Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин та дизельне пальне
petrol, diesel fuel
Очікувана вартість
27 693 304,00 UAH
UA-2019-09-10-000851-b 02ff8cbcae394e36806e025a0702d475
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванишин Юлія Вікторівна

+380342594336 iva@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Іванишин Юлія Вікторівна
+380342594336
iva@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: LC "Prykarpattyaoblenergo"
National ID: 00131564
Contact point: Ivanyshyn Yuliia
+380342594336
iva@oe.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 27 693 304,00 UAH з ПДВ
Publication date: 10 вересня 2019 11:15
Enquiries until: 01 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 27 693 304 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Джерело фінансування -кошти підприємства

Тендерна документація

10 вересня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:16
Оголошення англійською мовою лоти.docx
10 вересня 2019 11:16
ТД паливо лотова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роздріб/налив
Дата подання: 26 вересня 2019 16:12
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 15:09
Добрий день, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме, до ЛОТУ-2 налив однакові вимоги, що й до ЛОТУ-1 на роздріб (талони), але це координаьно різні види поставок, Ви вимагаєте, щоб до ЛОТУ-2 надали Ліцензію на роздрібну торгівлю, а це неможливо, налив є оптовою торгівлею, а згідно акону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального” (із змінами і доповненнями, далі - Закон №481/95) на оптову тогрівлю є 2 види ліцензії: - оптова торгівля за відсутності місць оптової торгівлі пальним - оптова тогрівля з місцем зберігання Також просимо Вас роз'яснити щодо відстаней Додатків 6 та 6.2 (відсутній додаток 6.1.). Також хочемо зазначити, що вимоги щодо наявності АЗС на два ЛОТи, а саме на талони та на налив, а це технічно різні види торгівлі, вказує на обмеження потенційних учасників та наявність дискваліфікаційних умов, що заперечує статті 30 Закону "Про публічні закупівлі". Просимо Вас виправити тендерну докментацію, та внести зміни, в іншому випадку вимушені подати до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення щодо внесення змін у тендерну документацію що стосуються ліцензії на роздрібну торгівлю та відстані до максимально наближеної АЗС розглянуте та відповідно до вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надаємо наступне роз'яснення.
Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У тендерній документації на закупівлю бензину та дизельного пального у розділі 6 міститься інформації щодо надання дозволу або ліцензії або іншого документу, що підтверджує право учасника на провадження відповідної діяльності із зазначенням (у випадках передбачених законодавством). Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерних пропозицій. В такому разі, учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв, то слід зазначити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи специфіку діяльності підприємства, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги.
Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 10км від виробничих дільниць Замовника.
Якщо АЗС будуть розташовані на невизначеній відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників.
Отже, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а зазначені в ній вимоги необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів.
З огляду на викладене вважаємо, що всі вимоги, викладені в документації не суперечать діючому законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару за найнижчою ціною у визначені терміни. Ці вимоги є ідентичними для всіх учасників закупівлі і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і в подальшому неналежному виконанню умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного підприємства, а не бізнесу – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.Зважаючи на викладене, відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Бензин та дизельне пальне
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування кошти підприємства
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 591 184,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 65 911,00 UAH з ПДВ


Title: petrol, diesel fuel
Current status: Complete
Estimated total value: 6 591 184,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 911,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 листопада 2019 12:41
Auction planned date: 11 листопада 2019 12:41
Закінчення: 11 листопада 2019 13:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

310828 л
Бензин та дизельне пальне
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Дата доставки: 28 жовтня 2019  —  30 вересня 2020

petrol, diesel fuel
CPV: 09130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата, протягом 15 календарних днів від дати отримання продукції Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 11:16
ТД паливо лотова.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 листопада 2019
UA-2019-09-10-000851-b02ff8cbcae394e36806e025a0702d475
Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Учасник Документи Рішення
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:23
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:23
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:22
Папка 1_повноваження.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 8_інші документи.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 7_субпідрядник.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 5_ст.17.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 3_цінова.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 2_кваліфікаційні.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 4_технічна.7z

Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 18:04
ДФС до 21.11.2019.JPG
13 листопада 2019 18:04
ЦП після аукціону 11.11.2019.pdf
13 листопада 2019 18:04
ЦП після акцепту 13.11.2019.pdf
13 листопада 2019 18:04
Справка_ГНИ_ЛТ_20191101.pdf
13 листопада 2019 17:38
МВС Білоус О.В. 23.10.pdf
13 листопада 2019 17:38
цінова розрахунок 11.11.2019.xlsx
11 жовтня 2019 09:58
Електронний підпис
11 жовтня 2019 09:58
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:14
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:14
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:13
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:13
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:13
Дов. про ліцензію.pdf
11 жовтня 2019 04:09
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:09
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:05
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:05
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:05
Папка№7 Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 6 476 381,04
UAH з ПДВ
6 319 947,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 6 573 419,28
UAH з ПДВ
6 573 419,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 18:04
ДФС до 21.11.2019.JPG
13 листопада 2019 18:04
ЦП після аукціону 11.11.2019.pdf
13 листопада 2019 18:04
ЦП після акцепту 13.11.2019.pdf
13 листопада 2019 18:04
Справка_ГНИ_ЛТ_20191101.pdf
13 листопада 2019 17:38
МВС Білоус О.В. 23.10.pdf
13 листопада 2019 17:38
цінова розрахунок 11.11.2019.xlsx
11 жовтня 2019 09:58
Електронний підпис
11 жовтня 2019 09:58
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:14
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:14
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:13
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:13
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:13
Дов. про ліцензію.pdf
11 жовтня 2019 04:09
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:09
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:05
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:05
Електронний підпис
11 жовтня 2019 04:05
Папка№7 Інші документи.7z

Конфіденційні документи

11 жовтня 2019 04:13
Тендерна пропозиція ЛОТ 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ,процес оцінки, який передбачає визначення результатів кваліфікаційної частини існуючих пропозицій не вимагає ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

11 жовтня 2019 04:09
Тендерна пропозиція ЛОТ 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ,процес оцінки, який передбачає визначення результатів кваліфікаційної частини існуючих пропозицій не вимагає ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:23
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:23
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:22
Папка 1_повноваження.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 8_інші документи.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 7_субпідрядник.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 5_ст.17.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 3_цінова.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 2_кваліфікаційні.7z
10 жовтня 2019 18:22
Папка 4_технічна.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 6 319 947,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
6 319 947,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 12:49
doc00386020210304090418 04.03.pdf зміни до договору
04 березня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:37
19.02.2021.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:28
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 12:28
doc00270620210205093105.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:08
doc00151420201223130413.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:02
Додат.угода 26.11jpg.jpg зміни до договору
26 листопада 2020 09:00
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:23
Додаткова 11.11.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 12:15
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 17:08
Дод. 04.11.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 17:01
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 11:57
Протокол виправлення помилки.docx зміни до договору
30 вересня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:20
Додаткова угода 20201332.jpg зміни до договору
13 серпня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 11:31
13072020080946.pdf зміни до договору
13 липня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 12:23
Лівайнторг 04.06 1040.pdf зміни до договору
04 червня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 11:09
0304.jpg зміни до договору
04 червня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 11:01
0304.jpg зміни до договору
03 квітня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 10:59
Додаткова 12.03.pdf зміни до договору
12 березня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 15:44
Додаткова угода 0502.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 15:42
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 12:12
Дод.угода 1101.pdf зміни до договору
11 січня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 08:38
CCF11122019_00002.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:37
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 12:11
Договір.pdf укладений
28 листопада 2019 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни, п.п.5 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2019/2552
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни на підставі п.п.5 ч.4 ст.36
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни на підставі пп.5 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/592
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю товарузменшення ціни на підставі пп.5 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/751
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни товару згідно пп.5 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1033
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару згідно пп.5 ч.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1040
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни п.п. 5 ч.4 ст.36 Закону України "Про пубдічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 220/1167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п. 5, п.4 статті 36 Закону України про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1332
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка при публікації дати закінчення договору
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол засідання тендерного комітету №120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п.5 ч.4 ст.36 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1717
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.5 ч. 4 ст.36 Закони України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1735
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору згідно п.4 ч.4 ст.36
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1841
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст.36 Закону України "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2020/1970
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст.36 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2021/226
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2021/338
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2019/2489
Договір:
Номер додаткової угоди: 2021/431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 673 685,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 280,83 UAH)