Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар – код CPV 39220000-0 по ДК 021:2015 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Картриджи та фільтри для очищення питної води)
Очікувана вартість
60 902,50 UAH
UA-2019-09-10-000473-b 3527600343f74ff6bca3f72e7fe7e7a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 10:22
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:22
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:24
Очікувана вартість: 60 902,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Тілікіна Наталія Анатоліївна, тел.: (05136) 4-40-73, n_tilikina@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт
Картриджи для очищення питної води – 210 шт.(по пункту РПЗ - 9.456). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів на протязі 55 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання товару. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості партій поставок
Дата подання: 11 вересня 2019 09:42
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:20
Доброго дня! Уточніть будь ласка, скільки плануєте зробити партій поставок. Від цього залежить ціна пропозиції. Чи можливо постачання однією партією, відразу після підписання договору? Дякую.
Відповідь: Постачання продукції однією партією, відразу після підписання договору є найкращим варіантом постачання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:08
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Продукція аналогічна замовленій розглядається на повну відповідність всім технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією.
Відповідь на два інших питання є у тендерній документації: п.1 розділу« Оцінка тендерної пропозиції» та додаток №1 до тендерної документації.
Щодо Технічних характеристик
Дата подання: 12 вересня 2019 14:52
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:22
Доброго дня! В Додатку 1 Технічна специфікація на товар в п.1 вказана назва - Картридж із спеченим вугіллям. Тип СТО 10 (2,5`х10`) Ecosoft. За даними виробника цей товар носить назву - Картридж зі спресованим активованим вугіллям Ecosoft 2,5"х10". Чи можна вважати вірним та надавати пропозиції учасникам п.1 - Картридж зі спресованим активованим вугіллям Ecosoft 2,5"х10"? Або будь-ласка, виправте помилку в ТД. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розгляді « Технічної специфікації на товар» особлива увага приділяється основним характеристикам, типу, марці продукції. Найменування «Картридж зі спресованим активованим вугіллям Ecosoft СТО 10 (2,5`х10`) є вірним.
Щодо предмету виконаного аналогічного договору
Дата подання: 13 вересня 2019 15:48
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:25
Доброго дня! В Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору потрібно вказати виконані договори, уточніть, будь ласка, аналогічним вважається договір за кодом ДК021: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, або по предмету закупівлі - Картриджи та фільтри для очищення питної води? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно тендерної документації необхідно надати довідку, що документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору з тотожними вимогами щодо постачання, якості товару, умов відвантаження, умов оплати, термінів постачання а не предмету закупівлі. Оскільки в тендерній документації не було спеціальних умов щодо надання аналогічного договору, вважати аналогічним договором – договір на постачання товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 39 999,50
UAH
39 999,50
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" 56 060,00
UAH
56 060,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 09:54
Електрона довідка МВС.7z
11 жовтня 2019 09:54
Електрона довідка ДФС.7z
11 жовтня 2019 09:54
Довідка МВС.zip
11 жовтня 2019 09:54
Довідка МВС.pdf
11 жовтня 2019 09:54
Довідка ДФС.zip
11 жовтня 2019 09:54
Довідка ДФС.pdf
26 вересня 2019 13:09
Оновлена спецификация.pdf
20 вересня 2019 12:55
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:28
4. Довідка ст. 17.pdf
19 вересня 2019 17:28
8. Довідка про санкції.pdf
19 вересня 2019 17:28
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
19 вересня 2019 17:28
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 17:28
6. Картка заявка.pdf
19 вересня 2019 17:28
5. Технічна специфікація.pdf
19 вересня 2019 17:28
Рішення Аквафор Вест.pdf
19 вересня 2019 17:28
Висновок СЕС Аквафор.pdf
19 вересня 2019 17:28
iso-9001 Екософт.pdf
19 вересня 2019 17:28
ТУУ Екософт.pdf
19 вересня 2019 17:28
Висновок СЕС Екософт.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 09:29
Електронний підпис
25 вересня 2019 09:29
Технічна специфікація.pdf
25 вересня 2019 09:29
Статут Нова редакція.pdf
25 вересня 2019 09:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 вересня 2019 09:29
Зразки паспортів.pdf
25 вересня 2019 09:29
Додаток 4.pdf
25 вересня 2019 09:29
Довідка ст. 17.pdf
25 вересня 2019 09:29
Довідка ЗУ Про санкції.pdf
25 вересня 2019 09:29
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 09:29
Аналогічний договір.pdf
25 вересня 2019 09:29
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 39 999,50
UAH
09 жовтня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
39 999,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:40
Договір.pdf укладений
23 жовтня 2019 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 999,40
UAH (в тому числі ПДВ 7 999,90 UAH)