Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерна техніка для закладів освіти м. Нововолинська
Очікувана вартість
902 700,00 UAH
UA-2019-09-10-000080-a ● c5b0a4b5ba064aa09d14744a0be5567b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Супоровський Андрій Валерійович +380380334431 jurist_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 902 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 шт
Комп’ютерна техніка для закладів освіти м. Нововолинська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комп’ютерна техніка для закладів освіти м. Нововолинська | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 10:00 |
ТД Комп. техніка для закладів освіти м. Нововолинська.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:09
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Усі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник подає еквівалент Товару, його технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути рівними, або вищими, ніж характеристики Товару.
2. Усі вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик прописані в Тендерній документації. По них і буде здійснюватись перевірка того, чи відповідає запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь в закупівлі на рівних умовах. Цінова пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатись, як остаточна.
1. Усі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник подає еквівалент Товару, його технічні, якісні та кількісні характеристики повинні бути рівними, або вищими, ніж характеристики Товару.
2. Усі вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик прописані в Тендерній документації. По них і буде здійснюватись перевірка того, чи відповідає запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь в закупівлі на рівних умовах. Цінова пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатись, як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" |
824 145,60
UAH з ПДВ
|
824 145,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цяк Н.Г. |
889 500,00
UAH з ПДВ
|
880 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарнавський Вадим Васильович |
899 700,00
UAH з ПДВ
|
895 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" #37842700 |
Відхилено |
824 145,60
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 10:24
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 11:11
|
ДУ 01 до Договору 10-02ВТ.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 15:26
|
Підписаний договір | укладений |
15 жовтня 2019 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (Зміни в Додатку 1) |
Номер договору про закупівлю: | 10/02ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |