Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Товар – код CPV 39220000-0 по ДК 021:2015 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Картриджи та фільтри для очищення питної води)
Очікувана вартість
60 902,50 UAH
UA-2019-09-10-000473-b ● 3527600343f74ff6bca3f72e7fe7e7a1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 10:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 10:22 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 60 902,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,15% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Тілікіна Наталія Анатоліївна, тел.: (05136) 4-40-73, n_tilikina@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт
Картриджи для очищення питної води – 210 шт.(по пункту РПЗ - 9.456). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів на протязі 55 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання товару. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 10:18 |
39220000-0 п.9.456 - Додаток 4 - Картка-заявка.docx | |
10 вересня 2019 10:18 |
39220000-0 п.9.456 - Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc | |
10 вересня 2019 10:18 |
39220000-0 п.9.456 - Додаток 2 - Проект договору.doc | |
10 вересня 2019 10:18 |
39220000-0 п.9.456 - Додаток 1 - Технічна спецификація Картріджи.xls | |
10 вересня 2019 10:18 |
39220000-0 п.9.456 - Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості партій поставок
Дата подання: 11 вересня 2019 09:42
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:20
Доброго дня! Уточніть будь ласка, скільки плануєте зробити партій поставок. Від цього залежить ціна пропозиції. Чи можливо постачання однією партією, відразу після підписання договору? Дякую.
Відповідь: Постачання продукції однією партією, відразу після підписання договору є найкращим варіантом постачання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:08
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Продукція аналогічна замовленій розглядається на повну відповідність всім технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією.
Відповідь на два інших питання є у тендерній документації: п.1 розділу« Оцінка тендерної пропозиції» та додаток №1 до тендерної документації.
Відповідь на два інших питання є у тендерній документації: п.1 розділу« Оцінка тендерної пропозиції» та додаток №1 до тендерної документації.
Щодо Технічних характеристик
Дата подання: 12 вересня 2019 14:52
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:22
Доброго дня! В Додатку 1 Технічна специфікація на товар в п.1 вказана назва - Картридж із спеченим вугіллям. Тип СТО 10 (2,5`х10`) Ecosoft. За даними виробника цей товар носить назву - Картридж зі спресованим активованим вугіллям Ecosoft 2,5"х10". Чи можна вважати вірним та надавати пропозиції учасникам п.1 - Картридж зі спресованим активованим вугіллям Ecosoft 2,5"х10"? Або будь-ласка, виправте помилку в ТД. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При розгляді « Технічної специфікації на товар» особлива увага приділяється основним характеристикам, типу, марці продукції. Найменування «Картридж зі спресованим активованим вугіллям Ecosoft СТО 10 (2,5`х10`) є вірним.
Щодо предмету виконаного аналогічного договору
Дата подання: 13 вересня 2019 15:48
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:25
Доброго дня! В Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору потрібно вказати виконані договори, уточніть, будь ласка, аналогічним вважається договір за кодом ДК021: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, або по предмету закупівлі - Картриджи та фільтри для очищення питної води? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно тендерної документації необхідно надати довідку, що документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору з тотожними вимогами щодо постачання, якості товару, умов відвантаження, умов оплати, термінів постачання а не предмету закупівлі. Оскільки в тендерній документації не було спеціальних умов щодо надання аналогічного договору, вважати аналогічним договором – договір на постачання товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
39 999,50
UAH
|
09 жовтня 2019 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 09:40
|
Договір.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 09:39
|