019 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із внесенням змін у договір
Номер договору про закупівлю: 2690-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2690-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 2690-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 069 469,76
UAH (в тому числі ПДВ 511 578,29 UAH)