Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення паспортизації технічного стану будівель та споруд
Очікувана вартість
779 568,00 UAH
UA-2019-09-10-003583-b 6b8c25234aaf4ea09cffc05b04696b62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 22:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 14:10
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 14:10
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 14:26
Очікувана вартість: 779 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 897,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення паспортизації технічного стану будівель та споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти підприємства. ЗАМОВНИК здійснює оплату за надані Послуги шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 30 банківських днів з дня надання Послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:42
ТД 1387 - П_Зміни №2 Паспортизація Лиман.doc
18 вересня 2019 13:16
ТД 1334- П_Зміни №1 Паспортизація Лиман.doc
10 вересня 2019 22:51
ТД 1208-П Паспортизація Лиман (1).doc
23 вересня 2019 13:42
протокол паспортизація 1387 - П Лиман.docx
18 вересня 2019 13:16
протокол 1334 _П паспортизація (Лиман) Змін 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 11 вересня 2019 09:51
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:25
Відповідно до постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" пунктом 2 затвердженого Порядку визначено,що інформація про відповідальних виконавців проведення обстеження розміщується на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції. Питання - Чи вимагається Замовником торгів наявність такої інформації про Учасника на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не вимагається
Щодо оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 11 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 12 вересня 2019 08:44
Яким чином будуть оцінюваться вартістні пропозиції учаників тендеру з ПДВ чи без ПДВ ? Наприклад якщо один учаник платник ПДВ а інший на спрощеній системі опадаткування то як замовник закупівлі буде оцінювати учасників з ПДВ чи без ПДВ?
Відповідь: Учасники, які є платниками податків або не платниками податків приймають участь в електронних торгах на рівних умовах. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім учасникам на рівних умовах. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну
Щодо посвідчень
Дата подання: 11 вересня 2019 10:03
Дата відповіді: 11 вересня 2019 15:43
В п.13. Додатку 2 Тендерної документації замовник вимагає надати Копії посвідчень, щодо проходженням навчання працівників, які будуть виконувати зазначені послуги. Просимо Вас уточнити які саме посвідчення треба надати
Відповідь: Достатня наявність фахівців відповідного кваліфікаційного рівня.
Щодо строку надання послуг
Дата подання: 11 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:31
Згідно п.4.4 тендерної документації та проекту договору термін надання послуг обмежений 30.12.2019 р. Враховуючи, що до кінця року залишилося трохи менше 120 днів та беручі до уваги саму процедуру здійснення закупівлі ( терміни в які визначається переможець згідно Закону України «Про публічні закупівлі») в найкращому випадку переможець тендеру зможе підписати договір та приступити до виконання робіт орієнтовно в першій декаді жовтня 2019 р. Тобто часу на виконання робіт залишиться приблизно 80 робочих днів. Потенційному виконавцю треба буде в 1 ⅔ дня (оскільки 48 об’єктів . ) Дістатися на об’єкт, Провести обстеження, оцінки технічного стану будівель. Виконати схематичні креслення будівлі (плани , розріз). Виготовити Ілюстративний матеріал (фото фіксація дефектів та пошкоджень , протоколами випробувань , картографуванням дефектів та пошкоджень, їх класифікацією). скласти паспорт та технічний звіт все це при великому бажанні та залучені великій кількості фахівців фізично неможливо. Оскільки будівлі вокзалів за класом наслідків відповідальності відносяться до СС3 то для якісного виконання усього комплексу робіт згідно з технічним завданням треба значно більше часу. Тому просимо Вас відкоригувати термін надання послуг збільшивши його до 1.04.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін дії договору обмежений 31.12.2019 р.
Щодо змісту п.4.3. Тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2019 11:24
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:33
В п.4.3.Тендерної документації вочевидь міститься помилка Кількість: Надання послуги з щорічних замірів викидів від стаціонарних джерел згідно дозволу” - 17 шт. Просимо відкорегувати п.4.3.
Відповідь: Внесено зміни в ТД. Помилку виправлено
Щодо наявності технічної документації
Дата подання: 11 вересня 2019 11:31
Дата відповіді: 11 вересня 2019 15:45
Чи є в наявності пасорта БТІ або первісна проектна документацйія на всі 48 об'єктів, що підлягають паспортизації ? Чи проводилися раніше обстеження цих об'єктів ?
Відповідь: Копії паспортів БТІ в наявності, паспортизація технічного стану будівель проводилась у 2010-2012 роках, в наявності.
