Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер лазерний монохромний)
Очікувана вартість
1 028 250,00 UAH
UA-2019-09-10-001918-b 6e0975d326114cf68ecdf89442f486e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:11
Очікувана вартість: 1 028 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 141,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Принтер лазерний монохромний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Принтер лазерний монохромний (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 14:33
641 ТД Принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:47
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускається продукція різних торгових марок, головне щоб характеристики були не гірше ніж зазначені в ДТ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. (ціна (з ПДВ) (грн.))
Запитання щодо загального ресурсу витратних матеріалів
Дата подання: 11 вересня 2019 11:49
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:02
Шановний Замовнику, Розглянувши тендерну документацію на закупівлю: ідентифікатор UA-P-2019-09-10-001295-b, оприлюднене в системі публічних закупівель Prozorro, публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-10-001918-b, у нас виникло запитання щодо ресурсу витратних матеріалів до друкуючих пристроїв .В технічних вимогах, що містяться в Додатку №4 є вимога Замовника щодо ресурсу стартового картриджу. Він має бути не менше 1800 стор, ресурс додаткового картриджу не менше 7600 стор. Скажіть, будь ласка, чи можна трактувати дану вимогу як: стартовий тонер-картридж та додатковий оригінальний тонер-картридж в сумі мають бути загальним ресурсом друку не менше 9400 сторінок у пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам викладених в Додатку 4 тендерної докуменації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-001918-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40744685
Дата подання: 11 вересня 2019 11:31
Уточнення загального ресурсу витратних матеріалів
Шановний Замовнику,
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю: ідентифікатор UA-P-2019-09-10-001295-b, оприлюднене в системі публічних закупівель Prozorro, публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-10-001918-b, у нас виникло запитання щодо ресурсу витратних матеріалів до друкуючих пристроїв .В технічних вимогах, що містяться в Додатку №4 є вимога Замовника щодо ресурсу стартового картриджу. Він має бути не менше 1800 стор, ресурс додаткового картриджу не менше 7600 стор.
Скажіть, будь ласка, чи можна трактувати дану вимогу як: стартовий тонер-картридж та додатковий оригінальний тонер-картридж в сумі мають бути загальним ресурсом друку не менше 9400 сторінок у пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 15:03
технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам викладених в Додатку 4 тендерної докуменації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 1 027 800,00
UAH з ПДВ
1 022 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 1 026 000,00
UAH з ПДВ
1 026 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 23:53
Довідка МВС.pdf
08 жовтня 2019 23:53
Довідка ДПС.pdf
24 вересня 2019 22:16
Електронний підпис
24 вересня 2019 21:25
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _6.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _4.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _7.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _2.pdf
24 вересня 2019 21:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
24 вересня 2019 21:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _8.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _1.pdf
24 вересня 2019 21:25
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _3.pdf
24 вересня 2019 21:25
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2019 21:25
Довідка _5.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 12:56
Електронний підпис
25 вересня 2019 12:21
Довідки відповідності.pdf
25 вересня 2019 12:21
Документи технічні.pdf
25 вересня 2019 12:21
Документи кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
Переможець 1 022 400,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
1 022 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 16:37
641 принтер ду 2.pdf зміни до договору
05 березня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:34
641 ДУ пролонгація.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:05
641 Договір Принтер.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: П/НХ-191495/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-191495/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: П/НХ-191495/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-191495/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 226 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 204 480,00 UAH)