Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла, стільці, дивани)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-09-10-003456-b 5f856b0c6e6a440fad6ada7f6969a1f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Івангородська Олена Юріївна

380673163629 clodinja@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 34924330
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 185, м.Черкаси
Контактна особа: Івангородська Олена Юріївна
380673163629
clodinja@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 18:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:32
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:59
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Диван офісний на хромованому металевому каркасі з м'якою основою без підлокітників. Товщина поролону не менш 20 мм. Єко шкіра високої якості. Розмір 1200*650*450 мм.
Колір: синій.4 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Диван офісний на хромованому металевому каркасі з м'якою основою без підлокітників. Товщина поролону не менш 20 мм. Єко шкіра високої якості. Розмір 1200*650*450 мм.
Колір: синій.4 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Бульв. Шевченка 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  22 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 18:16
ВИМОГИ ЗАМОВНИКА.docx
10 вересня 2019 18:16
проект договору.docx
10 вересня 2019 18:16
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:31
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар має відповідати вимогам, що чітко визначенні в документації. Жодних заперечень щодо участі ФОП не платника пдв не має, оцінка пропозицій буде загальною для всіх учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 19 000,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Самченко Сергій Федорович 21 960,00
UAH з ПДВ
21 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:05
Сертификат СЭС ДСП Kronospan.pdf
13 вересня 2019 15:05
ІНН ФОП Чобур О.В..pdf
13 вересня 2019 15:05
Довідка N4-OПП.pdf
13 вересня 2019 15:05
Витяг 10.09.2019.pdf
13 вересня 2019 15:05
Висновок СЕС на дерево.pdf
13 вересня 2019 15:05
5903 Кожзам.pdf
13 вересня 2019 15:05
4Накладная пуфи 175 тис.pdf
13 вересня 2019 15:05
4Договор пуфи 175 грн..pdf
13 вересня 2019 15:05
1Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 13:38
тендер юстиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП Самченко Сергій Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Переможець 19 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 09:45

Документи

18 вересня 2019 09:44
РІШЕННЯ.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2019 09:44
РІШЕННЯ.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір вікна.pdf укладений
27 вересня 2019 09:56