Щодо п.13 Додатку 2 Тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2019 16:03
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:34
Чи правильно ми Вас зрозуміли . що під копіями посвідчень , щодо проходженням навчання працівників треба ( п.13. Додатку 2 Тендерної документації ) надати копію сертифіката експерта будівельного з технічного обстеження будівель та споруд ? Надайте будь ласка однозначну відповідь так або ні
Відповідь: Внесено зміни в ТД. п.13.Виключено. Ні, не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА" 369 013,09
UAH з ПДВ
369 013,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТОПІНЖИНІРІНГ" 777 600,00
UAH з ПДВ
777 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 17:39
25. Технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 17:39
24.посвідчення Кулик.jpg
27 вересня 2019 17:39
24.посвідчення Дикун МГ.jpg
27 вересня 2019 17:39
24.посвідчення Баранов.jpg
27 вересня 2019 17:39
24.посвідчення2.pdf
27 вересня 2019 17:39
24.посвідчення1.pdf
27 вересня 2019 17:39
24.витяг до посвідчення.pdf
27 вересня 2019 17:39
24. Посвідчення Кулик О.О..pdf
27 вересня 2019 17:39
24. Посвідчення Дикун М.Г..pdf
27 вересня 2019 17:39
20.Пропозиція.pdf
27 вересня 2019 17:39
17.ВИТЯГ з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 17:39
15.Проект договору.pdf
27 вересня 2019 17:39
12.Паспорт Бузовская И.С..pdf
27 вересня 2019 17:39
10.довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 17:39
9. Довідку згідно ДСТУ-.pdf
27 вересня 2019 17:39
8.Договор лаборатория.PDF
27 вересня 2019 17:39
8.Договор лаборатория (1).pdf
27 вересня 2019 17:39
18.Виписка з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 17:39
6. Никишина.jpg
27 вересня 2019 17:39
6. Кулик).JPG
27 вересня 2019 17:39
6. Дикун).pdf
27 вересня 2019 17:39
5.Сертификат Баранов.pdf
27 вересня 2019 17:39
5.Сертификат Баранов (2).pdf
27 вересня 2019 17:39
5.Сертификат Баранов (1).pdf
27 вересня 2019 17:39
2.ДОГОВОР Баранов П.Ю..pdf
27 вересня 2019 17:39
2.ДОГОВОР Баранов П.Ю. (3).pdf
27 вересня 2019 17:39
2.ДОГОВОР Баранов П.Ю. (2).pdf
27 вересня 2019 17:39
2.ДОГОВОР Баранов П.Ю. (1).pdf
27 вересня 2019 17:39
6.Баранов.jpg
27 вересня 2019 17:39
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:44
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:08
Технічі вимоги.pdf
27 вересня 2019 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 11:08
Субпідрядники.pdf
27 вересня 2019 11:08
Статут.pdf
27 вересня 2019 11:08
Протокол 19.pdf
27 вересня 2019 11:08
Опис послуг.pdf
27 вересня 2019 11:08
МТБ.pdf
27 вересня 2019 11:08
Код доступу.pdf
27 вересня 2019 11:08
Захист довкілля.pdf
27 вересня 2019 11:08
Досвід.pdf
27 вересня 2019 11:08
Договір лабороторія.pdf
27 вересня 2019 11:08
Відповідність ДСТУ.pdf
27 вересня 2019 11:08
Відкриття рахунку.pdf
27 вересня 2019 11:08
Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 11:08
Витяг ЄДР.pdf
27 вересня 2019 11:08
Акредитація.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2019 07:27
довідка податки.pdf
05 жовтня 2019 07:27
довідка МВС.pdf
28 вересня 2019 15:33
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 вересня 2019 15:33
СТАТУТ.pdf
28 вересня 2019 15:33
Рішення засновника 1.pdf
28 вересня 2019 15:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
28 вересня 2019 15:33
ПРО ВІДКРИТТЯ РАХУНКУ.pdf
28 вересня 2019 15:33
ПЕРЕЛІК ТА ОБСЯГ ПОСЛУГ.pdf
28 вересня 2019 15:33
Опис документів.pdf
28 вересня 2019 15:33
Наказ 1.pdf
28 вересня 2019 15:33
Договір оренди офіс.pdf
28 вересня 2019 15:33
Договір лабораторія.pdf
28 вересня 2019 15:33
Дипломи сертифікати.pdf
28 вересня 2019 15:33
Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2019 15:33
Атестат лабораторії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТОПІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"
#3595201964
Відхилено 369 013,09
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 10:30
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
#39642646
Відхилено 690 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 10:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТОПІНЖИНІРІНГ"
#43184562
Переможець 777 600,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТОПІНЖИНІРІНГ"
#43184562
777 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 09:14
УЗЦБМЕС-19776-Ю від 22.10.2019.pdf укладений
24 жовтня 2019 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 777 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 129 600,00 UAH)