Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт парапету Малинівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» Малинського району Жи-томирської області
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000175-c 0c15bbb530ad429db41031a22840aa06
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільніцький Роман Андрійович

0661143559 roman1260@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Малинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143092
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, буд. - А
Контактна особа: Ільніцький Роман Андрійович
0661143559
roman1260@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 16:28
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Ремонт парапету Малинівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» Малинського району Жи-томирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11600, Україна, Житомирська область, УКРАЇНКА, Слобідська ЗОШ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.2. Розрахунок з Підрядником Замовник проводить у безготівковій формі після підписання ак-та прийому-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу – до 30 календарних днів з дня підпи-сання акту приймання передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). 4.3. Оплата проводиться поетапно на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту) (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3). 4.4. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості виконаних послуг з поточного ремонту виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих послуг на казначейсь-кий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:45
r_71_СД_ДФ_2-1-1.rtf
11 вересня 2019 10:45
ТД ремонт Малинівка.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій