Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування
Очікувана вартість
13 247 636,40 UAH
UA-2019-09-10-001108-b ad7498bc172c485fb9e791d5dd8a9726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамай Оксана Іванівна

056-47741-34 zemlozsil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лозуватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339860
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., с.Лозуватка, Миру (Леніна), 69
Контактна особа: Мамай Оксана Іванівна
056-47741-34
zemlozsil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 13:33
Очікувана вартість: 13 247 636,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дороги по вулиці Толстого в с.Лозуватка Криворізького району Дніпропетровської області" Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53020, Україна, Дніпропетровська область, с.Лозуватка, Миру,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:56
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000048 ● 63ea7acf8704469caa51d96c4da0db9d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
36 UA-2019-09-10-001108-b 10.09.2019 Лозуватська сільська рада Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 04339860) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-06 11:47:54

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-001108-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1) Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, що Замовником було оголошено закупівлю робіт за кодом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 13 247 636,40 грн при відсутності її в річному плані, що є порушенням статті 4 Закону, згідно з якою закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пояснити причину оголошення процедури закупівлі у вересні 2019 року при відсутності її в річному плані.
2) Пояснити, чому Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 11:42:17

Пояснення

В зв'язку з неможливістю усунення порушення законодавства з питань публічних закупівель, торги будуть відмінені , договір розірваний відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №59 від 18.11.2019 .

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з не можливістю усунення порушення, згідно Протоколу засідання тендерного комітету №59 від 18 листопада 2019 р. було прийнято рішення про розірвання договору . 26 листопада 2019 року була підписана угода про розірвання договору

2019-11-26 11:02:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 4 Закону - оголошення закупівлі при відсутності її в річному плані)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 11 795 496,52
UAH з ПДВ
11 695 496,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 11 758 095,00
UAH з ПДВ
11 758 095,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 13 221 456,00
UAH з ПДВ
13 221 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:17
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:16
10 Вартість.pdf
08 жовтня 2019 11:17
8. ст 17.pdf
08 жовтня 2019 11:16
7. Локальний кошторис.pdf
08 жовтня 2019 11:16
5. Ціни для розрахунків.pdf
08 жовтня 2019 11:15
2. Договорна ціна.pdf
08 жовтня 2019 11:15
1. Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 17:49
Електронний підпис
25 вересня 2019 17:43
14. Ліцензія с додатками.pdf
25 вересня 2019 17:43
12. лист підтвердження.pdf
25 вересня 2019 17:43
8. докум.Панченко.pdf
25 вересня 2019 17:43
7. наказ 26-К.PDF
25 вересня 2019 17:43
6. НАКАЗ Борисенко.PDF
25 вересня 2019 17:43
5. витяг.pdf
25 вересня 2019 17:43
3. положення.pdf
25 вересня 2019 17:43
2. Статут ДП Облавтодор.pdf
25 вересня 2019 17:43
1. довірен.Панченко.pdf
25 вересня 2019 17:43
0.Реєстр.PDF
25 вересня 2019 17:42
Підписаний_G0919-7283-GL_tender.pdf
25 вересня 2019 17:42
31. до ст. 17.pdf
25 вересня 2019 17:41
25 Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 17:41
21 Технічне завдання.pdf
25 вересня 2019 17:41
20. проект дог.Крив рад.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:50
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:32
Тендерна пропозиція
25 жовтня 2019 17:32
Справка ДФС
25 жовтня 2019 17:32
Справка МВС
24 вересня 2019 12:19
Електронний підпис
24 вересня 2019 12:15
Пiдписаний_G0919-7431-GL_tender.pdf
24 вересня 2019 12:15
11_Банківська_гарантія.pdf
24 вересня 2019 12:15
10_Лист_довiдка.pdf
24 вересня 2019 12:15
09_Проект_договору.pdf
24 вересня 2019 12:15
08_Статутнi.pdf
24 вересня 2019 12:15
07_Пропозицiя.pdf
24 вересня 2019 12:15
01_Реєстр_документiв.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 18:33
Електронний підпис
25 вересня 2019 18:31
11509861000ДЛЯБЕНЕФИЦИАРА.ZIP
25 вересня 2019 18:31
Технiчнi характеристики.pdf
25 вересня 2019 18:31
Тендерна пропозицiя.pdf
25 вересня 2019 18:31
Субпiдрядник.pdf
25 вересня 2019 18:31
Статутнi документи.PDF
25 вересня 2019 18:31
Реєстр.pdf
25 вересня 2019 18:31
Повноваження на підпис.pdf
25 вересня 2019 18:31
Кошторис.pdf
25 вересня 2019 18:31
Довiдка до ст. 17 закону.pdf
25 вересня 2019 18:31
Гарантiя банка.PDF
25 вересня 2019 18:31
Гарантiйнi листи.pdf
25 вересня 2019 18:31
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#26236042
Рішення скасоване 11 695 496,52
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:41
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#26236042
Відхилено 11 695 496,52
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:50
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 11 758 095,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 13:35

Документи

15 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис
15 жовтня 2019 16:47
скасув.pdf
15 жовтня 2019 16:41

код ЄДРПОУ 26236042 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
11 758 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:41
угода про розірв.pdf укладений
26 листопада 2019 10:39
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:44
Толстого.pdf укладений
06 листопада 2019 10:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 758 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 959 682,50 UAH)
Причини розірвання договору: п.1 ст.31 Закону Не можливість усунення порушень , що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель