Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 39654508 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107 |
Контактна особа: |
Микитась Валентина Григорівна +380982188029 buryakjek-2@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 10:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 10:15 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 10:11 |
ОГОЛОШЕННЯ -9-й провулок.doc | |
10 вересня 2019 10:11 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc | |
10 вересня 2019 10:11 |
Додаток 2(проект договору) 9-й провулок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-09-000057 ● 80484f1190d540d8b494fe47c63cda11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 17:11 |
08.10.2019 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2019-09-10-000111-с 10.09.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (39654508)
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-10 14:04:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні поясненя з такого питання.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що згідно з протоколом, розкриття тендерних пропозицій відбулося 26.09.2019. Відповідно до Протоколу № 67 визнання переможця по закупівлі ухвалили 07.10.2019, тобто через 7 робочих днів після оцінки тендерних пропозицій, що суперечить частині 4 статті 28 Закону.
Чому Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-15 12:14:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», на суму 330 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис.
Чому в річному плані (додатку) Замовником не накладений електронний цифровий підпис?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАРГАРЯН ЛЕВА БАГРАТОВИЧ" |
273 600,00
UAH з ПДВ
|
237 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" #1927208672 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 08:28
|
Рисунок (3).jpg | укладений |
10 грудня 2019 08:27
|
Рисунок (2).jpg | укладений |
10 грудня 2019 08:27
|
Рисунок.jpg | укладений |
10 грудня 2019 08:27
|