Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000111-c b0eaf2c018a6480a93c5f475bf5bd66b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитась Валентина Григорівна

+380982188029 buryakjek-2@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39654508
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107
Контактна особа: Микитась Валентина Григорівна
+380982188029
buryakjek-2@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 10:15
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:15
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:40
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 м.кв
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, місто П'ятихатки, вулиця Садова №107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 10:11
ОГОЛОШЕННЯ -9-й провулок.doc
10 вересня 2019 10:11
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc
10 вересня 2019 10:11
Додаток 2(проект договору) 9-й провулок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 13 вересня 2019 15:00
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:37
Прошу вказати товщину шару асфальтобетонного покриття ділянок, на яких передбачається виконання почтоного ямкового ремонту
Відповідь: Товщина покриття від 50 мм до 70 мм

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000057 ● 80484f1190d540d8b494fe47c63cda11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.10.2019 № 176

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2019-09-10-000111-с 10.09.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (39654508)
Дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-10 14:04:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні поясненя з такого питання.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що згідно з протоколом, розкриття тендерних пропозицій відбулося 26.09.2019. Відповідно до Протоколу № 67 визнання переможця по закупівлі ухвалили 07.10.2019, тобто через 7 робочих днів після оцінки тендерних пропозицій, що суперечить частині 4 статті 28 Закону.
Чому Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-15 12:14:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», на суму 330 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис.
Чому в річному плані (додатку) Замовником не накладений електронний цифровий підпис?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" 290 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна" 300 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРГАРЯН ЛЕВА БАГРАТОВИЧ" 273 600,00
UAH з ПДВ
237 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 15:09
СПП.pdf
16 вересня 2019 15:09
СпДР.pdf
16 вересня 2019 15:09
про сертифікати.pdf
16 вересня 2019 15:09
про підприємця.pdf
16 вересня 2019 15:09
про ліцензію.pdf
16 вересня 2019 15:09
паспорт_код_згода на ПД.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 14:40
паспорт_код.pdf
16 вересня 2019 14:40
СПП.pdf
16 вересня 2019 14:40
про ФОП Багдасарян.pdf
16 вересня 2019 14:40
про сертифікати.pdf
16 вересня 2019 14:40
про ліцензію.pdf
16 вересня 2019 14:40
згода на персон.дані.pdf
16 вересня 2019 14:40
ВЭДР.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 08:42
Електронний підпис
25 вересня 2019 08:41
Паспорт_Маргарян_ЛБ.pdf
25 вересня 2019 08:41
Витяг_єдиний_податок.pdf
25 вересня 2019 08:41
Витяг_держреєстрація.pdf
25 вересня 2019 08:41
Виписка_держреєстрація.pdf
25 вересня 2019 08:41
Довідка_працівники.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відгук_Зорівська_ср.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відгук_Верхівцеве.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відгук_Бирлівська_ср.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відомості_про_учасника.pdf
25 вересня 2019 08:41
Договір_оренди_техніки.pdf
25 вересня 2019 08:41
Довідка_техніка.pdf
25 вересня 2019 08:41
Інформація_про_ліцензії.pdf
25 вересня 2019 08:41
Проект_договору.pdf
25 вересня 2019 08:41
Тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"

ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна"

ФОП "МАРГАРЯН ЛЕВА БАГРАТОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 08:28
Рисунок (3).jpg укладений
10 грудня 2019 08:27
Рисунок (2).jpg укладений
10 грудня 2019 08:27
Рисунок.jpg укладений
10 грудня 2019 08:27