Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний з борошна І ґатунку, хліб житній
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000866-c 8125c8716f0b413591ad517f9dfd7e83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Людмила Петрівна

+380536758237 tenderklk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Ішкова Людмила Петрівна
+380536758237
tenderklk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:48
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:48
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 12:03
Очікувана вартість: 149 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4700 кг
Хліб пшеничний з борошна І ґатунку (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
3000 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул. Перемоги, буд.17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на товар та отримання покупцем рахунку-фактури Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 18:44
Дод.6 Відомості.doc
10 вересня 2019 18:44
Дод.5 Інформація ст.17.doc
10 вересня 2019 18:44
Дод.4 Проект договору.doc
10 вересня 2019 18:44
Дод.3 Технічні.doc
10 вересня 2019 18:44
Дод.2 Кваліфікаційні.doc
10 вересня 2019 18:44
Дод.1 Тендерна пропозиція.doc
10 вересня 2019 18:44
ТД хліб ІІІ 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОХНІВСЬКИЙ ХЛІБ" 134 750,00
UAH з ПДВ
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат 139 566,00
UAH з ПДВ
132 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 17:46
ТТН.pdf
30 вересня 2019 17:46
Технічні вимоги.pdf
30 вересня 2019 17:46
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:46
Статут (новий).pdf
30 вересня 2019 17:46
Сертификат.pdf
30 вересня 2019 17:46
Свідоцтва про реєстр. ТЗ.pdf
30 вересня 2019 17:46
Проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:46
право власності.pdf
30 вересня 2019 17:46
Наказ (директор).pdf
30 вересня 2019 17:46
Лист-згода.pdf
30 вересня 2019 17:46
Експертний висновок.pdf
30 вересня 2019 17:46
Договір (аналогічний) 2019.pdf
30 вересня 2019 17:46
Довідка щодо обробки ТЗ.pdf
30 вересня 2019 17:46
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2019 17:46
Довідка обладнання.pdf
30 вересня 2019 17:46
Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2019 17:46
Відомості про учасника.pdf
30 вересня 2019 17:46
Витяг ПДВ КХ .pdf
30 вересня 2019 17:46
Витяг з ЄДР КХ 2019.pdf
30 вересня 2019 17:46
Виписка.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 15:28
Електронний підпис
25 вересня 2019 11:14
Статут_20190916_0001.pdf
25 вересня 2019 11:14
Сертифікат ISO_20190808_0001.pdf
25 вересня 2019 11:14
Договір _ 0140_17з_20190724_0001.pdf
25 вересня 2019 11:14
Проект договору_20190916_0001.pdf
25 вересня 2019 11:13
Довідка МВС_20190916_0001.pdf
25 вересня 2019 11:13
лист-згода_20190916_0001.pdf
25 вересня 2019 11:13
Виписка з ЄДР_20190916_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОХНІВСЬКИЙ ХЛІБ"

ТОВ Кременчуцький хлібокомбінат

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОХНІВСЬКИЙ ХЛІБ"
#42029535
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 12:45
ДУ 4 дог.0146-19з.pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 13:16
ДУ 3 дог.0146-19з .pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:03
ДУ 2 дог.0146-19з.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:40
ДУ 1 дог.0146-19з.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 14:22
Дог.0146-19з.pdf укладений
21 жовтня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами), дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товарів та відповідно ціну Договору на 71071грн.02коп. (сімдесят одна тисяча сімдесят одна грн.02коп.), з урахуванням ПДВ 11845 грн.17коп.(одинадцять тисяч вісімсот сорок п’ять грн.17коп.). З урахуванням внесених змін ціна Договору складає 60928грн.98коп. (шістдесят тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн.98коп.), з урахуванням ПДВ 10154грн.83коп.( десять тисяч сто п’ятдесят чотири грн.83коп.).
Номер договору про закупівлю: 0146/19з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами), дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 0146/19з
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р №922-VІІІ, де зазначено:"Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку", тому згідно п.10.2. зазначеного договору, сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.03.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі від 21.10.2019 №0146/19з, на суму 12185грн00коп, у т.ч. ПДВ 2030грн83коп. Ціна договору в цілому складає 73113грн98коп, у т.ч. ПДВ 12185грн66коп.
Номер договору про закупівлю: 0146/19з
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами), дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товарів та відповідно ціну Договору на 3грн02коп (три грн02коп), з урахуванням ПДВ 0 грн50коп. З урахуванням внесених змін ціна Договору складає 73110грн96коп (сімдесят три тисячі сто десят грн96коп), з урахуванням ПДВ 12185грн16коп ( дванадцять тисяч сто вісімдесят п’ять грн16коп).
Номер договору про закупівлю: 0146/19з
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 73 110,96
UAH (в тому числі ПДВ 12 185,16 UAH)