Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лозуватська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04339860 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., с.Лозуватка, Миру (Леніна), 69 |
Контактна особа: |
Мамай Оксана Іванівна 056-47741-34 zemlozsil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 13 247 636,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,75% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 11:56 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000048 ● 63ea7acf8704469caa51d96c4da0db9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 15:26 |
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
36 UA-2019-09-10-001108-b 10.09.2019 Лозуватська сільська рада Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 04339860) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-06 11:47:54
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-001108-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1) Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, що Замовником було оголошено закупівлю робіт за кодом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 13 247 636,40 грн при відсутності її в річному плані, що є порушенням статті 4 Закону, згідно з якою закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пояснити причину оголошення процедури закупівлі у вересні 2019 року при відсутності її в річному плані.
2) Пояснити, чому Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-18 11:42:17
Пояснення
В зв'язку з неможливістю усунення порушення законодавства з питань публічних закупівель, торги будуть відмінені , договір розірваний відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №59 від 18.11.2019 .
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв'язку з не можливістю усунення порушення, згідно Протоколу засідання тендерного комітету №59 від 18 листопада 2019 р. було прийнято рішення про розірвання договору . 26 листопада 2019 року була підписана угода про розірвання договору
2019-11-26 11:02:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 4 Закону - оголошення закупівлі при відсутності її в річному плані)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
11 795 496,52
UAH з ПДВ
|
11 695 496,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» |
11 758 095,00
UAH з ПДВ
|
11 758 095,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
13 221 456,00
UAH з ПДВ
|
13 221 456,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #26236042 |
Рішення скасоване |
11 695 496,52
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 16:41
|
ФІЛІЯ "КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙАВТОДОР"ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #26236042 |
Відхилено |
11 695 496,52
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 16:50
|
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» #42481990 |
Переможець |
11 758 095,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 10:41
|
угода про розірв.pdf | укладений |
26 листопада 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 10:44
|
Толстого.pdf | укладений |
06 листопада 2019 10:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
11 758 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 959 682,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | п.1 ст.31 Закону Не можливість усунення порушень , що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель |