Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Торфобрикет
Очікувана вартість
301 000,00 UAH
UA-2019-09-10-003037-b 5e8a1421a55f4e1a82d2d17ba89c8fa1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сень Олександр Архипович

+380337735046 san-zgoranu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВОС "Згорани"
Код ЄДРПОУ: 01982784
Місцезнаходження: 44313, Україна , Волинська обл., Згорани, Шевченка, 40
Контактна особа: Сень Олександр Архипович
+380337735046
san-zgoranu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:45
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 13:15
Очікувана вартість: 301 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 т
Торфобрикет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44313, Україна, Волинська область, Згорани, Шевченка,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Торфобрикет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 16:41
Торфобрикет тендерна документвція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000057 ● 1aee0b9b6277493db96380359828cb63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.05.2020 № 24-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.05.2020 № 24-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-10-003037-b від 10.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-15 12:18:48

Запит на надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Торфобрикет» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-003037-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) з яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не відображено у формах оголошення та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф" 300 999,28
UAH з ПДВ
300 999,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Невірковець Микола Матвійович" 301 000,00
UAH з ПДВ
301 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 14:44
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:43
IMG-bc6ff48b1cb86762a492efa2c6176340-V.jpg
10 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:14
сертифікат, ГОСТ.PDF
10 жовтня 2019 16:14
дубечне с р копія.PDF
10 жовтня 2019 16:14
тех. частина.PDF
10 жовтня 2019 16:14
Тендерна пропозиція.PDF
10 жовтня 2019 16:14
Статут нова редакція.pdf
10 жовтня 2019 16:14
Установчі 2.pdf
10 жовтня 2019 16:14
Установчі2019.pdf
10 жовтня 2019 16:14
договірpdf.pdf
10 жовтня 2019 16:14
ррррррр (2).pdf
10 жовтня 2019 16:14
відгук.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:58
IMG_20191004_102157.jpg
04 жовтня 2019 10:58
працівники.pdf
04 жовтня 2019 10:58
паспорт.pdf
04 жовтня 2019 10:58
мат тех база.pdf
04 жовтня 2019 10:58
засудження учасника.pdf
04 жовтня 2019 10:58
гарант лист згiдно ст 17.pdf
04 жовтня 2019 10:58
витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 10:58
виписка з эдр.pdf
04 жовтня 2019 10:58
аналогічні договори.pdf
04 жовтня 2019 10:58
iнп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Волиньторф"

ФОП "Невірковець Микола Матвійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
Переможець 300 999,28
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
300 999,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:51
combinepdf (3).pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:42
combinepdf (2).pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 14:10
combinepdf (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 17:05
договір укладений
22 жовтня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно вказати термін поставки торфобрикету
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в зв"язку визначенням терміну поставки
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML