Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000196-c 8254de3ed85c49fe806cc11438409a1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 10:57
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 10:57
Початок аукціону: 27 вересня 2019 11:11
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
317 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18016, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Припортова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
65 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. 206 дивізії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
212 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Незалежності, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
122 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Черкаська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
43 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19800, Україна, Черкаська область, смт. Драбів, вул. Центральна, 63/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, смт. Чорнобай, вул. Центральна, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
159 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20202, Україна, Черкаська область, м. Звенигородка, вул. С. Терещенко, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20251, Україна, Черкаська область, м. Ватутіне, просп. Дружби, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20501, Україна, Черкаська область, смт. Катеринопіль, вул. Соборна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19301, Україна, Черкаська область, смт. Лисянка, вул. Гетьманський шлях, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, м. Тальне, вул. Соборна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
329 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Волонтерів, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, м. Монастирище, вул. Соборна, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20100, Україна, Черкаська область, смт. Маньківка, вул. Соборна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
44 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, вул. Соборна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
28 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Лікарняна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
170 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, м. Чигирин, вул. П. Дорошенка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
49 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20801, Україна, Черкаська область, м. Кам'янка, вул. Декабристів, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
174 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19500, Україна, Черкаська область, м. Городище, вул. Миру, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
53 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
86 шт
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Лозуватська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:53
Тендерна_документація_папір вересень.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 12 вересня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. Учасник має надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
2) Всі вимоги до закупівлі вказані в додатку №1 до тендерної документації.
2) Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 186 615,30
UAH з ПДВ
178 855,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 193 940,52
UAH з ПДВ
178 855,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 212 008,80
UAH з ПДВ
212 008,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 219 526,56
UAH з ПДВ
219 526,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:47
доки переможця.pdf
27 вересня 2019 13:37
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:37
Пропозиція оновлена.pdf
25 вересня 2019 11:13
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2019 10:47
Електронний підпис
26 вересня 2019 10:45
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
26 вересня 2019 10:45
цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2019 10:45
Техн.характеристики.pdf
26 вересня 2019 10:45
Серт.rar
26 вересня 2019 10:45
Проект Договору.pdf
26 вересня 2019 10:45
Про Банкрутство.pdf
26 вересня 2019 10:45
Лист про санкнції.pdf
26 вересня 2019 10:45
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
26 вересня 2019 10:45
ДовідкаНЗК_БРАВО17.09.zip
26 вересня 2019 10:45
ВІДГУКИ_БРАВО.rar

Публічні документи

25 вересня 2019 16:13
Електронний підпис
25 вересня 2019 14:15
Цінова пропозиція.PDF
25 вересня 2019 14:15
Технічні специфікації.rar

Публічні документи

25 вересня 2019 11:56
Досвід+відгуки+договори.pdf
25 вересня 2019 11:56
Довідка санкції.PDF
25 вересня 2019 11:56
Довідка захист довкілля.PDF
25 вересня 2019 11:56
Лист-згода з Додатком 2.PDF
25 вересня 2019 11:56
Лист-гарантія ст. 17.pdf
25 вересня 2019 11:56
Сертифікати якості.pdf
25 вересня 2019 11:56
Додаток 3 Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "РОМА-К"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 178 855,26
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
178 855,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 10:10
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 10:29
000196-с.pdf укладений
09 жовтня 2019 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 178 855,26
UAH (в тому числі ПДВ 29 809,21 UAH)