Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Очікувана вартість
47 500,00 UAH
UA-2019-09-10-003150-b 00c496621d864969b5ce19997c4b0e4a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кучма Наталія Олександрівна

340445354039 kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1
Контактна особа: Кучма Наталія Олександрівна
340445354039
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:05
Очікувана вартість: 47 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1577 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, Закревського,81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 код 30190000-7) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:34
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у закупівлі допускається еквівалент товару, що зазначається Замовником в оголошенні про проведення закупівлі, за умови надання учасником належного документу (висновку), складений уповноваженим органом, який підтверджує, що заявлений учасником товар за своїми технічними і якісними характеристиками є повним еквівалентом товару, описаним замовником в оголошенні про проведення закупівлі. Участь у закупівлі можуть приймати будь-які суб’єкти, що здійснюють підприємницьку діяльність в установленому законом порядку. Оцінка пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівлі автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 45 121,00
UAH з ПДВ
42 719,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 46 782,00
UAH з ПДВ
42 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 46 865,64
UAH з ПДВ
45 099,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 46 301,16
UAH з ПДВ
45 120,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 16:50
Паспорт.pdf
13 вересня 2019 16:50
Лист про неліцензування.pdf
13 вересня 2019 16:50
ІПН.pdf
13 вересня 2019 16:50
Інформація про учасника.pdf
13 вересня 2019 16:50
Витяг з ЄДРПОУ від 18.01.2019.pdf
13 вересня 2019 16:50
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 вересня 2019 16:50
ГОС314_Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 16:50
ГОС314_Проект Договору.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 16:57
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 16:57
ТУ швидкозшивачі.pdf
13 вересня 2019 16:57
ТУ папки на завязках.pdf
13 вересня 2019 16:57
СЕС ECONOMIX.pdf
13 вересня 2019 16:57
СЕС AXENT.pdf
13 вересня 2019 16:57
СЕС AXENT 2.pdf
13 вересня 2019 16:57
Сертифікат Xerox Performer 2019.pdf
13 вересня 2019 16:57
Сертифікат New Feture Laser.pdf
13 вересня 2019 16:57
Референс-лист.pdf
13 вересня 2019 16:57
Імпортер в Україні.pdf
13 вересня 2019 16:57
Д-ка про ліцензування.pdf
13 вересня 2019 16:57
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
13 вересня 2019 16:57
Витяг з ЄДР ТОВ ВКФ ВВ.pdf
13 вересня 2019 16:57
Висновок СЕС Xerox.pdf
13 вересня 2019 16:57
New Future Lasertech укр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Переможець 42 719,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
42 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Грилюк (канц.товари) 09-2019р.pdf укладений
24 вересня 2019 10:58