"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування
Очікувана вартість
13 247 636,40 UAH
UA-2019-09-10-001108-b ad7498bc172c485fb9e791d5dd8a9726
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Лозуватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339860
Місцезнаходження замовника: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., с.Лозуватка, Миру (Леніна), 69
Контактна особа замовника: Мамай Оксана Іванівна
056-47741-34
zemlozsil@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 13:33
Очікувана вартість: 13 247 636,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53020, Україна, Дніпропетровська область, с.Лозуватка, Миру,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 11:57
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 11:56
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000048 ● 63ea7acf8704469caa51d96c4da0db9d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-04 15:26:08
Рішення про початок моніторингу:

01.11.2019 № 190

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
36 UA-2019-09-10-001108-b 10.09.2019 Лозуватська сільська рада Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 04339860) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-06 11:47:54

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-001108-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1) Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, що Замовником було оголошено закупівлю робіт за кодом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 13 247 636,40 грн при відсутності її в річному плані, що є порушенням статті 4 Закону, згідно з якою закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пояснити причину оголошення процедури закупівлі у вересні 2019 року при відсутності її в річному плані.
2) Пояснити, чому Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 11:42:17

Пояснення

В зв'язку з неможливістю усунення порушення законодавства з питань публічних закупівель, торги будуть відмінені , договір розірваний відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №59 від 18.11.2019 .

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з не можливістю усунення порушення, згідно Протоколу засідання тендерного комітету №59 від 18 листопада 2019 р. було прийнято рішення про розірвання договору . 26 листопада 2019 року була підписана угода про розірвання договору

2019-11-26 11:02:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Лозуватська сільська рада, 04339860, Україна, с.Лозуватка, Миру (Леніна), 69
  2. Інформація про предмет закупівлі: "Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування, 13247636.4UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ad7498bc172c485fb9e791d5dd8a9726, 2019-09-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням від 09.09.2019 №44, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2019, пояснення замовника, отримані 18.11.2019 через електронну систему закупівель. Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, на порушення вимог статті 4 Закону Замовником було оголошено закупівлю робіт за кодом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 13 247 636,40 грн при відсутності її в річному плані. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми). Під час проведення моніторингу Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.11.2019 №59 прийнято рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, та розірвати договір від 06.11.2019 №123 у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 20 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції, - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), встановлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, та розірвати договір в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – зобов’язання щодо усунення порушень відсутні.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 4 Закону - оголошення закупівлі при відсутності її в річному плані)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 11 795 496,52
UAH з ПДВ
11 695 496,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 11 758 095,00
UAH з ПДВ
11 758 095,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 13 221 456,00
UAH з ПДВ
13 221 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:33
sign.p7s
08 жовтня 2019 13:17
sign.p7s
08 жовтня 2019 13:16
10 Вартість.pdf
08 жовтня 2019 11:17
8. ст 17.pdf
08 жовтня 2019 11:16
7. Локальний кошторис.pdf
08 жовтня 2019 11:16
5. Ціни для розрахунків.pdf
08 жовтня 2019 11:15
2. Договорна ціна.pdf
08 жовтня 2019 11:15
1. Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 17:49
sign.p7s
25 вересня 2019 17:43
14. Ліцензія с додатками.pdf
25 вересня 2019 17:43
12. лист підтвердження.pdf
25 вересня 2019 17:43
8. докум.Панченко.pdf
25 вересня 2019 17:43
7. наказ 26-К.PDF
25 вересня 2019 17:43
6. НАКАЗ Борисенко.PDF
25 вересня 2019 17:43
5. витяг.pdf
25 вересня 2019 17:43
3. положення.pdf
25 вересня 2019 17:43
2. Статут ДП Облавтодор.pdf
25 вересня 2019 17:43
1. довірен.Панченко.pdf
25 вересня 2019 17:43
0.Реєстр.PDF
25 вересня 2019 17:42
Підписаний_G0919-7283-GL_tender.pdf
25 вересня 2019 17:42
31. до ст. 17.pdf
25 вересня 2019 17:41
25 Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 17:41
21 Технічне завдання.pdf
25 вересня 2019 17:41
20. проект дог.Крив рад.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:50
sign.p7s
25 жовтня 2019 17:32
Тендерна пропозиція
25 жовтня 2019 17:32
Справка ДФС
25 жовтня 2019 17:32
Справка МВС
24 вересня 2019 12:19
sign.p7s
24 вересня 2019 12:15
Пiдписаний_G0919-7431-GL_tender.pdf
24 вересня 2019 12:15
11_Банківська_гарантія.pdf
24 вересня 2019 12:15
10_Лист_довiдка.pdf
24 вересня 2019 12:15
09_Проект_договору.pdf
24 вересня 2019 12:15
08_Статутнi.pdf
24 вересня 2019 12:15
07_Пропозицiя.pdf
24 вересня 2019 12:15
01_Реєстр_документiв.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 18:33
sign.p7s
25 вересня 2019 18:31
11509861000ДЛЯБЕНЕФИЦИАРА.ZIP
25 вересня 2019 18:31
Технiчнi характеристики.pdf
25 вересня 2019 18:31
Тендерна пропозицiя.pdf
25 вересня 2019 18:31
Субпiдрядник.pdf
25 вересня 2019 18:31
Статутнi документи.PDF
25 вересня 2019 18:31
Реєстр.pdf
25 вересня 2019 18:31
Повноваження на підпис.pdf
25 вересня 2019 18:31
Кошторис.pdf
25 вересня 2019 18:31
Довiдка до ст. 17 закону.pdf
25 вересня 2019 18:31
Гарантiя банка.PDF
25 вересня 2019 18:31
Гарантiйнi листи.pdf
25 вересня 2019 18:31
Аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#26236042
Рішення скасоване 11 695 496,52
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:41
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#26236042
Відхилено 11 695 496,52
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:50
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 11 758 095,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
11 758 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 листопада 2019 10:44
Толстого.pdf укладений
06 листопада 2019 10:21
sign.p7s укладений
26 листопада 2019 10:41
угода про розірв.pdf укладений
26 листопада 2019 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 758 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 959 682,50 UAH)
Причини розірвання договору: п.1 ст.31 Закону Не можливість усунення порушень , що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель

Актуальні тендери

До пошуку