Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Очікувана вартість
47 500,00 UAH
UA-2019-09-10-003150-b ● 00c496621d864969b5ce19997c4b0e4a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188308 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1 |
Контактна особа: |
Кучма Наталія Олександрівна 340445354039 kdctender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 13:05 |
Очікувана вартість: | 47 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1577 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, місто Київ, Київ, Закревського,81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 16:55 |
Оголошення Офісне устаткування (канцтовари) 09-2019 рік.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:34
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До участі у закупівлі допускається еквівалент товару, що зазначається Замовником в оголошенні про проведення закупівлі, за умови надання учасником належного документу (висновку), складений уповноваженим органом, який підтверджує, що заявлений учасником товар за своїми технічними і якісними характеристиками є повним еквівалентом товару, описаним замовником в оголошенні про проведення закупівлі. Участь у закупівлі можуть приймати будь-які суб’єкти, що здійснюють підприємницьку діяльність в установленому законом порядку. Оцінка пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівлі автоматично.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
45 121,00
UAH з ПДВ
|
42 719,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
46 782,00
UAH з ПДВ
|
42 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
46 865,64
UAH з ПДВ
|
45 099,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
46 301,16
UAH з ПДВ
|
45 120,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" #2657717952 |
Переможець |
42 719,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ФОП Грилюк (канц.товари) 09-2019р.pdf | укладений |
24 вересня 2019 10:58
|