Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000111-c b0eaf2c018a6480a93c5f475bf5bd66b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39654508
Місцезнаходження замовника: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107
Контактна особа замовника: Микитась Валентина Григорівна
+380982188029
buryakjek-2@mail.ru

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 10:15
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:15
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:40
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 м.кв
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, місто П'ятихатки, вулиця Садова №107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 10:15
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 10:11
ОГОЛОШЕННЯ -9-й провулок.doc
10 вересня 2019 10:11
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги (3).doc
10 вересня 2019 10:11
Додаток 2(проект договору) 9-й провулок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 13 вересня 2019 15:00
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:37
Прошу вказати товщину шару асфальтобетонного покриття ділянок, на яких передбачається виконання почтоного ямкового ремонту
Відповідь: Товщина покриття від 50 мм до 70 мм

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000057 ● 80484f1190d540d8b494fe47c63cda11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09 17:11:24
Рішення про початок моніторингу:

08.10.2019 № 176

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2019-09-10-000111-с 10.09.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (39654508)
Дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-10 14:04:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні поясненя з такого питання.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що згідно з протоколом, розкриття тендерних пропозицій відбулося 26.09.2019. Відповідно до Протоколу № 67 визнання переможця по закупівлі ухвалили 07.10.2019, тобто через 7 робочих днів після оцінки тендерних пропозицій, що суперечить частині 4 статті 28 Закону.
Чому Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-15 12:14:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», на суму 330 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис.
Чому в річному плані (додатку) Замовником не накладений електронний цифровий підпис?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС", 39654508, Україна, місто П'ятихатки, вул Желєзнякова будинок 107
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету), 330000UAH, 45000000-7, ДК021, 330, м.кв
  3. Інформація про оприлюднення: b0eaf2c018a6480a93c5f475bf5bd66b, 2019-09-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 09 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з частиною першою статтею 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив тендерну документацію, що є порушенням частини першої статті 10, частини першої статті 22 Закону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що згідно з протоколом, розкриття тендерних пропозицій відбулося 26.09.2019. Відповідно до Протоколу № 67 визнання переможця по закупівлі ухвалили 07.10.2019, тобто через 7 робочих днів після оцінки тендерних пропозицій, що суперечить частині 4 статті 28 Закону. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Під час моніторингу встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», на суму 330 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис., 23 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимоги частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо строку розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимоги частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" 290 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна" 300 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРГАРЯН ЛЕВА БАГРАТОВИЧ" 273 600,00
UAH з ПДВ
237 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 15:09
СПП.pdf
16 вересня 2019 15:09
СпДР.pdf
16 вересня 2019 15:09
про сертифікати.pdf
16 вересня 2019 15:09
про підприємця.pdf
16 вересня 2019 15:09
про ліцензію.pdf
16 вересня 2019 15:09
паспорт_код_згода на ПД.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 14:40
паспорт_код.pdf
16 вересня 2019 14:40
СПП.pdf
16 вересня 2019 14:40
про ФОП Багдасарян.pdf
16 вересня 2019 14:40
про сертифікати.pdf
16 вересня 2019 14:40
про ліцензію.pdf
16 вересня 2019 14:40
згода на персон.дані.pdf
16 вересня 2019 14:40
ВЭДР.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 08:42
sign.p7s
25 вересня 2019 08:41
Паспорт_Маргарян_ЛБ.pdf
25 вересня 2019 08:41
Витяг_єдиний_податок.pdf
25 вересня 2019 08:41
Витяг_держреєстрація.pdf
25 вересня 2019 08:41
Виписка_держреєстрація.pdf
25 вересня 2019 08:41
Довідка_працівники.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відгук_Зорівська_ср.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відгук_Верхівцеве.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відгук_Бирлівська_ср.pdf
25 вересня 2019 08:41
Відомості_про_учасника.pdf
25 вересня 2019 08:41
Договір_оренди_техніки.pdf
25 вересня 2019 08:41
Довідка_техніка.pdf
25 вересня 2019 08:41
Інформація_про_ліцензії.pdf
25 вересня 2019 08:41
Проект_договору.pdf
25 вересня 2019 08:41
Тендерна_пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 грудня 2019 08:28
Рисунок (3).jpg укладений
10 грудня 2019 08:27
Рисунок (2).jpg укладений
10 грудня 2019 08:27
Рисунок.jpg укладений
10 грудня 2019 08:27

Актуальні тендери

До пошуку