Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Очікувана вартість
278 160,00 UAH
UA-2019-09-10-003419-b 7e190b05a7424a7fa717bdc4a4295288
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Мінаєва

+380671315659 lg.tender@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 39591445
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Контактна особа: Вікторія Мінаєва
+380671315659
lg.tender@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:38
Очікувана вартість: 278 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 390,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Луганській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Луганській області (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Грошові кошти за місяць наданих послуг з охорони сплачуються в строк до десятого числа наступного місяця, за місяцем в якому надаються послуги з охорони, шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Виконавця, зазначений в Договорі. Вартість послуг охорони вираховується в залежності від кількості постів та фактичного часу охорони. Згідно п. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли поза волею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 17:57
Додаток 2_відвід_ст17.doc
10 вересня 2019 17:57
Додаток 5_Тендерна пропозиція.doc
10 вересня 2019 17:57
Додаток 6_Інші документи.doc
10 вересня 2019 17:57
Додаток 1 ст.16.doc
10 вересня 2019 17:57
Додаток 3 Технічні характеристики.doc
10 вересня 2019 17:57
Додаток 4 Проект договору.doc
10 вересня 2019 17:57
Тендерна документація_охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-003419-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА", Код ЄДРПОУ:41558082
Дата подання: 04 жовтня 2019 13:31
Оскарження дискваліфікаціїї
Протоколом засідання тендерного комітету Головного управління ДФС у Луганській області № 113 від 03.10.2019 пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» було відхилено, як таку що не відповідає п.3 Додатку 1 Тендерної документації, а саме надано лише один договір з аналогічним предметом закупівлі.
Згідно цих вимог необхідно надати щонайменше два договори з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Предметом закупівлі є охоронні послуги, конкретна назва предмета закупівлі - послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Луганській області. Нами у складі тендерної документації надано два договори, предметом закупівлі яких є послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна, в тому числі прилеглої території. Що прописано в договорах.
Вважаємо, що надані аналогічні договори цілком відповідають вимогам Додатку 3 до Тендерної документації, де п.1 Загальні відомості технічних, якісних та кількісних характеристиках зазначено, що «Об’єктом охорони є адміністративні приміщення (будівлі, споруди), прилегла територія та інші матеріальні цінності Замовника» .
Вимагаємо, скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та визнати нас переможцями закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 15:48
Головне управління ДФС у Луганській області у відповідь на вимогу ТОВ «Охоронна компанія «ВАША ВАРТА» від 04.10.2019 (ідентифікатор UA-2019-09-10-003419-b.b1) повідомляє наступне.
Згідно п. 3 додатку 1 до Тендерної документації щодо закупівлі послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Луганській області (код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги») (далі – Тендерна документація) з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагалось надання щонайменше двох договорів з аналогічним предметом закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч. II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пп. 17 і 32 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VIII(далі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - класифікатор ДК 021:2015), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, згідно з умовами Тендерної документації документальне підтвердження договорів з аналогічним предметом закупівлі передбачає обов’язкову ідентичність класифікатора ДК 021:2015.
В складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «ВАША ВАРТА», крім іншого, надано:
- Договір № 41 від 30.05.2019 з предметом закупівлі послуг згідно ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги»;
- Договір № 51 від 28.05.2019 з предметом закупівлі послуг згідно ДК 021:2015 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку».
З огляду на вищезазначене, предмет закупівлі за договором № 51 від 28.05.2019 згідно ДК 021:2015 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» не є аналогічним у розумінні умов Тендерної документації, тому що не відповідаєпредмету закупівлі - ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги».
Вимога ТОВ «Охоронна компанія «ВАША ВАРТА» від 04.10.2019 (ідентифікатор UA-2019-09-10-003419-b.b1) відхиляється.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 271 206,00
UAH з ПДВ
241 860,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 271 970,94
UAH з ПДВ
241 929,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 14:18
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:15
нова пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:45
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:42
тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:42
Статут.pdf
26 вересня 2019 16:42
проект договору.pdf
26 вересня 2019 16:42
Лист-згода персон. дані.pdf
26 вересня 2019 16:42
Лист-гарантія ст. 17.pdf
26 вересня 2019 16:42
Лист про форм. помилки.pdf
26 вересня 2019 16:42
Лист матер. техн..pdf
26 вересня 2019 16:42
Інд. код та паспорт.pdf
26 вересня 2019 16:42
Загальні відомості.pdf
26 вересня 2019 16:42
Договір 2.pdf
26 вересня 2019 16:42
Договір 1.pdf
26 вересня 2019 16:42
довідка працівники.pdf
26 вересня 2019 16:42
Довідка банк.pdf
26 вересня 2019 16:42
Довідка банк. заборг..pdf
26 вересня 2019 16:42
Довідка - бенефіціар.pdf
26 вересня 2019 16:42
Відгуки.pdf
26 вересня 2019 16:42
Виттяг ЄДР.pdf
26 вересня 2019 16:42
Виписка ЄДР.pdf
26 вересня 2019 16:42
Акти2.pdf
26 вересня 2019 16:42
Акти.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 12:22
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:22
Відповідність_до_ст.17.PDF
26 вересня 2019 12:22
Відомості_про_учасника.PDF
26 вересня 2019 12:22
Лист_про_ліцензію.PDF
26 вересня 2019 12:22
Наказ ліцензія.pdf
26 вересня 2019 12:22
Витяг єд.податок.pdf
26 вересня 2019 12:22
Відомості з ЄДР.pdf
26 вересня 2019 12:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2019 12:22
Виписка ЄДР.pdf
26 вересня 2019 12:22
Довіреність.pdf
26 вересня 2019 12:22
Наказ заступник.pdf
26 вересня 2019 12:22
Наказ.pdf
26 вересня 2019 12:22
Протокол.pdf
26 вересня 2019 12:22
Статут.pdf
26 вересня 2019 12:22
Тендерна__пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СБ ШЕРИФ"

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СБ ШЕРИФ"
#41157579
Відхилено 241 860,12
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:15
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 241 929,66
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:20

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2019 16:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі