Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція оперативно-диспетчерської служби обласної комунальної установи «Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою: вул. Мусоргського, 8 в м. Чернівці та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Очікувана вартість
9 749 118,00 UAH
UA-2019-09-09-001957-b 91c69e2562fb4d988c76222cbc9d1b3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 13:37
Очікувана вартість: 9 749 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 491,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48746 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція оперативно-диспетчерської служби обласної комунальної установи «Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою: вул. Мусоргського, 8 в м. Чернівці та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» (кошти обласного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Мусоргського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 17:00
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
09 вересня 2019 17:00
Техн.завд.xls
09 вересня 2019 17:00
Проект договору Мусоргського 8.doc
09 вересня 2019 17:00
ТД Мусоргського 8.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відгуку до аналогічного договору
Дата подання: 13 вересня 2019 21:34
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:34
У тендерній документації для підтвердження досвіду передбачене надання позитивного відгуку з узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт при реалізації аналогічного договору. Просимо надати чіткі пояснення, що мається на увазі під «узагальненою деталізацією» та зазначити, що саме потрібно відзначити у відгуку про виконання аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику закупівлі! Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, по суті порушених запитань повідомляємо про наступне.
В Додатку 5 до тендерної документації по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція оперативно-диспетчерської служби обласної комунальної установи «Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою: вул. Мусоргського, 8 в м. Чернівці та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» зазначено, що учасник має надати позитивний відгук із узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт при реалізації аналогічного договору.
Тобто в рамках даної закупівлі Учасник має надати договір, довідку про вартість виконаних будівельних робіт на суму договірної ціни (форма КБ-3) та відгук, в якому попередній Замовник надасть письмове підтвердження успішної реалізації Учасником проекту, зокрема зазначить роботи, які виконувалися Учасником в ході реалізації аналогічного договору.
Вдячні за запитання!
Щодо машин та механізмів
Дата подання: 13 вересня 2019 21:35
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:47
Шановний Замовнику! Ретельний аналіз технічної документації дозволяє нам дійти висновку, що визначені в тендерній документації роботи можливо виконати без залучення машин та механізмів (крани….. тощо) без втрат якості робіт. Просимо надати відповідь, чи допускається вилучення машин та механізмів в кошторисному розрахунку учасника?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику закупівлі!
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, по суті порушеного запитання повідомляємо про наступне.
Технічне завдання (Додаток 10 до тендерної документації) по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція оперативно-диспетчерської служби обласної комунальної установи «Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою: вул. Мусоргського, 8 в м. Чернівці та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» розроблено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та затверджена в установленому порядку. В проекті організації будівництва (ПОБ) проектантом передбачено застосування машин та механізмів: установка для зварювання ручного дугового, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, машини свердлильні електричні, прес гідравлічний з електроприводом, тощо.
Оскільки Замовник не має чіткої інформації про машини та механізми, які Ви плануєте вилучати з РЕКН, пропонуємо формувати технічну частину тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства з врахуванням Ваших можливостей.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 9 702 630,00
UAH з ПДВ
9 702 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дніпрозв'язокбуд" 9 739 122,00
UAH з ПДВ
9 739 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 16:37
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:34
Довідка Податкова.pdf
26 вересня 2019 12:34
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 12:34
Стаття 17.pdf
26 вересня 2019 12:34
Кошторис.pdf
26 вересня 2019 12:34
Кошторис.imd
26 вересня 2019 12:34
Договірна ціна.pdf
26 вересня 2019 12:34
Довідка.zip
26 вересня 2019 12:34
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2019 15:49
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:33
Штатний розпис.pdf
24 вересня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 15:33
Субпідряд вище 20%.pdf
24 вересня 2019 15:33
Статут_6 мб заверен.pdf
24 вересня 2019 15:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 вересня 2019 15:33
Сварожич- згода.pdf
24 вересня 2019 15:33
Сварожич - ліцензія.pdf
24 вересня 2019 15:33
Рух грошових коштів.pdf
24 вересня 2019 15:33
Проект договору.pdf
24 вересня 2019 15:33
Пояснювальна записка.pdf
24 вересня 2019 15:33
Машини механізми.pdf
24 вересня 2019 15:33
Кошторис.pdf
24 вересня 2019 15:33
Кошторис.imd
24 вересня 2019 15:33
Календарний план-графік.pdf
24 вересня 2019 15:33
Захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 15:33
Договірна ціна.pdf
24 вересня 2019 15:33
Довідки з банків.pdf
24 вересня 2019 15:33
Довідка.zip
24 вересня 2019 15:33
Довідка стаття 17.pdf
24 вересня 2019 15:33
Довідка про працівників.pdf
24 вересня 2019 15:33
Довідка МТБ.pdf
24 вересня 2019 15:33
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2019 15:33
Довідка банкрутство.pdf
24 вересня 2019 15:33
Відгуки-копії.pdf
24 вересня 2019 15:33
Витяг (нотаріус).pdf
24 вересня 2019 15:33
Вдомост про учасника.pdf
24 вересня 2019 15:33
Будівельна ліцензія.pdf
24 вересня 2019 15:33
Баланс на 31 березня 2019.pdf
24 вересня 2019 15:33
Баланс на 31 грудня 2018.pdf
24 вересня 2019 15:33
Баланс на 30 червня 2019.pdf
24 вересня 2019 15:33
Аналогічний договір 12Т.pdf
24 вересня 2019 15:33
1724М кб3.pdf
24 вересня 2019 15:33
1724М кб2в.pdf
24 вересня 2019 15:33
12Т акти.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

ТОВ "Дніпрозв'язокбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Переможець 9 702 630,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
9 702 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 11:37
Договір Мусоргського.pdf укладений
09 жовтня 2019 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 702 630,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 617 105,00 UAH)